Het is de nieuwe film van regisseur Lukas Moodysson, die eerder de geweldige, sorry waanzinnige, film Fucking Åmål schreef en regisseerde.
Dit topic wilde ik dan natuurlijk wel even op mijn naam hebben
De verwachtingen zijn hoog, hij staat al op een 8.2 op IMdb...
Teveel leuke scenes om op te noemen.
Elisabeth wordt door haar man tegen de vlakte geslagen en besluit daarom bij hem weg te gaan. Ze komt in een woongroep te wonen (Tillsammans, samen) waar alles er net even anders aan toe gaat. De volwassenen discussiëren over dingen als vreemd gaan en vlees eten, terwijl de kinderen die er wonen het totaal niet trekken. Elisabeth haar 12 jarige dochtertje zit helemaal met zichzelf in de knoop.
Da's zo'n beetje de strekking, als ik de recensie lees. Lukas Moodysson laat zijn karakters regelmatig scherpe opmerkingen maken, maar laat de boel niet escaleren.
Als deze film je hetzelfde het verhaal intrekt als Fucking Amal, dan ga ik een heel erg leuke film zien
quote:Dat heb ik dus ook, ondanks mijn opmerking dat ik m zou gaan kijken 16 maart in dit topic.
Op maandag 29 december 2003 21:31 schreef Patch het volgende:
Heb deze dvd van mijn vriendin gekregen, maar heb 'm nog steeds niet gekeken. Ik kan me er absoluut niet tot aanzetten om hem te bekijken.
quote:Toch maar doen dan, hij is echt erg grappig.
Op maandag 29 december 2003 21:31 schreef Patch het volgende:
Heb deze dvd van mijn vriendin gekregen, maar heb 'm nog steeds niet gekeken. Ik kan me er absoluut niet tot aanzetten om hem te bekijken.
Leuke vermakelijke film wmb.
quote:Zei ik toch.
Op dinsdag 30 december 2003 00:48 schreef Atreidez het volgende:
Leuke en grappige film. Niet echt spectaculair maar zeker t kijken waard.. Het had van mij nog wel wat extremer mogen gaan. Verder miste ik wat muziek door de film heen, maar abba op t eind was wel mooi geplaatst
Tnx, die had ik nog tegoed, ja.
sorry Mike
quote:Ja, ik geloofde je zo. Nu patch nog
Op dinsdag 30 december 2003 01:16 schreef shmoopy het volgende:[..]
Zei ik toch.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 30-12-2003 02:58]
Hij is niet zo 'mooi' en zwijmelig als Fucking åmal, maar er zit erg veel humor in, en ook wel wat mooie momenten
quote:net pas
Op donderdag 8 januari 2004 20:53 schreef Patch het volgende:
Nou...
Net gekeken.
Dialogen waren erg geloofwaardig.
Voetbalscenes waren cinematografisch hoogstandje.
8-
quote:Nou, ik zou Fucking Amal niet zo snel als een 'mooie' en zwijmelige film betitelen. Hoewel de film natuurlijk lang niet zo zwaar is als het - eveneens geweldige - Lilja 4-Ever van dezelfde regisseur moet ik zeggen dat ik Fucking Amal ondanks het fijne happy end toch redelijk heftig en tragisch vindt. Confronterend zelfs, in sommige scenes. Nee, Together is naar mijn mening verreweg de meest blije, mooie, gezellige film van Lukas Moodysson.
Donnie.Darko:
Hij is niet zo 'mooi' en zwijmelig als Fucking åmal, maar er zit erg veel humor in, en ook wel wat mooie momenten
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:34 schreef dolle_hond het volgende:[..]
net pas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |