quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:03 schreef perfect_kiss het volgende:
Ik heb een enorme fetish alleen kan ik dat nooit uitvoeren. Zelfs de hoertjes willen niet meewerken. Alleen een meid waar ik lange tijd een relatie mee had, maar dat is al een tijdje uit. Ik ben namelijk dol op de vlammende oase. Dat is vlak voor je klaarkomt het schaamhaar bij de vrouw in de fik steken en vervolgens blussen met je zaad.
Zijn er toevallig fokker die dit meer gedaan hebben?
quote:mensen blijven je verbazen
Op donderdag 25 september 2003 19:06 schreef Frasier het volgende:
Denk je dat alles zo'n beetje wel aan bod is geweest krijg je dit nog
quote:Het psychiatrie forum is nog in oprichting.
Op donderdag 25 september 2003 19:05 schreef Doctor_Bara het volgende:
wtf doet dit in sexualiteit
quote:je vergist je in het feit dat er onvoorstelbaar veel fetishes zijn. En dit is er gewoon een van. JE hebt nog veel idiotere hoor.
Op donderdag 25 september 2003 19:06 schreef ReSiever het volgende:
Komop zeg.. dit is toch geen fetish meer... Tuurlijk wil niemand hier aan meewerken.. Misschien dat je je borsthaar in de fik kunt zetten en dat probeert uit te spuiten, maar vrouwen die hun schaamhaar in de fik zetten??? nee....
quote:omdat het met sex te maken heeft. nouja, snap alleen niet wat er nou precies zo geil aan is
Op donderdag 25 september 2003 19:05 schreef Doctor_Bara het volgende:
wtf doet dit in sexualiteit
Je gaat op je rug liggen begint te masturberen en als je bijna klaarkomt steek je je eigen schaamhaar in de fik en probeer je het bij jezelf uit te spuiten (wel goed mikken!).
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:07 schreef flaxe het volgende:
zorg wel dat je een alternatief bij de hand hebt als het een keer niet lukt.
[Dit bericht is gewijzigd door What op 25-09-2003 19:10]
quote:.
Op donderdag 25 september 2003 19:09 schreef Frasier het volgende:
Ik heb wel nog even een tip voor de topicstarter:Je gaat op je rug liggen begint te masturberen en als je bijna klaarkomt steek je je eigen schaamhaar in de fik en probeer je het bij jezelf uit te spuiten (wel goed mikken!).
[Dit bericht is gewijzigd door flaxe op 25-09-2003 19:21]
quote:schaamhaar in de fik steken heeft met sex te maken...
Op donderdag 25 september 2003 19:08 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
omdat het met sex te maken heeft. nouja, snap alleen niet wat er nou precies zo geil aan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |