Users zouden zelf kunnen aangeven in de openingspost: Geen slowchat AUB.
quote:Ik zet altijd neer geen Offtopic maar dat haalt toch nix uit.
Op donderdag 25 september 2003 19:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het wel wat toevoegen aan V&A namelijk, topics worden a: meer gelezen, zijn b: leuker om te lezen en c: doet dat geen afbreuk aan een aanbod of vraag.Users zouden zelf kunnen aangeven in de openingspost: Geen slowchat AUB.
quote:Daar gaat het niet om, het gaat specifiek om V&A. Dat een beetje sc imho beter werkt. Maar het is slechts een stelling hoor.
Op donderdag 25 september 2003 19:58 schreef wunderbaum het volgende:
Er zijn vijftien (oid.) forums/fora waar je kan slowchatten. Is het dan niet mogelijk om 1 forum met rust te laten![]()
Als het tenminste in een topic is waar het ook geoorloofd is zeg maar..
quote:en dit zeggen alle andere 15 (oid.) ook
Op donderdag 25 september 2003 19:58 schreef wunderbaum het volgende:
Er zijn vijftien (oid.) forums/fora waar je kan slowchatten. Is het dan niet mogelijk om 1 forum met rust te laten![]()
"Wat bied jij een kankerzooi aan"
"Vuile oplichter, ik heb vorige week een op Marktplaats verkocht voor 10 euro minder"
"Die heb ik vorige week weggegooid"
"Wat een kutfilm ! "
quote:Zit iets in ja..
Op donderdag 25 september 2003 20:13 schreef detulp050 het volgende:
Overigens bestaan de meeste slowchatreacties uit:"Wat bied jij een kankerzooi aan"
"Vuile oplichter, ik heb vorige week een op Marktplaats verkocht voor 10 euro minder"
"Wat een kutfilm ! "
Dan toch nog ontopic: Ja dat is erg. Als ik iets te koop aanbiedt dan wil ik niet dat mensen oeverloos gaan lopen zeiken en zuigen in mijn topic, zodat na 3 pagina's geen mens meer weet wat er nou eigenlijk aangeboden wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 25-09-2003 20:44]
Ik kan gewoon de neiging niet onderdrukken soms een sneer of een wat positievere reactie te geven. Het blijft immers een forum en het is hier geen marktplaats oid.
Maarja, niet iedereen zal het hiermee eens zijn. V&A heb ik trouwens altijd een vreemde eend hier op Fok gevonden, echt super vind ik het niet, al moet ik toegeven dat ik hier zowel gekocht als verkocht heb.
quote:
Overigens wil ik dan wel graag van mensen horen wat zij vinden, want als dit topic zo stil blijft kan het zo weer dicht. Dat was de reden dat het een los topic mocht blijven, om meer meningen te krijgen. Maar zoals het er nu uitziet...
quote:Ik kan zelf die neiging ook niet onderdrukken. Maar ik vind dat je gelijk hebt, dat dit af en toe moet kunnen. (En volgens mij wordt dat nu ook toegestaan).
Ik kan gewoon de neiging niet onderdrukken soms een sneer of een wat positievere reactie te geven. Het blijft immers een forum en het is hier geen marktplaats oid.
Ik ben dan ook van mening dat V&A op het moment (en de afgelopen tijd) prima gemodereerd wordt. Ik zie geen enkele noodzaak om verandering te brengen in het beleid.
quote:Inderdaad, die opmerkingen die tulp hierboven noemt kunnen natuurlijk niet door de beugel, maar voor de rest is het prima zo.
Op donderdag 25 september 2003 22:32 schreef American_Nightmare het volgende:Ik ben dan ook van mening dat V&A op het moment (en de afgelopen tijd) prima gemodereerd wordt. Ik zie geen enkele noodzaak om verandering te brengen in het beleid.
quote:Hij is ook nog niet dicht
Op donderdag 25 september 2003 22:23 schreef 303 het volgende:
Het topic is nog maar 2 uur gestart en er staan reacties in. Je kan het toch wat meer tijd geven?
Wat wist hij: Slowchat met reactie's als "Mooi product! Gaaf spel! Niet duur! Mooi spul!"
Wat een eikel..
Zulke slowchat HELPT bij verkoop, is dus zelfs positief. Waarom zou je dat wissen?
En eerlijke reactie's mogen van mij ook! Mits goed onderbouwd! Als iemand z'n auto voor meer dan de nieuwprijs aanbiedt, en je komt met een link waar dat te zien is.. voorkomt het een oneerlijke verkoop.
Solomon, je bakt er weinig van maat. Sorry.
quote:A. Met zo'n instelling kom je nergens
Op vrijdag 26 september 2003 14:36 schreef Oksel het volgende:
Slowchat kan ook positief voor de verkoop werken! Ik bood pas iets aan, kwam meneer newbee-moderator (Solomon) tussendoor ff wat wissen..Wat wist hij: Slowchat met reactie's als "Mooi product! Gaaf spel! Niet duur! Mooi spul!"
Wat een eikel..
![]()
Zulke slowchat HELPT bij verkoop, is dus zelfs positief. Waarom zou je dat wissen?
En eerlijke reactie's mogen van mij ook! Mits goed onderbouwd! Als iemand z'n auto voor meer dan de nieuwprijs aanbiedt, en je komt met een link waar dat te zien is.. voorkomt het een oneerlijke verkoop.
Solomon, je bakt er weinig van maat. Sorry.
Als 'slowchat' in V&A zou mogen dan mag alles !
quote:Dit is dan misschien wel een groot deel, maar het dekt toch niet de hele sc ? Volgens mij bedoelt SC meer de nutteloze discussie's als een redelijke prijs per GB bij de verkoop van bijvoorbeeld een harddisk. Ik heb al heel wat leuke nutteloze dingen gezien daar en soms heeft het zelfs een goede onderbouwing.
Op donderdag 25 september 2003 20:13 schreef detulp050 het volgende:
Overigens bestaan de meeste slowchatreacties uit:"Wat bied jij een kankerzooi aan"
"Wat een kutfilm ! "
Het mag best allemaal wat levendiger.
quote:Onzin! Slowchat kan ZEER positief werken voor de verkoop! Waarom zou dat niet mogen!
Op vrijdag 26 september 2003 14:40 schreef detulp050 het volgende:[..]
A. Met zo'n instelling kom je nergens
B. Volgt meneer Solomon, die het overigens uitmuntend doet op V&A, gewoon de FAQ
C. Offtopic is offtopic, of het nu positief of negatief is.Als 'slowchat' in V&A zou mogen dan mag alles !
Als Solomon positieve slowchat verwijderd, in mijn topic, doet hij het imho niet goed!
Positieve offtopic is goed! Waarom zou je het dan verbieden!
Waarom zou je in godsnaam positieve posts over desbetreffend product verwijderen!?
quote:Als je positieve SC tolereert moet je ook kritische SC tolereren he. Tis 't een of 't ander.
Op vrijdag 26 september 2003 15:56 schreef Oksel het volgende:
Waarom zou je in godsnaam positieve posts over desbetreffend product verwijderen!?
quote:het geven van linkjes naar meer info, vragen waarom iemand iets wegdoet
Op vrijdag 26 september 2003 15:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie idd ook veel meer dan 'wat een kutproduct' geblaat. Offtopic sc kan ook opbouwende kritiek zijn, het geven van linkjes naar meer info, vragen waarom iemand iets wegdoet, etc.Het mag best allemaal wat levendiger.
quote:Inderdaad. En V&A is nooit bedoeld als discussieforum, maar als prikbord. Op dit moment is dit de enige wijze om een verkoopplekje op Fok! te hebben. Reageren mag, maar dan alleen met vragen, biedingen etc.
Op vrijdag 26 september 2003 15:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Als je positieve SC tolereert moet je ook kritische SC tolereren he. Tis 't een of 't ander.
Ik vind kritische opmerkingen over een product trouwens ook prettig. Daardoor vaak een eerlijkere verkoop. In mijn topics staat nooit negatief commentaar, omdat ik alles simpel, duidelijk en eerlijk aanbiedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |