abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13521276
Ik moest vanmorgen naar school. Ik pak daarvoor altijd de bus naar zuidplein. Maar vandaag was er een demonstratie van havenarhbeiders, en bleek toen we vlakbij zuidplein waren dat de weg ernaartoe is afgezet. Maar dat stond vantevoren nergens aangegeven, dus de chauf is gewoon over de busbaan gereden tot aan een paar stoplichten, waarna het dus afgezet was. Dus hij vraagt even wat er aan de hand is, komt er opeens een motor agent aan, en die gaat helemaal uit zn naad: ''GODVERDOMME OPDONDEREN MET DIE BUS KLOOTZAK GODVERDOMME JE MOET OPDONDEREN AAN DE KANT MET DIE KLERE BUS VAN JE '' En slaat daarbij de spiegel van de bus helemaal aan barrels
Terwijl de chauf dus nog even niet weg kon, omdat hij nog niet kon invoegen tussen de rij auto's naast hem. Die bleef gelukkig erg rustig. Maar ik vind dat ze zo'n agent per direct moeten ontslaan, dat is gewoon een machtsbeluste loser die zich opeens helemaal de king voelt met zn pet op. Ze willen de aggressie tegengaan op straat, laat ze dan maar eens beginnen bij het eigen personeel
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  maandag 29 september 2003 @ 15:11:28 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_13521312
overdrijf je niet een beetje?

ik was er natuurlijk niet bij......maar een agent die zomaar een spiegel kapotslaat

pi_13521342
Ik vind dat jij de [enter]-toets vaker gebruiken moet in zo een onleesbaar verhaal.

Maar, idd. triest geval van frustratie afreagered op het werk, meneer agent heeft emotionele problemen, da's duidelijk

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_13521392
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:11 schreef PLAE@ het volgende:
overdrijf je niet een beetje?

ik was er natuurlijk niet bij......maar een agent die zomaar een spiegel kapotslaat

Waarom denk je dat ik die agent geflipt noem? En in welke zin kan ik overdrijven? De hele bus was er getuige van, en iedereen heeft zijn naam en telefoon nummer gegeven aan de chauffeur om te getuigen, want het was echt te idioot voor woorden. En die spiegel was aan barrels ja, je hoorde het slaan in de bus.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_13521396
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:12 schreef generalist het volgende:
Ik vind dat jij de [enter]-toets vaker gebruiken moet in zo een onleesbaar verhaal.

Maar, idd. triest geval van frustratie afreagered op het werk, meneer agent heeft emotionele problemen, da's duidelijk

Doe niet zo zielig met je enter man, je kan een boek toch ook gewoon lezen? Nou loopt dan niet zo te mekkeren
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_13521423
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:12 schreef generalist het volgende:
Toch raar dat je kunt reageren op iets dat je niet kunt lezen.
pi_13521444
Tsja...de politie zal wel aardig pissed zijn, nu die demonstratie zo uit de hand aan het lopen is.
  maandag 29 september 2003 @ 15:17:59 #8
63375 Tarrel666
Ja ik weet wat een tarrel is..
pi_13521497
roflmao

maar idd wel triest ja maar tarreltje had het wel graag willen zien

Please stand in a straight line, I've got only one bullet left...
pi_13521509
de politie had gelijk
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_13521560
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
de politie had gelijk
de politie heeft altijd gelijk.. neej maar zonder dollen slaat natuurlijk nergens op ontslaan zo'n gast of hij moet gestoord zijn door het hele gebeuren.. ontoerekeningsvatbaar ofzo :/
pi_13521580
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
de politie had gelijk
huur jij wel eens een sportvliegtuigje zo nu en dan ?
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_13521604
Misschien lagen er wel een paar havenarbeiders onder die bus...
pi_13521672
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien lagen er wel een paar havenarbeiders onder die bus...
En het probleem is ...
M'n signature, wat doe je :{
  maandag 29 september 2003 @ 15:26:56 #14
63375 Tarrel666
Ja ik weet wat een tarrel is..
pi_13521730
hahaha ik blijf gewoon lachen als ik dit lees.

misschien stond die bus op die teen van die agent, hahah

mijn collega kijkt me nu heel raar aan

hahaha

Please stand in a straight line, I've got only one bullet left...
pi_13521757
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:14 schreef Vampz het volgende:

[..]

Doe niet zo zielig met je enter man, je kan een boek toch ook gewoon lezen? Nou loopt dan niet zo te mekkeren

In het boek is er ook geEntert of tiepen ze daar ook in 1 adem door en het critiek was toch niet tegen jou gericht ? Dus niet zeuren en TS meer enteren.

Oja TS en niet overdrijven

“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  maandag 29 september 2003 @ 15:28:43 #16
20741 generalist
Watch me do it!
pi_13521778
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:15 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Toch raar dat je kunt reageren op iets dat je niet kunt lezen.

Ik ben gewoon goed Het leest irritant, thats all.
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:14 schreef Vampz het volgende:

>Doe niet zo zielig met je enter man, je kan een boek toch ook gewoon lezen? Nou loopt dan niet zo te mekkeren

Een boek heeft ook interpunctie, wijsneus!
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_13521810
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:27 schreef method21 het volgende:

[..]

In het boek is er ook geEntert of tiepen ze daar ook in 1 adem door en het critiek was toch niet tegen jou gericht ? Dus niet zeuren en TS meer enteren.

Oja TS en niet overdrijven

Vertel

je

Was

Erbij

Dus wat

Overdrijf ik?????

Zo genoeg geEnterd voor je?

pi_13521824
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:21 schreef postman het volgende:

[..]

huur jij wel eens een sportvliegtuigje zo nu en dan ?

ja we hadden in de 2e wereld oorlog een hele club

maar die hadden guns aanboord, wij doent het volgens het poldermodel...alleen maar praten

pi_13521865
wat een mafkees....

meteen ontslaan die handel...

hun moeten het goede voorbeeld geven!

maandag 29 september 2003 @ 15:46:30 #20
15958 steenz
Natalies konijntje
pi_13522269
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef death-knight het volgende:
wat een mafkees....

meteen ontslaan die handel...

hun moeten het goede voorbeeld geven!

Nou ik denk ook dat 'hun' dat maar moeten doen...

Maar ff serieus (check die 2x enter); dit kan natuurlijk niet..

“There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
“Trying is the first step towards failure.” -- Homer J. Simpson
pi_13523010
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_13523118
ik ben benieuwd wat de TS zou doen als er een bus vol met onschuldige fokkertjes recht op 8000 rellende havenarbeiders afstevent.

Kortom, die man stond stijf van de adrenaline en weet ik veel wat er door je heen suist op zoon moment en wilde gewoon heeeeeeel snel die bus weg hebben daar.

En dat lukt nu eenmaal niet met een: "Meneer de chauffeur, er komen daar een heeeele grote groep mannen op ons af rennen, zou u even zo genereus willen zijn om die bus in zijn achteruit te zetten?? Alvast bedankt!! En een prettige dag nog".

pi_13523351
Weer zo'n irritante bus chauffeur die denkt dat de hele weg van hem is. Het zal er wel zoeen zijn geweest die in z'n arrogantie zijn bus overal voor douwt. En als er vervolgens 500 havenarbeiders op je af waren gekomen en die bus waar jij in zit uit elkaar beginnen te trekken dan ben je pas echt genaaid. Zulke chauffeurs moeten ze onder het mom onverantwoord rij gedraag meteen het rijbewijs afnemen. Eikels !!!
pi_13523814
Nou, de 2 laatste posters begrijpen dus de hele situatie niet. Prima, maar kom dan ook niet met je bijdehandte commentaar als je de situatie niet eens begrijpt.
Het was vanmorgen, van die rellen was dus nog helemaal geen sprake, en er was daar ook geen betoging aan de gang. Het was alleen afgezet om het vervoer van al die haven arbeiders naar de binnenstad in goede banen te leiden. Die kwamen namelijk met bussen tegelijk daarlangs. Het was dus niet aangegeven dat je op een gegeven moment niet meer verder kon over de busbaan. Die chauf rijdt dus door totdat er op een gegeven moment politie staat bij het stoplicht (het is toch niet gek dat die chauffeur gewoon zijn route volgt )
Dus hij stopt, en stapt even uit om te vragen wat er aan de hand is, aan een agent. Hierna komt ie de bus weer in en zegt: ''sorry we kunnen niet verder rijden naar zuidplein, ik zet u wel bij het Ikazia ziekenhuis af''. Hiervoor moest hij dus invoegen bij de baan rechts van de bus, waar al een hele file met auto's stond , dus lastig tussen te komen. Vooral met een bus. En op dat moment komt die idioot van een motor agent langs en begint zijn tirade, terwijl daar helemaal geen aanleiding voor was.
pi_13523907
quote:
Op maandag 29 september 2003 16:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Nou, de 2 laatste posters begrijpen dus de hele situatie niet. Prima, maar kom dan ook niet met je bijdehandte commentaar als je de situatie niet eens begrijpt.
Jaah, hey dat staat in de openingspost nergens!!
Dus het is geen kwestie van situatie niet begrijpen maar een kwestie van onvolledige informatie die aan ons verstrekt wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')