De ex-zanger van Spock's Beard, Neal Morse, geeft een korte tour door Europa met daarin twee data in Nederland, namelijk in Tilburg en in Rijssen ter promotie van zijn nieuwste album Testimony.
Van 013web:
quote:Ben wel benieuwd naar dat album eigenlijk, maar ook heel erg naar Neal Morse live.
NEAL MORSE'S TESTIMONY
FEATURING MIKE PORTNOY
maandag 17 november
An Evening with Neal Morse featuring Mike Portnoy and guestsJong geleerd is oud gedaan? Misschien geldt dat wel voor Neal Morse. Reeds op negenjarige leeftijd in de opera Amahl and the Night Visitors. In zijn twens hij met schrijven van songs. Gelijktijdig op jacht naar een platendeal schreef hij zelfs twee musicals. Daarnaast deed Morse veel sessiewerk met onder meer Al Stewart (Year Of The Cat) en one-hit-wonder Skipper Wise. Na ook een aantal jaren over de wereld te zwerven, richtte Neal samen met zijn broer Allan Spocks Beard op. Het in 1994 verscheen debuut The Light maakte al snel furore in de progressive rockscene. Er volgen vier albums, een aantal tournees en een soloalbum van Neal. En Neal blijft schrijven. Na een uitstekend album met Transatlantic verscheen in 2002 het dubbelconceptalbum Snow van Spocks Beard. Onlangs nog een dubbel-cd met de titel Testimony. Gast op het album is ex-Kansas man Kerry Livren en drummer Mike Portnoy. Bekend van Transatlantic en Dream Theater en ook prominent aanwezig op de aanstaande tournee van Neal Morse. Voor fans van Spocks Beard, Kansas, Dream Theater en Yes is Testimony een absolute must!
Kaartjes kosten wel 27 euro! (damn)+ 3,20 servicekosten
quote:Nou, fucking, en.
Op donderdag 25 september 2003 13:01 schreef TheSeeker_NL het volgende:
audio bullys 8 october, tivoli, kaartje kost slechts 10 euro.daar ga ik heen
quote:Anders lees je voordat je reageert.
Op donderdag 25 september 2003 13:00 schreef Legendary het volgende:
Wie?
Testimony is echt een geweldige plaat,
wie de plaat Snow van Spcok's Beard goed vindt moet zeker eens naar Testimony luisteren. Een echt aanrader!
quote:Ik draai zelf Feel Euphoria meer dan Snow
Op dinsdag 30 september 2003 18:39 schreef MuadDib het volgende:
Ik luister hem op dit moment en tot nu toe is 'ie echt een flink stuk beter dan "Feel Euphoria". Het is iig wel duidelijk wie De Grote Roerganger bij Spock's Beard was.
Ben vandaag ff wezen kijken voor Testify, maar weet het goedkoper dan dat ik hem tegenkwam dus dat zal wel donderdag worden
Vanavond luisteren...
Muzikaal gezien ik het velengde van Snow, erg goed
Men zegt in sommige recensie wel dat cd 2 wat matter is, maar dat valt reuze mee. Een cd bovendien met prachtige klassiek opgebouwde overtures, maar ook hoor ik vioolsolo's, pianosolo's, hornsolo's, veel toetsen- en gitaarsolo's en een lekker drummende Portnoy.
Neal Morse zijn nieuwe plaat is echt super, heb 'm nu weer op staan en erg benieuwd naar de concerten.
Als het goed is komt er ook een live dvd van :-)
quote:Mjah, maar op Snow was alles nog behoorlijk suggestief. Deze teksten zijn soms wel heel erg EO-achtig
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:21 schreef Wodan het volgende:
Het christelijke droop ook al van Snow af.
Hij bevalt beter dan "Snow". Ik heb bij "Snow" altijd gehad dat ik vond dat er wat mindere momenten op stonden, hierbij helemaal niet
En wat ik met de teksten bedoelde met "ze zijn zo direct". Ik ben altijd wel fan van ietwat cryptische, vage teksten. Deze zijn nogal direct en duidelijk Maar het is een keuze die Neal heeft gemaakt. Het is in ieder geval hoorbaar dat het werkstuk met volle overtuiging is gemaakt
De drummer die mee op tour is doet niet onder voor Nick.
De hele band was goed op dreef... Je kon zien dat ze blij waren om weer te kunnen spelen...
Ik heb genoten
miss heb je me wel gezien:) (kwas met da meisje met die krukken )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |