abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13515136
Ik wordt bang van mijn eigen gedachten! Over een paar jaar ben ik waarschijnlijk vader, nou stel dat ik dan een zoon krijg, "Streetracer Junior". En dan verheug ik me erop tot hij oud genoeg is om met me te voetballen en hem daarna in een BMW te zien cruisen door de straten als hij 12 is. Net zo als zijn papa in z'n jonge jaren.

Maar stel dat hij dan niet wil voetballen en al zijn speelgoed auto's weggooit, en in plaats daar van heel de dag op zijn kamer met Ken zit te spelen, zelfs Barbie wil hij niet, alleen Ken.

Wat moet je dan doen?

Signature:
Max. 4 regels
pi_13515158
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:50 schreef Streetracer het volgende:
Ik wordt bang van mijn eigen gedachten! Over een paar jaar ben ik waarschijnlijk vader, nou stel dat ik dan een zoon krijg, "Streetracer Junior". En dan verheug ik me erop tot hij oud genoeg is om met me te voetballen en hem daarna in een BMW te zien cruisen door de straten als hij 12 is. Net zo als zijn papa in z'n jonge jaren.

Maar stel dat hij dan niet wil voetballen en al zijn speelgoed auto's weggooit, en in plaats daar van heel de dag op zijn kamer met Ken zit te spelen, zelfs Barbie wil hij niet, alleen Ken.

Wat moet je dan doen?

Je vrouw alleen van achter nemen!
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_13515164
Een supergrote te gek gave Ken-automobiel met roze achterlampen kopen, natuurlijk!
pi_13515166
uhms... dit is een zieke gedacht... ril...
Imperare sibi maximum imperium est
pi_13515182
Meespelen is de beste oplossing
Tester
pi_13515207
zo vader zo zoon..
pi_13515222
Er was toch ook iets met DNA wijzigen ofzo, kan je dat kind dan wijzigen ofzo, nieuwe software erin proppen? Dat zou dan wel een uitkomst zijn.
Signature:
Max. 4 regels
pi_13515236
proest... nieuwe software.
Imperare sibi maximum imperium est
pi_13515247
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:54 schreef Streetracer het volgende:
Er was toch ook iets met DNA wijzigen ofzo, kan je dat kind dan wijzigen ofzo, nieuwe software erin proppen? Dat zou dan wel een uitkomst zijn.
Een betere firewall is ook een oplossing
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_13515253
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:54 schreef Roonaan het volgende:
zo vader zo zoon..
Kan het dan ook zo zijn dat je kind wordt omgewisseld in het ziekenhuis, en dat je dan een reageerbuis kind krijgt van 2 mannen ofzo. En dat ik denk dat het kind van mij is. Of gaat mijn vrouw dan gewoon vreemd.
Signature:
Max. 4 regels
pi_13515293
Slechte topictitel, suggesties:
  • 'Als je nou vader bent en je bent niet zo tolerant'
  • 'Wat als je kind homofiel blijkt te zijn'
  • pi_13515324
    quote:
    Op maandag 29 september 2003 10:58 schreef Alcatraz het volgende:
    Slechte topictitel, suggesties:
  • 'Als je nou vader bent en je bent niet zo tolerant'
  • 'Wat als je kind homofiel blijkt te zijn'

• Die tweede is wel goed, mayb een modje die het kan veranderen.
    Signature:
    Max. 4 regels
      maandag 29 september 2003 @ 11:01:19 #13
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_13515359
    quote:
    Op maandag 29 september 2003 10:50 schreef Streetracer het volgende:

Wat moet je dan doen?

Je bent de vader van Sunchaser?
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_13515408
    quote:
    Op maandag 29 september 2003 11:01 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je bent de vader van Sunchaser?

Zo'n kind ja, stel je toch voor. Dat je zoon op 10 jarige leeftijd naar andere jongens kijkt en aan hun aars zit en het liefst hand in hand met ze loopt, en dat je kind dan nog nichterig praat ook.
    Signature:
    Max. 4 regels
    pi_13515444
    Nou, wat zou dat? Is toch lief... Laat hem dan ook hand in hand met andere jongetjes lopen... Heb ji toch geen last van, jij hoeft niet met die andere jongetjes het bed in, dus so what.
    Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
    pi_13515453
    quote:
    Op maandag 29 september 2003 10:56 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Kan het dan ook zo zijn dat je kind wordt omgewisseld in het ziekenhuis, en dat je dan een reageerbuis kind krijgt van 2 mannen ofzo. En dat ik denk dat het kind van mij is. Of gaat mijn vrouw dan gewoon vreemd.

ja.
      maandag 29 september 2003 @ 11:06:32 #17
    41910 onetouch
    koekeroekus...
    pi_13515463
    onvoorwaardelijke liefde?
      maandag 29 september 2003 @ 11:07:34 #18
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_13515484
    quote:
    Op maandag 29 september 2003 11:03 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Zo'n kind ja, stel je toch voor. Dat je zoon op 10 jarige leeftijd naar andere jongens kijkt en aan hun aars zit en het liefst hand in hand met ze loopt, en dat je kind dan nog nichterig praat ook.

Als het je zoon is moet je zoiets toch wel kunnen accepteren denk ik. Je schetst trouwens wel een stereotype homo.
      maandag 29 september 2003 @ 11:07:53 #19
    63400 paniekzaaier
    onverzaaidigbaar
    pi_13515489
    alsof streetracen cool is
    "I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
    pi_13515590
    quote:
    Op maandag 29 september 2003 11:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Als het je zoon is moet je zoiets toch wel kunnen accepteren denk ik. Je schetst trouwens wel een stereotype homo.

Maar dan zit je bij je vrienden bier te zuipen en voetbal te kijken, en al die jongens een zoon hebben, en die zoons van die vrienden van je zitten allemaal ook voetbal te kijken en krijgen af een toe een slokje bier.

Maar je eigen zoon zit achter die kids aan met een Ken-pop in z'n handen, nog naakt ook. Wat doe je dan? Behalve door de grond zakken?

Signature:
    Max. 4 regels
    pi_13515608
    en toen kreeg je een dochter...
    pi_13516003
    En toen werd je blik wat ruimer en liet je al je bekrompen gedachten varen.
    Als je er een serieus topic over wil openen, prima, doe het in R&P. Hier geen homo-afzeik topics.

dicht .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')