SOCOM: US Navy Seals
Amplitude
Tony Hawk 3&4 èn Tony Hawk's Underground
Midnight Club II
Destruction Derby
Hardware Online Arena
Fifa Football 2004
Everquest Online Adventures
XIII
Gran Turismo 4
My Street
Medal of Honor: Rising Sun
SSX 3
Twisted Metal Black: online
quote:Ja, héél jammer.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Jammer dat Freedom Fighters geen online multiplayer co-op optie heeft.
quote:tja, het blijft natuurlijk wel Sony hè
Op woensdag 1 oktober 2003 09:51 schreef IllI het volgende:
Het wachten is op XIII en GT4Damn.. wel stom (en slim natuurlijk) dat ze eerst alleen de netwerk adapter uitbrengen, SOCOM uitmelken, en er pas een maand of anderhalf erna wat fatsoenlijke spellen komen :S
quote:droog?
Op woensdag 1 oktober 2003 09:59 schreef IllI het volgende:
yup.. toch ff wat screendumps hier dumpen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Het ziet er zooooo droog uit
quote:dat is erg vreemd... had daar namelijk geen problemen!
Op donderdag 2 oktober 2003 16:00 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik blijf steeds maar steken in de registratie bij Central Station
Elke keer wil een pagina weer niet laden waardoor ik niet verder kan.
Central Station doet t wel gewoon.
Morgen heb ik vrij, zal dan wat vaker online te vinden zijn. Maar ga morgen ook eerst maar eens oefenen in het singleplayer gedeelte. Dan gaat het richten hopelijk ietsje beter .
quote:Met mij gaat het ook steeds beter heb nu een player ranking van 19789 ofzo.. en een uur geleden 20989
Op donderdag 2 oktober 2003 17:19 schreef Slomy het volgende:
Net mijn netwerkadapter + socom binnengekregen. In eerste instantie wou het niet echt lukken, omdat de ps2 bleef hangen bij de ping test. Effe gereset en daarna geregistreerd op central station, alles ging goed.
Daarna meteen effe Socom gespeeld, eerste keer Socom en meteen maar online. Werd vaak afgeschoten, maar toch nog 2 kills gemaakt.Morgen heb ik vrij, zal dan wat vaker online te vinden zijn. Maar ga morgen ook eerst maar eens oefenen in het singleplayer gedeelte. Dan gaat het richten hopelijk ietsje beter
.
Edit : Probleem opgelost, de AR2 zat in de 2e memcardpoort en die trok ik eruit en problemen waren verholpen Eindelijk effe registreren....
[Dit bericht is gewijzigd door JK op 03-10-2003 00:10]
quote:ja, ik moet meestal lang zoeken voordat ik met iemand kan racen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:27 schreef Cool_Runner het volgende:
Heeft iemand hetzelfde probleem dat als je met midnightclub II online gaat, dat er dan meestal geen games(servers) zijn te vinden die je kan joinen?
Naja, ga nu potje socom spelen
mijn naam online is daar ook Slomy.
[Dit bericht is gewijzigd door Slomy op 03-10-2003 14:59]
Maar goed, het werkt. THPS4 gespeeld maar dan pakt ie niet mijn geregistreerde nick, je kan een willekeurige naam gebruiken... als mijn loon binnen is eind van de maand maar eens kijken voor een leuke online titel.
Ik zit te denken aan Hardware Arena Online, Midnight Club 2 en heel misschien Twisted Metal Black Online, maarja ik kan niet zeggen dat ik die echt heel leuk vond.. deel 1 en 2 op de PSOne waren leuker.
quote:misschien socom?
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:00 schreef JK het volgende:
Zo, vandaag maar eens geregistreerd (kwam er nog niet aan toe). MOet zeggen dat Central Station ZEER druk is, waardoor veel dingen niet worden geladen. Erg jammer. Ze hadden meer bandbreedte moeten bijkopen... had echt veel problemen bij de registratie. Als je een beveiligingscode moet invullen zie je dat op een plaatje. De 1e keer werd dat plaatje ook niet geladen. Ik maar denken 'wat bedoelen ze nou met die code?!'.Maar goed, het werkt. THPS4 gespeeld maar dan pakt ie niet mijn geregistreerde nick, je kan een willekeurige naam gebruiken... als mijn loon binnen is eind van de maand maar eens kijken voor een leuke online titel.
Ik zit te denken aan Hardware Arena Online, Midnight Club 2 en heel misschien Twisted Metal Black Online, maarja ik kan niet zeggen dat ik die echt heel leuk vond.. deel 1 en 2 op de PSOne waren leuker.
quote:Ja die moet ook nog, maar ze hebben de prijs flink omhoog gegooid.. 80 euro.. ben nie gek ! Krijg dan wel 10% korting, maar dan is het nog veelste veel. Misschien als ik 'm 2e hands van iemand kan overnemen...
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:48 schreef Guusie het volgende:[..]
misschien socom?
THPS4 is wel grappig online maar ik heb het spel eigenlijk nog nooit zelfs offline gespeeld dus ik werd vet ingemaakt... maar online blijft grappig.. nu dus veel oefenen.
Eind van de maand weer loon.. oh oh, volgens mij gaan er dan echt veel centen richting de ps2 games. Beetje verslavend, netwerkgames op de PS2
Wat ik me trouwens afvraag, met het DNAS systeem kan je toch niet met gekopieerde spellen online (Ja ik weet de policy en mijn ps2 is ook niet omgebouwd, heb bijna 40 spellen origineel gekocht in de winkel), vraag me af in hoeverre dat werkt want dat zou dus alleen maar mooi zijn, heb je geen mensen online die de boel verzieken voor anderen (of jouw plekkie op een gameserver bezet houden).
Net als met Battlefield 1942, goed gedaan, alleen als je het spel in de winkel hebt gekocht kan je online op de servers .
Ennuh iemand al online Warhammer 40.000: Fire Warrior online gespeeld? Staat ook een beetje op mn verlanglijstje komende maand...
Gelukkig komt de winter er aan.. motor de schuur in, PS2 weer non-stop aan
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:25 schreef JK het volgende:[..]
Ennuh iemand al online Warhammer 40.000: Fire Warrior online gespeeld? Staat ook een beetje op mn verlanglijstje komende maand...
Gelukkig komt de winter er aan.. motor de schuur in motor altijd in de schuur, altijd PS2 weer non-stop aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |