quote:Als je een neger ben staat een X5 perfect
Op maandag 29 september 2003 02:38 schreef ROG het volgende:
Maak je pa wat wijs en fix die X5.
De dealer zal je pa vast wel vertelt hebben dat de X5 er nog geen 3 jaar is en dat dus niet bepaald kan worden wat de restwaarde is.
Opgelost. Slotje.
quote:Je moet je -edit- over volvo houden het is het mooiste merk wat er is en vooral de c70.
Op zondag 28 september 2003 13:06 schreef rjce het volgende:
Lexus hebben we ook al in gereden maar is niet te verkrijgen in een diesel en aangezien mijn pa meer dan 55.000 km/jaar rijd is dat niet echt slim om bezine te gaan rijden en de volvo
ja wat moet ik er over zeggen... tis een volvo.... verder vinden we die niet zo mooi --->en idd het antwoord is al gegeven ja ik heb het gevonden
Bmw x5 3.0d is een trieste motor koop dan gelijk de 4.6is als je toch wilt patsen
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 29-09-2003 18:46]
quote:Hehe volvo hooligan!
Op maandag 29 september 2003 16:39 schreef volvoc70 het volgende:[..]
Je moet je kankerbek over volvo houden het is het mooiste merk wat er is en vooral de c70.
Bmw x5 3.0d is een trieste motor koop dan gelijk de 4.6is als je toch wilt patsen
quote:En jij hebt een volvo die je wil gaan verkrachten
Je moet je kankerbek over volvo houden het is het mooiste merk wat er is en vooral de c70.
quote:Volvo is dat niet dat bedrijf dat van die -edit- maakt, en overgenomen moest worden door Ford om te kunnen overleven?
Je moet je -edit-k over volvo houden het is het mooiste merk wat er is en vooral de c70.
quote:Ik wist niet dat auto,s ziek konden worden
Op maandag 29 september 2003 16:47 schreef 001 het volgende:[..]
Volvo is dat niet dat bedrijf dat van die -edit- maakt,
quote:Ik wist niet dat rjce een -edit- bek had, zoals Volvoc70 schreef
Op maandag 29 september 2003 16:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik wist niet dat auto,s ziek konden worden
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 28 september 2003 13:06 schreef rjce het volgende:
Lexus hebben we ook al in gereden maar is niet te verkrijgen in een diesel en aangezien mijn pa meer dan 55.000 km/jaar rijd is dat niet echt slim om bezine te gaan rijden en de volvo
ja wat moet ik er over zeggen... tis een volvo.... verder vinden we die niet zo mooi --->
en idd het antwoord is al gegeven ja ik heb het gevonden
--------------------------------------------------------------------------------Je moet je -edit- over volvo houden...........................
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 29-09-2003 18:45]
Wat lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |