abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 september 2003 @ 09:10:25 #1
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13427398
Goed, paar maanden terug kopen wij een digitale camera, een Minolta Dimage F100, best goan dingetje hoor. Paar leuke foto's mee gemaakt, tot die bewuste dag...

...dat de lens niet meer naar buiten kwam. Hmm, vreemd. Nog eens proberen. De motor loopt, maar er gebeurt niets! Nou ja, we hebben garantie. Dus terug naar de D*x*ns in D*n H*ld*r, en ja bla bla we sturen hem op, enz. Nou 3 weken later krijgen we bericht: Zandschade. Ok, leuk, garantie toch, niets aan de hand? "Nee meneer, zandschade valt niet onder de garantie!"

!!!

Maar goed, dat blijkt dus 200 pleuro te kosten!! Voor een camera gekocht voor 480, nu 350 waard. Niet repareren kost 45 euri!

Ik ben het hier zo niet mee eens! Hoe kun je nou ooit foto's maken, als je niet buiten kan staan omdat er anders misschien zand in zou kunnen komen! Wat trouwens helemaal niet hoort te kunnen, met een automatische afsluiter! Wat een gelul!!!!

Nou ja, beslissen tot 19 oktober, anders kost het nog 45 euro extra...

Ik wou dat we dat ding nooit gekocht hadden!!! 525 euro nach dem kloten!!! ...

pi_13427419
Laten ze voor niks niet onder de garantie vallen natuurlijk. Of kan jij bewijzen dat jij dat ding niet in de zandbak hebt laten vallen?

En 45 euro onderzoekskosten... hmmm vind ik veel

pi_13427427
Ja dat soort zaken valt inderdaad niet onder de garantie.

Meestal kan je wel een extra soort verzekering afsluiten. Heb ik ook gedaan op mijn camera.

Dat kost tussen de 50 en 100 euri.

Ja dat is veel, maar wat er dan ook gebeurd en hoe het ook kapot gaat, het wordt gemaakt of je krijgt een nieuwe, en voor een camera van 800 euro (canon G3) is dat toch wel lekker!

  donderdag 25 september 2003 @ 09:15:33 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13427459
Whehehe mietje. Dat kan je toch zo regelen knul.
Vraag effe het nummer van de firma en ga zelf bellen en leg even het verhaal uit. Kijk als er zand in kan komen betekend dat ook dat er andere troep in kan komen. Iets wat totaal niet goed is voor de camera lijkt me zo. Ga gewoon leuk in discussie met die gasten en je komt nog best ver hoor Als je maar niet gaat schreeuwen en vloeken kom je ECHT een heel eind Je moet wel alleen wel de reparatie afdeling zelf spreken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 september 2003 @ 09:17:14 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_13427481
45 euro onderzoekskosten heb je voor getekend. Zo niet, dan hoef je die niet te betalen... .
  donderdag 25 september 2003 @ 09:21:58 #6
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_13427539
Het ligt niet aan de camera, het ligt aan de D*x*ns....

Vorige jaar laptop gekocht,
scheur in de kast, 2 maanden weg....

1 maand later weer scheur in de kast, weer 2 maanden weg, uiteindelijk laptop 5! keer weg geweest, ik vraag schade vergoeding aan de dixons omdat ik dat ding (voor mijn school) maar 4 maanden gebruikt heb..... en dat met 1 jaar garantie.... ik had er dus nix aan, ik in discussie met die gasten, worden ze boos en vroegen ze of ik hun winkel wou verlaten, nou ik ben nu dus bezig met de consumentenbond... stelletje kl**tzakken bij de D*X*NS (gare k*twinkel).

Ze hebben daar nog nooit van service gehoord!

Signature
  donderdag 25 september 2003 @ 09:25:15 #7
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13427566
Bij mij bleven ze nog vriendelijk. Ik ook, misschien was dat het...

Maarrum tja zal ik maar eens met Minolta gaan bellen dan?

Oja, die 45 eura's ben ik zowiezo al kwijt... nou ja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen... Mij te woord staan, briefje schrijven wat er fout mee is, koffie intussen koud laten worden= nieuwe moeten zetten, inpakken, postbode betalen, dan bij minolta tekenen voor ontvangst, briefje lezen, pakketje openen, openschroeven, "zandschade" constateren, dat opschrijven, memo'tje faxen, dan bij Dicksons mij weer bellen, te woord staan, weer briefje schrijven, bij Minolta dat ding weer dichtschroeven, inpakken, postbode betalen, bij Dicksux weer tekenen voor ontvangst, mij weer bellen, te woord staan, uitpakken, aan mij geven, geld ontvangen van mij, en me weer naar buiten sturen met een stukkende camera...

Nog een heel werk

[Dit bericht is gewijzigd door Zuip op 25-09-2003 09:31]

  donderdag 25 september 2003 @ 09:28:14 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13427603
quote:
Op donderdag 25 september 2003 09:25 schreef Zuip het volgende:
Bij mij bleven ze nog vriendelijk. Ik ook, misschien was dat het...

Maarrum tja zal ik maar eens met Minolta gaan bellen dan?


Ja dat zal ik zeker gaan doen. Regel de garantie met Minolta zelf.


en nee het ligt niet aan D*x*ns. Sterker nog die kunnen er niet veel aan doen. Zij zijn in veel gevallen en ook in deze gewoon dozen schuiver Ze sturen de camera op en ze krijgen er 1 terug. Zo niet dan niet en de klant dus ook niet.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_13427649
quote:
Op donderdag 25 september 2003 09:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja dat zal ik zeker gaan doen. Regel de garantie met Minolta zelf.


en nee het ligt niet aan D*x*ns. Sterker nog die kunnen er niet veel aan doen. Zij zijn in veel gevallen en ook in deze gewoon dozen schuiver Ze sturen de camera op en ze krijgen er 1 terug. Zo niet dan niet en de klant dus ook niet.


'k werkte ooit ook bij een 'dozenschuiver', maar als er gezeurt werd over garantie dan meldde ik het aan inkoop. Die schortte dan de orders op tot de garantie voltooid was. Garantie is garantie. als er echt aantoonbaar schade is toegebracht door de gebruiker is het pech voor hem, maar 'zandschade' is zoiets kuts. Hoe kan er nou zomaar zand in de binnekant komen?
  donderdag 25 september 2003 @ 09:33:22 #10
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13427670
quote:
Op donderdag 25 september 2003 09:31 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

... Hoe kan er nou zomaar zand in de binnekant komen?


Dat zeg ik!
  donderdag 25 september 2003 @ 17:58:35 #11
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_13439816
Ik heb ook zand in mijn Canon zitten, maar de lens komt er nog prima uit. Bovendien is mijn camera ook terug geweest voor reparatie, omdat deze na een flinke optater van een defecte voeding niets meer deed. De camera kwam weer gerepareerd terug en met het zand eruit. Da's pas service (inmiddels zit er weer zand en stof in )
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 25 september 2003 @ 23:07:26 #12
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_13447778
quote:
Op donderdag 25 september 2003 09:10 schreef Zuip het volgende:

..... Dus terug naar de D*x*ns in D*n H*ld*r,.......


bedoel je soms dixons in den helder???
je kan het ook gewoon zonder sterretjes schrijven hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')