abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13525540
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal geen begrip voor.

ik vindt ook dat volwassenen die zich vergrijpen aan een kind het zwaarst mogelijke misdrijf begaan..

Edit: deel 1: Pedofielen + ander gespuis: doodstraf of vogelvrij

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_13526084
Nou ik vind dat pedofielen, letterlijk ziek in hun hoofd zijn. Daarvoor moet je behandeld worden. De meeste pedofielen hebben zelf een pedofiele ervaring meegemaakt.
Life's a bitch, then you die
pi_13526104
Levenslang cel (maar misschien een keer 70 jaar ofzo) en z'n identiteit volledig openbaar maken.
[i]With those attacks, the terrorists and their supporters declared war on the United States. And war is what they got.[/i]
pi_13526129
Ik pas even de titel aan, zodat het wat duidelijker wordt.
Het ander gespuis gedeelte zorgt eigenlijk alleen maar voor veralgemenisering, en dat is nou niet echt nodig hier.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_13526212
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

ik vindt ook dat volwassenen die zich vergrijpen aan een kind het zwaarst mogelijke misdrijf begaan..

Edit: deel 1: Pedofielen + ander gespuis: doodstraf of vogelvrij

[zwaar offtopic]
zeg eens eerlijk, had jij nou wel of niet Kennedy vermoord, de ja danwel te nee zegmaar?
[/zwaar offtopic]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13526226
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:14 schreef sweek het volgende:
Ik pas even de titel aan, zodat het wat duidelijker wordt.
Het ander gespuis gedeelte zorgt eigenlijk alleen maar voor veralgemenisering, en dat is nou niet echt nodig hier.
thnx was wel de bedoeling van maris (emmertje_Ik) en mij in et eerste topic maar et is nu idd een pedofiel-straf topic geworden...

ik dank u

pi_13526267
hoe vergaat het pedofielen eigenlijk in TBS-klinieken? En kunnen zij eigenlijk genezen worden? Een preventieve operatie lijkt me ook niet slecht. De doodstraf noemen is natuurlijk absurd.
pi_13526325
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:18 schreef vosss het volgende:

[..]

[zwaar offtopic]
zeg eens eerlijk, had jij nou wel of niet Kennedy vermoord, de ja danwel te nee zegmaar?
[/zwaar offtopic]

heb ik JFK vermoord?
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe vergaat het pedofielen eigenlijk in TBS-klinieken? En kunnen zij eigenlijk genezen worden? Een preventieve operatie lijkt me ook niet slecht. De doodstraf noemen is natuurlijk absurd.
Ik weet wel dat het in de gevangenissen een hel voor ze is
pi_13526420
Oh ja, ik wil ook graag hier antwoord op:
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:58 schreef schatje het volgende:
En het kind zelf, wordt die bij een vriendschap op de hoogte gebracht van de geaardheid van de pedofiel??
  maandag 29 september 2003 @ 18:31:44 #10
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_13526440
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:12 schreef DjNeoZiggy het volgende:
Nou ik vind dat pedofielen, letterlijk ziek in hun hoofd zijn. Daarvoor moet je behandeld worden. De meeste pedofielen hebben zelf een pedofiele ervaring meegemaakt.
dus als je op kinderen valt, ben je ziek in je hoofd... maar als je op iemand van hetzelfde geslacht valt, ben je normaal? sorry, ik vind het allebei ziek.

Ik vind dat kinderen beschermd moeten worden tegen dit tuig. Koste wat kost. Als dat betekent dat ze de rest van hun leven in de bak moeten doorbrengen: doen. Hoe dan ook, herhaling moet absoluut onmogelijk zijn.

Maar ja, wat is mijn mening? Zolang er mensen zijn die de dader meer rechten geven dan het slachtoffer, gaat er nix gebeuren...

pi_13526464
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:13 schreef Jordy-C het volgende:
Levenslang cel (maar misschien een keer 70 jaar ofzo) en z'n identiteit volledig openbaar maken.
Toe maar weer, verniel iemands leven maar weer. bah
pi_13526472
En ik had deze:

TeddyBL top dat je reageert!!!!!
ik heb ff een paar vragen voor je:
Hoe sta jij voor enorm zware straffen voor praktiserende pedofielen?
Heb jij (veel?) contact met andere pedofielen? praat groepen?
Weten bepaalde mensen die jou echt kennen van je geaardheid/pedofielie af?

Val je ook op volwassenen? zoja ook op mannen of vrouwen? beide?

pi_13526479
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:33 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Toe maar weer, verniel iemands leven maar weer. bah

Onze vriend de pedo heeft het leven van een kind vernield, en van aardig wat familie van hem/haar.
[i]With those attacks, the terrorists and their supporters declared war on the United States. And war is what they got.[/i]
pi_13526480
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
misschien begrijp ik t verkeerd hoor, maar hoe wil je pedofilie opereren?
  maandag 29 september 2003 @ 18:35:09 #15
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_13526503
Wel grappig, je af vragen of je pedofielen en ander gespuis nou moet stenigen, castreren of vergassen en dan tegelijkertijd waarom ze daar nou niet vrolijk over mee komen praten...
pi_13526530
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:33 schreef Jordy-C het volgende:

[..]

Onze vriend de pedo heeft het leven van een kind vernield, en van aardig wat familie van hem/haar.

Lang niet al onze pedo-vriendjes Jordy. En jij snapt ook niet waar het omgaat. Pedofielen raken VERLIEFD op kindertjes, en hebben dus heel de intentie niet om een kind te vernielen.

Misschien moet dat even duidelijk gesteld worden in dit topic (titel?) want nou snap ik niet meer waar dit topic om draait. Gaat het om pedofielen die kinderen MISBRUIKT hebben, of om pedofielen?
Ik vind het namelijk nergens voor nodig om pedofilie op zichzelf te straffen.

pi_13526601
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:35 schreef Short_stop het volgende:
Wel grappig, je af vragen of je pedofielen en ander gespuis nou moet stenigen, castreren of vergassen en dan tegelijkertijd waarom ze daar nou niet vrolijk over mee komen praten...
we hadden in het vorige topic al besloten dat het om praktiserende pedofielen ging, dus volwassenen die een kind misbruikt hebben.

Ik vindt dit een van de ergste misdrijven die je kan plegen en ik vindt dat ze dit soort figuren best keihard mogen straffen.

De persoon waar ik die vragen naar richtte, die gereageerd heeft in het vorige topic, heeft dit NIET gedaan, en ik kan me voorstellen dat die heel graag hier zn mening laat horen.

pi_13526605
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:36 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Lang niet al onze pedo-vriendjes Jordy. En jij snapt ook niet waar het omgaat. Pedofielen raken VERLIEFD op kindertjes, en hebben dus heel de intentie niet om een kind te vernielen.

Misschien moet dat even duidelijk gesteld worden in dit topic (titel?) want nou snap ik niet meer waar dit topic om draait. Gaat het om pedofielen die kinderen MISBRUIKT hebben, of om pedofielen?

Right, en kinderen kunnen dat zelf bepalen?
pi_13526618
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:36 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Zie mijn post van net + een aantal posts in vorige topic
pi_13526632
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:34 schreef Yamyam het volgende:

[..]

misschien begrijp ik t verkeerd hoor, maar hoe wil je pedofilie opereren?

Geen idee, ik ben geen dokter, maar het klinkt wel goed. Iets met het geslachtsorgaan ofzo. Een dubbele knoop in leggen lijkt me wel iets.
pi_13526702
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben geen dokter, maar het klinkt wel goed. Iets met het geslachtsorgaan ofzo. Een dubbele knoop in leggen lijkt me wel iets.

Als ze een kind misbruikt hebben, mogen ze ze wat mijbetrefd castreren....
  maandag 29 september 2003 @ 18:53:33 #22
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_13526965
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

we hadden in het vorige topic al besloten dat het om praktiserende pedofielen ging,

Misschien dat "we" dan nog even door moeten gaan met definiëren want de meeste mensen zullen bij een "praktiserende pedofiel" meteen denken aan een dikke vent van 50 die kleutertjes verkracht en bij een "niet-praktiserende pedofiel" aan diezelfde vent maar dan met zelfbeheersing en dat vind ik te zwart-wit voor een écht goede discussie...

Voor de duidelijkheid; Ik vind mezelf geen pedofiel, al zullen er mensen zijn die dat niet met me eens zijn.

maandag 29 september 2003 @ 19:08:01 #23
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_13527365
Zit iedereen nu ineens heeeeel hard over een nieuwe definitie te brainstormen of is iedereen gewoon gaan eten?
pi_13527457
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

we hadden in het vorige topic al besloten dat het om praktiserende pedofielen ging, dus volwassenen die een kind misbruikt hebben.

Ik vindt dit een van de ergste misdrijven die je kan plegen en ik vindt dat ze dit soort figuren best keihard mogen straffen.

De persoon waar ik die vragen naar richtte, die gereageerd heeft in het vorige topic, heeft dit NIET gedaan, en ik kan me voorstellen dat die heel graag hier zn mening laat horen.

zet dat dan ff in de titel.
pi_13527480
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:40 schreef Jordy-C het volgende:

[..]

Right, en kinderen kunnen dat zelf bepalen?

daar heb ik t toch helemaal niet over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')