abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13493289
Dell Latitude CPt V 466

14,1" scherm (mooi helder en scherp)
256 MB ram
20 GB harddisk (nieuw)
CDROM speler
1x USB aansluiting
2 batterijen (waarvan 1 nieuw!)
PCMCIA 10/100 mbit netwerkkaart
Netsnoer
Luxe Dell draagtas

Op de laptop draait momenteel Windows XP.

Opmerkingen: De behuizing is op 2 plaatsen beschadigd (gescheurd). Dit is gelijmd. Hierdoor zit de netsnoer-aansluiting wat los, maar de batterij laadt wel gewoon op. De plekken waar de beschadigingen zitten zijn wel te zien maar vallen niet extreem op. Verder werkt 1 van de 2 speakers niet. De laptop werkt verder prima. Ik verkoop hem wegens een laptop van de zaak.

De laptop kan worden opgehaald in Ospel (bij Weert) en is uiteraard dan gewoon werkend te zien).

Minimum biedprijs is 300,-

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_13493511
Wat is het service tag nummer?
And then there were syntax-errors
pi_13493593
JHVU0

Of is dat niet het service tag?? Het is ieg het enige nummer wat erop staat.
Ik heb de laptop overigens 2ehands gekocht (en geupgrade met geheugen, harddisk en nieuwe batterij). Wat de herkomst is weet ik dus niet.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_13494009
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:29 schreef American_Nightmare het volgende:
JHVU0

Of is dat niet het service tag?? Het is ieg het enige nummer wat erop staat.
Ik heb de laptop overigens 2ehands gekocht (en geupgrade met geheugen, harddisk en nieuwe batterij). Wat de herkomst is weet ik dus niet.

Ziet eruit als de service tag.. hiermee kun je garantie etc bekijken, handig.
pi_13494600
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:53 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ziet eruit als de service tag.. hiermee kun je garantie etc bekijken, handig.

De garantie zal in middels wel verlopen zijn Maar het is gewoon een prima laptopje met goede specs (na de upgrades) voor weinig geld.

Ik heb 'm van de zomer gebruikt om lekker wireless te internetten in de tuin. Verder voor word en af en toe een spelletje. Maar ja, ik krijg nu van m'n werk een nieuwe, dus dan is deze overbodig.

pi_13516079
tis dat ik zo goed als blut ben

en voor 109 euro doe je t vast niet weg

[Dit bericht is gewijzigd door Ou-Tannu op 29-09-2003 11:57]

pi_13527985
Een of andere Turk van marktplaats heeft via mail 275,- geboden.. als er hier niemand overheen gaat mag ie 'm op komen halen.

Als je snel bent, en je gaat er overheen mag je 'm nog hebben

pi_13528305
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Een of andere Turk van marktplaats heeft via mail 275,- geboden.. als er hier niemand overheen gaat mag ie 'm op komen halen.

Als je snel bent, en je gaat er overheen mag je 'm nog hebben

die staat volgende week op de zwarte markt voor 500 euro
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_13529127
Van mij mag ie
pi_13654987
Op verzoek op slot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')