abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 09:43:41 #1
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_13564422
Het vervolg op PS 2 Online topic
PS2-games waarmee je (binnenkort) online kunt zijn:

SOCOM: US Navy Seals
Amplitude
Tony Hawk 3&4 èn Tony Hawk's Underground
Midnight Club II
Destruction Derby
Hardware Online Arena
Fifa Football 2004
Everquest Online Adventures
XIII
Gran Turismo 4
My Street
Medal of Honor: Rising Sun
SSX 3
Twisted Metal Black: online

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_13564475
Jammer dat Freedom Fighters geen online multiplayer co-op optie heeft.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 09:48:19 #3
10785 Smots
pi_13564492
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Jammer dat Freedom Fighters geen online multiplayer co-op optie heeft.
Ja, héél jammer.
Wat was dat VET geweest om online tegen elkaar te kunnen knallen!
Een stuk of vijf man op sleeptouw nemen en knallen maar!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 09:51:19 #4
10785 Smots
pi_13564539
pi_13564550
Het wachten is op XIII en GT4 Damn.. wel stom (en slim natuurlijk) dat ze eerst alleen de netwerk adapter uitbrengen, SOCOM uitmelken, en er pas een maand of anderhalf erna wat fatsoenlijke spellen komen :S
Ik haat de belastingdienst
  woensdag 1 oktober 2003 @ 09:53:08 #6
10785 Smots
pi_13564567
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 09:51 schreef IllI het volgende:
Het wachten is op XIII en GT4 Damn.. wel stom (en slim natuurlijk) dat ze eerst alleen de netwerk adapter uitbrengen, SOCOM uitmelken, en er pas een maand of anderhalf erna wat fatsoenlijke spellen komen :S
tja, het blijft natuurlijk wel Sony hè
pi_13564696
yup.. toch ff wat screendumps hier dumpen

Het ziet er zooooo droog uit

Ik haat de belastingdienst
  woensdag 1 oktober 2003 @ 11:40:55 #8
10785 Smots
pi_13566934
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 09:59 schreef IllI het volgende:
yup.. toch ff wat screendumps hier dumpen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het ziet er zooooo droog uit

droog?
ik word er anders flink nat in de broek van....
pi_13598411
jeeeeh mijn headseat doet het nu !!!!!!!!
pi_13599645
Ik blijf steeds maar steken in de registratie bij Central Station
Elke keer wil een pagina weer niet laden waardoor ik niet verder kan.
Central Station doet t wel gewoon.
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_13600345
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:00 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik blijf steeds maar steken in de registratie bij Central Station
Elke keer wil een pagina weer niet laden waardoor ik niet verder kan.
Central Station doet t wel gewoon.
dat is erg vreemd... had daar namelijk geen problemen!
pi_13601289
Nee tis voormekaar nu. Ben metteen met Midnight club 2 aan de gang geweest. Maar hij kan geen 1 game vinden. ik kan er zelf wel 1tje hosten maaja, wat is dit?? Er zullen toch wel mensen zijn die spelen ??
pi_13601832
Net mijn netwerkadapter + socom binnengekregen. In eerste instantie wou het niet echt lukken, omdat de ps2 bleef hangen bij de ping test. Effe gereset en daarna geregistreerd op central station, alles ging goed.
Daarna meteen effe Socom gespeeld, eerste keer Socom en meteen maar online. Werd vaak afgeschoten, maar toch nog 2 kills gemaakt.

Morgen heb ik vrij, zal dan wat vaker online te vinden zijn. Maar ga morgen ook eerst maar eens oefenen in het singleplayer gedeelte. Dan gaat het richten hopelijk ietsje beter .

......
pi_13603285
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:19 schreef Slomy het volgende:
Net mijn netwerkadapter + socom binnengekregen. In eerste instantie wou het niet echt lukken, omdat de ps2 bleef hangen bij de ping test. Effe gereset en daarna geregistreerd op central station, alles ging goed.
Daarna meteen effe Socom gespeeld, eerste keer Socom en meteen maar online. Werd vaak afgeschoten, maar toch nog 2 kills gemaakt.

Morgen heb ik vrij, zal dan wat vaker online te vinden zijn. Maar ga morgen ook eerst maar eens oefenen in het singleplayer gedeelte. Dan gaat het richten hopelijk ietsje beter .

Met mij gaat het ook steeds beter heb nu een player ranking van 19789 ofzo.. en een uur geleden 20989
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:39:49 #15
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_13610024
Zojuist bij Mediamarkt in Utrecht een PS2 netwerk adapter gekocht. Eens kijken of ik me kan aanmelden bij Central Station. Eerst effe de netwerkkabel vinden die ik al speciaal had neergelegd/aangesloten voor een extra computer/ps2
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:40:57 #16
4259 JK
pi_13610052
Smots, je vergeet nog te vermelden dat je met Fire Warrior 40.000 of hoe die titel ook heet, ook online kunt! En binnenkort ook nog met de nieuwe Sims... ennnnnnnn nog veel meer.. laat maar komen die titels
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:56:21 #17
4259 JK
pi_13612015
Sjonge jonge, we zijn een uur verder en Central Station wil niet echt meewerken. Eerst wat gezever over dat ik een profiel moet aanmaken op de memcard. Prima, ik zeg 'Ja'.. dan kan je niets meer doen, scherm veranderd niet. ja, met de R/L toetsen kan je een menu openen met 'Instellingen'. Er is ook nog 'Start', maar als ik dan op de X druk gebeurd er geen zak.... ze kunnen het ook nooit makkelijk maken he?

Edit : Probleem opgelost, de AR2 zat in de 2e memcardpoort en die trok ik eruit en problemen waren verholpen Eindelijk effe registreren....

[Dit bericht is gewijzigd door JK op 03-10-2003 00:10]

pi_13622401
Heeft iemand hetzelfde probleem dat als je met midnightclub II online gaat, dat er dan meestal geen games(servers) zijn te vinden die je kan joinen?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:39:18 #19
10785 Smots
pi_13622700
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:27 schreef Cool_Runner het volgende:
Heeft iemand hetzelfde probleem dat als je met midnightclub II online gaat, dat er dan meestal geen games(servers) zijn te vinden die je kan joinen?
ja, ik moet meestal lang zoeken voordat ik met iemand kan racen.
pi_13622988
iemand zin in een potje socom ?

Naja, ga nu potje socom spelen
mijn naam online is daar ook Slomy.

[Dit bericht is gewijzigd door Slomy op 03-10-2003 14:59]

......
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:24:53 #21
4259 JK
pi_13631530
Ik heb vandaag de netwerk adapter gezien incl. Twisted Metal Black Online... kost 55 euro in totaal... kan je trouwens met elk spel je eigen game hosten of moet je verplicht aanmelden op een gameserver?
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 18:00:58 #22
4259 JK
pi_13648269
Zo, vandaag maar eens geregistreerd (kwam er nog niet aan toe). MOet zeggen dat Central Station ZEER druk is, waardoor veel dingen niet worden geladen. Erg jammer. Ze hadden meer bandbreedte moeten bijkopen... had echt veel problemen bij de registratie. Als je een beveiligingscode moet invullen zie je dat op een plaatje. De 1e keer werd dat plaatje ook niet geladen. Ik maar denken 'wat bedoelen ze nou met die code?!'.

Maar goed, het werkt. THPS4 gespeeld maar dan pakt ie niet mijn geregistreerde nick, je kan een willekeurige naam gebruiken... als mijn loon binnen is eind van de maand maar eens kijken voor een leuke online titel.

Ik zit te denken aan Hardware Arena Online, Midnight Club 2 en heel misschien Twisted Metal Black Online, maarja ik kan niet zeggen dat ik die echt heel leuk vond.. deel 1 en 2 op de PSOne waren leuker.

pi_13653626
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:00 schreef JK het volgende:
Zo, vandaag maar eens geregistreerd (kwam er nog niet aan toe). MOet zeggen dat Central Station ZEER druk is, waardoor veel dingen niet worden geladen. Erg jammer. Ze hadden meer bandbreedte moeten bijkopen... had echt veel problemen bij de registratie. Als je een beveiligingscode moet invullen zie je dat op een plaatje. De 1e keer werd dat plaatje ook niet geladen. Ik maar denken 'wat bedoelen ze nou met die code?!'.

Maar goed, het werkt. THPS4 gespeeld maar dan pakt ie niet mijn geregistreerde nick, je kan een willekeurige naam gebruiken... als mijn loon binnen is eind van de maand maar eens kijken voor een leuke online titel.

Ik zit te denken aan Hardware Arena Online, Midnight Club 2 en heel misschien Twisted Metal Black Online, maarja ik kan niet zeggen dat ik die echt heel leuk vond.. deel 1 en 2 op de PSOne waren leuker.

misschien socom?
  zondag 5 oktober 2003 @ 17:25:49 #24
4259 JK
pi_13668345
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:48 schreef Guusie het volgende:

[..]

misschien socom?

Ja die moet ook nog, maar ze hebben de prijs flink omhoog gegooid.. 80 euro.. ben nie gek ! Krijg dan wel 10% korting, maar dan is het nog veelste veel. Misschien als ik 'm 2e hands van iemand kan overnemen...

THPS4 is wel grappig online maar ik heb het spel eigenlijk nog nooit zelfs offline gespeeld dus ik werd vet ingemaakt... maar online blijft grappig.. nu dus veel oefenen.

Eind van de maand weer loon.. oh oh, volgens mij gaan er dan echt veel centen richting de ps2 games. Beetje verslavend, netwerkgames op de PS2

Wat ik me trouwens afvraag, met het DNAS systeem kan je toch niet met gekopieerde spellen online (Ja ik weet de policy en mijn ps2 is ook niet omgebouwd, heb bijna 40 spellen origineel gekocht in de winkel), vraag me af in hoeverre dat werkt want dat zou dus alleen maar mooi zijn, heb je geen mensen online die de boel verzieken voor anderen (of jouw plekkie op een gameserver bezet houden).
Net als met Battlefield 1942, goed gedaan, alleen als je het spel in de winkel hebt gekocht kan je online op de servers .

Ennuh iemand al online Warhammer 40.000: Fire Warrior online gespeeld? Staat ook een beetje op mn verlanglijstje komende maand...
Gelukkig komt de winter er aan.. motor de schuur in, PS2 weer non-stop aan

pi_13668963
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:25 schreef JK het volgende:

[..]
Ennuh iemand al online Warhammer 40.000: Fire Warrior online gespeeld? Staat ook een beetje op mn verlanglijstje komende maand...
Gelukkig komt de winter er aan.. motor de schuur in motor altijd in de schuur, altijd PS2 weer non-stop aan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')