geen adviezen over bidpay etc of een money order...
ik wil 35 dollar cash en betaal natuulijk de dagkoers ervoor
quote:Zeg dan dat ze haar account moet upgraden naar Premier Status.
Op dinsdag 30 september 2003 13:44 schreef devilish1980 het volgende:
gezocht 35 dollar aan cash, aangezien ik iets heb besteld via ebay en dat ze geen paypal meer kan ontvangen....
Maar effe serieus... ik heb wel $35. Maar de dagkoers vind ik een beetje laag, dus wat dacht je van e.32,50 -- een koers van 0.92857 euro per dollar. Zo beperk ik m'n valutaverlies een beetje, en bespaar jij je de transactiekosten.
Laat maar horen, zou ik zeggen...
/edit
Of dollars pinnen op Schiphol, dat schijnt tegenwoordig ook te kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door aa_koch op 30-09-2003 14:11]
quote:wel een heel slechte ruil wil jij met de dollar op 1,17 voor de euro
Op dinsdag 30 september 2003 14:00 schreef aa_koch het volgende:[..]
Zeg dan dat ze haar account moet upgraden naar Premier Status.
Maar effe serieus... ik heb wel $35. Maar de dagkoers vind ik een beetje laag, dus wat dacht je van e.32,50 -- een koers van 0.92857 euro per dollar. Zo beperk ik m'n valutaverlies een beetje, en bespaar jij je de transactiekosten.
Laat maar horen, zou ik zeggen...
/edit
Of dollars pinnen op Schiphol, dat schijnt tegenwoordig ook te kunnen.
quote:Ik geef je geen ongelijk (ik neem aan dat dollars pinnen geen transactiekosten met zich meebrengt), maar 1,17 dollar per euro? Hoe dat zo?
Op dinsdag 30 september 2003 14:27 schreef devilish1980 het volgende:[..]
wel een heel slechte ruil wil jij met de dollar op 1,17 voor de euro
maar dan ga ik eens kijken of ik kan pinnen...
Momenteel is de koers 0.88278 (bron: NOS Teletekst pp. 543), ofwel 1,13279 dollar per euro. Als je over 'mijn koers' spreekt, levert elke dollar je nog maar 1,07692 per euro op ($35 / e.32,50), een verschil van 5,587 dollarcent per dollar t.o.v. de TT-koers (die toch wel officieel geldt, neem ik aan). Al met al kom je op een "koerswinst" van $1.96 voor mij -- toch goedkoper dan wisselen bij de bank, dunkt me.
Maar goed... ik zag dat je in A'dam woont, dus mocht je een OV hebben is een ritje naar Schiphol goedkoper. Vandaar mijn advies om te pinnen...
[Dit bericht is gewijzigd door aa_koch op 30-09-2003 14:49]
quote:Als ze in de veiling aangaf dat je Paypal zou kunnen gebruiken is het haar probleem. Stuur je toch 35 dollar aan euro's. Is het koersverlies voor haar....
Op dinsdag 30 september 2003 13:44 schreef devilish1980 het volgende:
gezocht 35 dollar aan cash, aangezien ik iets heb besteld via ebay en dat ze geen paypal meer kan ontvangen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |