quote:Wie ?
Op 07 april 2001 21:44 schreef Zapper het volgende:
(En helaas is hij/zij niet aanwezig om de award in ontvangst te nemen...)
Wat een leuke kapsels hebben die dames van TMF toch...NOT
quote:Ik heb laatst de cd van vorig jaar gekocht,
Op 07 april 2001 22:27 schreef Zapper het volgende:
Wat kan Alice Deejay trouwens ontzettend goed playbacken....net als vorig jaar.
valt tegen.
quote:Volgens mij heb jij nu dezelfde gedachten als toen ik hoorde dat de Sint niet bestond.
Op 07 april 2001 22:53 schreef Revian het volgende:
Valt me op dat dit jaar weer zo goed als geen enkele artiest echt live zingt, vraag me soms af of de stemmen uberhaupt wel van hun zijn.
En inderdaad mostly bagger
maar ehm waarom Marco weer een award kreeg snap ik ook niet hij heef toch echt totaal nix gedaan afgelopen jaar
quote:vond ik echt mega vet van hem!
Op 07 april 2001 23:25 schreef nlco het volgende:
Was toch wel even onder de indruk toen Marco Borsato een overvolle krijsende Ahoyzaal stil kreeg, om een minuut stilte voor de verongelukte drummer van Blof...kippenvel
quote:vond ik echt mega vet van hem!
Op 07 april 2001 23:25 schreef nlco het volgende:
Was toch wel even onder de indruk toen Marco Borsato een overvolle krijsende Ahoyzaal stil kreeg, om een minuut stilte voor de verongelukte drummer van Blof...kippenvel
quote:..waarom heb ik bij die gozer toch altijd het onbehagelijke gevoel dat er iets te veel over is nagedacht???
Op 07 april 2001 23:41 schreef G-spotter2001 het volgende:
vond ik echt mega vet van hem!
als ik er over nadenk: dat is de reden van de award geweest! hij is qua persoonlijkheid ook een mega artiest (positief bedoeld dus)
quote:
Op 07 april 2001 23:45 schreef katjaschuurman het volgende:
..waarom heb ik bij die gozer toch altijd het onbehagelijke gevoel dat er iets te veel over is nagedacht???
quote:ja, jij denkt ook altijd teveel na over je antwoorden
Op 07 april 2001 23:46 schreef tong80 het volgende:
Goh het was bekend dat de backstreetboys hun awardje niet kwamen ophalen maar dit vond ik wel heel erg zielig, ik heb ze nog geen enkele award zien uitrijken.
Waar is de tijd dat de VJ's nog van die extreme (maar dan positief) outfits hadden, daar kon je nog weken over praten (zie Bridgets doorschijnblouse met strategisch geplaatste vlinders).
Aaaaah ik zie net Jody Bernal en hij ziet er vrouwlijker dan normaal uit, ik dacht eerst dat het 1 van de achtergrond danseressen was
En destiny's child, ik vond het zielig, die andere 2 meisjes mogen al bijna niks zingen en ze moesten nog playbacken ook
En die kleding! Hoe krijg ik zo weinig mogelijk kleding aan 1 lijf....
Hee starmaker komt nu:
Hmm Anna heeft een hooggesloten truitje aan en in de trend van de backstreetboys zijn Martijn en Stefan niet te verstaan door het gegil van 1000den gillende meisjes.
Tis volgens mij wel live, dat is weer een pluspunt. En ze zijn echt enthousiast, aaaah wat lief!
quote:Om 0:00 alweer een herhaling? 23:00 was het afgelopen, hebben ze nix beters te doen daar of vinden ze de Awards zo cool dat ze het continu gaan herhalen
Op 08 april 2001 00:00 schreef Keroppi het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Thetallguy op 08-04-2001 00:28]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |