Maar stel dat hij dan niet wil voetballen en al zijn speelgoed auto's weggooit, en in plaats daar van heel de dag op zijn kamer met Ken zit te spelen, zelfs Barbie wil hij niet, alleen Ken.
Wat moet je dan doen?
quote:Je vrouw alleen van achter nemen!
Op maandag 29 september 2003 10:50 schreef Streetracer het volgende:
Ik wordt bang van mijn eigen gedachten! Over een paar jaar ben ik waarschijnlijk vader, nou stel dat ik dan een zoon krijg, "Streetracer Junior". En dan verheug ik me erop tot hij oud genoeg is om met me te voetballen en hem daarna in een BMW te zien cruisen door de straten als hij 12 is.Net zo als zijn papa in z'n jonge jaren.
Maar stel dat hij dan niet wil voetballen en al zijn speelgoed auto's weggooit, en in plaats daar van heel de dag op zijn kamer met Ken zit te spelen, zelfs Barbie wil hij niet, alleen Ken.
Wat moet je dan doen?
quote:Een betere firewall is ook een oplossing
Op maandag 29 september 2003 10:54 schreef Streetracer het volgende:
Er was toch ook iets met DNA wijzigen ofzo, kan je dat kind dan wijzigen ofzo, nieuwe software erin proppen? Dat zou dan wel een uitkomst zijn.
quote:Kan het dan ook zo zijn dat je kind wordt omgewisseld in het ziekenhuis, en dat je dan een reageerbuis kind krijgt van 2 mannen ofzo. En dat ik denk dat het kind van mij is. Of gaat mijn vrouw dan gewoon vreemd.
Op maandag 29 september 2003 10:54 schreef Roonaan het volgende:
zo vader zo zoon..
quote:Die tweede is wel goed, mayb een modje die het kan veranderen.
Op maandag 29 september 2003 10:58 schreef Alcatraz het volgende:
Slechte topictitel, suggesties:'Als je nou vader bent en je bent niet zo tolerant' 'Wat als je kind homofiel blijkt te zijn'
quote:Je bent de vader van Sunchaser?
Op maandag 29 september 2003 10:50 schreef Streetracer het volgende:
Ik wordt bang van mijn eigen gedachten! Over een paar jaar ben ik waarschijnlijk vader, nou stel dat ik dan een zoon krijg, "Streetracer Junior". En dan verheug ik me erop tot hij oud genoeg is om met me te voetballen en hem daarna in een BMW te zien cruisen door de straten als hij 12 is.Net zo als zijn papa in z'n jonge jaren.
Wat moet je dan doen?
quote:Zo'n kind ja, stel je toch voor. Dat je zoon op 10 jarige leeftijd naar andere jongens kijkt en aan hun aars zit en het liefst hand in hand met ze loopt, en dat je kind dan nog nichterig praat ook.
Op maandag 29 september 2003 11:01 schreef RonaldV het volgende:[..]
Je bent de vader van Sunchaser?
quote:ja.
Op maandag 29 september 2003 10:56 schreef Streetracer het volgende:[..]
Kan het dan ook zo zijn dat je kind wordt omgewisseld in het ziekenhuis, en dat je dan een reageerbuis kind krijgt van 2 mannen ofzo. En dat ik denk dat het kind van mij is. Of gaat mijn vrouw dan gewoon vreemd.
quote:Als het je zoon is moet je zoiets toch wel kunnen accepteren denk ik. Je schetst trouwens wel een stereotype homo.
Op maandag 29 september 2003 11:03 schreef Streetracer het volgende:[..]
Zo'n kind ja, stel je toch voor. Dat je zoon op 10 jarige leeftijd naar andere jongens kijkt en aan hun aars zit en het liefst hand in hand met ze loopt, en dat je kind dan nog nichterig praat ook.
quote:Maar dan zit je bij je vrienden bier te zuipen en voetbal te kijken, en al die jongens een zoon hebben, en die zoons van die vrienden van je zitten allemaal ook voetbal te kijken en krijgen af een toe een slokje bier.
Op maandag 29 september 2003 11:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Als het je zoon is moet je zoiets toch wel kunnen accepteren denk ik. Je schetst trouwens wel een stereotype homo.
Maar je eigen zoon zit achter die kids aan met een Ken-pop in z'n handen, nog naakt ook. Wat doe je dan? Behalve door de grond zakken?
dicht .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |