ik was er natuurlijk niet bij......maar een agent die zomaar een spiegel kapotslaat
Maar, idd. triest geval van frustratie afreagered op het werk, meneer agent heeft emotionele problemen, da's duidelijk
quote:Waarom denk je dat ik die agent geflipt noem? En in welke zin kan ik overdrijven? De hele bus was er getuige van, en iedereen heeft zijn naam en telefoon nummer gegeven aan de chauffeur om te getuigen, want het was echt te idioot voor woorden. En die spiegel was aan barrels ja, je hoorde het slaan in de bus.
Op maandag 29 september 2003 15:11 schreef PLAE@ het volgende:
overdrijf je niet een beetje?ik was er natuurlijk niet bij......maar een agent die zomaar een spiegel kapotslaat
quote:Doe niet zo zielig met je enter man, je kan een boek toch ook gewoon lezen? Nou loopt dan niet zo te mekkeren
Op maandag 29 september 2003 15:12 schreef generalist het volgende:
Ik vind dat jij de [enter]-toets vaker gebruiken moet in zo een onleesbaar verhaal.Maar, idd. triest geval van frustratie afreagered op het werk, meneer agent heeft emotionele problemen, da's duidelijk
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:12 schreef generalist het volgende:
Ik vind dat jij de [enter]-toets vaker gebruiken moet in zo een onleesbaar verhaal.
maar idd wel triest ja maar tarreltje had het wel graag willen zien
quote:de politie heeft altijd gelijk..
Op maandag 29 september 2003 15:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
de politie had gelijk
quote:huur jij wel eens een sportvliegtuigje zo nu en dan ?
Op maandag 29 september 2003 15:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
de politie had gelijk
quote:En het probleem is ...
Op maandag 29 september 2003 15:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien lagen er wel een paar havenarbeiders onder die bus...
misschien stond die bus op die teen van die agent, hahah
mijn collega kijkt me nu heel raar aan
hahaha
quote:In het boek is er ook geEntert of tiepen ze daar ook in 1 adem door en het critiek was toch niet tegen jou gericht ? Dus niet zeuren en TS meer enteren.
Op maandag 29 september 2003 15:14 schreef Vampz het volgende:[..]
Doe niet zo zielig met je enter man, je kan een boek toch ook gewoon lezen? Nou loopt dan niet zo te mekkeren
Oja TS en niet overdrijven
quote:Ik ben gewoon goed
Op maandag 29 september 2003 15:15 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Toch raar dat je kunt reageren op iets dat je niet kunt lezen.
quote:Een boek heeft ook interpunctie, wijsneus!
Op maandag 29 september 2003 15:14 schreef Vampz het volgende:
>Doe niet zo zielig met je enter man, je kan een boek toch ook gewoon lezen? Nou loopt dan niet zo te mekkeren
quote:Vertel
Op maandag 29 september 2003 15:27 schreef method21 het volgende:[..]
In het boek is er ook geEntert of tiepen ze daar ook in 1 adem door en het critiek was toch niet tegen jou gericht ? Dus niet zeuren en TS meer enteren.
Oja TS en niet overdrijven
je
Was
Erbij
Dus wat
Overdrijf ik?????
Zo genoeg geEnterd voor je?
quote:ja we hadden in de 2e wereld oorlog een hele club
Op maandag 29 september 2003 15:21 schreef postman het volgende:[..]
huur jij wel eens een sportvliegtuigje zo nu en dan ?
maar die hadden guns aanboord, wij doent het volgens het poldermodel...alleen maar praten
quote:Nou ik denk ook dat 'hun' dat maar moeten doen...
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef death-knight het volgende:
wat een mafkees....meteen ontslaan die handel...
hun moeten het goede voorbeeld geven!
Maar ff serieus (check die 2x enter); dit kan natuurlijk niet..
Kortom, die man stond stijf van de adrenaline en weet ik veel wat er door je heen suist op zoon moment en wilde gewoon heeeeeeel snel die bus weg hebben daar.
En dat lukt nu eenmaal niet met een: "Meneer de chauffeur, er komen daar een heeeele grote groep mannen op ons af rennen, zou u even zo genereus willen zijn om die bus in zijn achteruit te zetten?? Alvast bedankt!! En een prettige dag nog".
quote:Jaah, hey dat staat in de openingspost nergens!!
Op maandag 29 september 2003 16:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Nou, de 2 laatste posters begrijpen dus de hele situatie niet. Prima, maar kom dan ook niet met je bijdehandte commentaar als je de situatie niet eens begrijpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |