quote:kep em wel van de anderen, maar die zijn per stuk 22 mb
Op zondag 28 september 2003 17:48 schreef kiw het volgende:
wie heeft er een mooie wallpaper van talim?
of andere wallpapers, een beetje in de stijl van de art dingen die je kan unlocken in weapon master.
quote:zou je ze misschien voor me naar 1280x1024 scalen en jpg van maken, en mailen of online zetten?
Op zondag 28 september 2003 17:51 schreef BMH het volgende:[..]
kep em wel van de anderen, maar die zijn per stuk 22 mb
quote:Kep een artje van Talim. Bekijk hem hier.
Op zondag 28 september 2003 17:52 schreef kiw het volgende:[..]
zou je ze misschien voor me naar 1280x1024 scalen en jpg van maken, en mailen of online zetten?
[me]is trouwens weer verslaafd [/me]
quote:?
Op zondag 28 september 2003 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
En toen had ik 2 versies
quote:Ik heb mijn NGC Jap versie verkocht en van 't weekend de XBox versie gekocht
En toen had ik 2 versies
Moet zeggen dat ik Spawn een stuk vetter vind dan Link.
quote:dat is geen mening, dat is een feit
Op maandag 29 september 2003 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Moet zeggen dat ik Spawn een stuk vetter vind dan Link.
quote:Correct, daar was het zooitje 2D.
Op maandag 29 september 2003 10:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Was Soul Blade niet de voorloper van dit spel? Ik had dat spel op de PSX
Ik heb nu WeaponMaster uitgespeeld. Daarna moet je alles nog een keer overnieuw, dubbele aantal missies krijg je dan maar dan met een hogere moeilijkheidsgraad. Cool dat je zoveel wapens kan.
Mijn vraag :
Als je een wapen kiest, zie je verschillende icoontjes rechtsonderin bij het wapen, zowel in het rood als in het blauw. Wat zijn deze icoontjes? De upgrades die je met dat wapen krijgt ofzo? Iemand meer info hierover?
Nog een vraag :
In de commandlist staan de arcade-commands. (K, G, A, B) ipv de joystick commands. Hoe kan je deze omwisselen, of kan dat niet? In Soul Calibur 1 kon dat namelijk wel.
quote:Talim is 1 van de meest gekozen characters. Zij heb ook 1 van de langste combo's van alle characters. Ik heb een paar characters waarmee ik het goed kan.
Op zondag 28 september 2003 17:51 schreef HomerJ het volgende:
talim is mijn favo character!
Sophitia/Seungmina, dat komt omdat die 2 in Soul Calibur 1 er ook al inzaten. Moves zijn uitgebreid maar voor de rest hetzelfde.
Talim is ook een goede, en cassandra omdat dat het zusje is van sophitia.
quote:Vind het jammer dat Cassandra, Sophitia, en Lizardman nagenoeg dezelfde vechtstijl hebben.
Talim is ook een goede, en cassandra omdat dat het zusje is van sophitia.
Ik had als favo altijd Cervantes, maar kan nu ook erg lekker vechten met Maxi en Spawn.
quote:Ze hebben wel dezelfde vechtstyle maar er zitten een hoop verschillen in als je alle moves van ze kent. Daarom vind ik sophitia ook de beste van de 3. Moeilijke combo's, maar als je ze eenmaal onder de knie hebt ben je unbeatable. Vooral het blocken/counter-block en er omheen lopen zijn een must bij deze characters.
Op maandag 29 september 2003 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Vind het jammer dat Cassandra, Sophitia, en Lizardman nagenoeg dezelfde vechtstijl hebben.
Ik had als favo altijd Cervantes, maar kan nu ook erg lekker vechten met Maxi en Spawn.
Wie wil me aanraken?
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 29-09-2003 19:24]
Anyways: Ondanks dat ik ontzettend veel SC1 gespeeld heb heb ik nu pas Ivy ontdekt.. Haar moves met die stance wisselingen zijn zo heftig.
En natuurlijk dat (in geringe mate aanwezige) latex!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |