...?
quote:Ik hoop niet dat je het meent,
Op 07 april 2001 22:36 schreef Zapper het volgende:
Net5 is mijn favoriet!
...?
net5 verkracht Fawlty towers, Survival, en iedere film die ze uitzenden moet het doen zonder aftiteling.
Ned.1+2+3 is ongeëvenaard in de wereld, daar kom je pas achter als je in Zwitserland bent geweest of in Oostenrijk, etc. zelfs Amerika sucks.
Tussen alle bagger in Ned. is er veel te genieten.
quote:Daar heb je wel weer gelijk in ja... (je bedoelt trouwens SurvivOR?) Dat van Fawlty Towers in inderdaad héél erg! Maar
Op 07 april 2001 23:08 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop niet dat je het meent,net5 verkracht Fawlty towers, Survival, en iedere film die ze uitzenden moet het doen zonder aftiteling.
webtv kijken vind ik wel weer leuk
Maar eigenlijk zap ik langs alle zenders op zoek naar wat leuks (vooral documentaires en nieuws)
Thuis: BBC, met afstand.
quote:Hélemaal mee eens.
Op zaterdag 07 april 2001 23:08 schreef tong80 het volgende:
Ned.1+2+3 is ongeëvenaard in de wereld, daar kom je pas achter als je in Zwitserland bent geweest of in Oostenrijk, etc. zelfs Amerika sucks.Tussen alle bagger in Ned. is er veel te genieten.
quote:Mmm zit regelmatig in Zwisterland... en sucks inderdaad
Op zaterdag 07 april 2001 23:08 schreef tong80 het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 april 2001 22:36 schreef Zapper het volgende:
Net5 is mijn favoriet!
...?<HR></BLOCKQUOTE>Ik hoop niet dat je het meent,net5 verkracht Fawlty towers, Survival, en iedere film die ze uitzenden moet het doen zonder aftiteling.
Ned.1+2+3 is ongeëvenaard in de wereld, daar kom je pas achter als je in Zwitserland bent geweest of in Oostenrijk, etc. zelfs Amerika sucks.
Tussen alle bagger in Ned. is er veel te genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |