quote:Sjonge, dat je voor een vrachtwagen springt is tot daar aan toe, maar laat je kinderen gewoon leven zeg.
Woman bludgeons children to deathA woman has bludgeoned her two children to death with a baseball bat then stepped into the path of a truck in an apparent suicide bid.
Sylvia Ewing, 40, has been taken to hospital in a critical condition.
Police Lieutenant Tom Monahan said she will face murder charges if she recovers.
Lt Monahan would not disclose the contents of a one-page note found in the two-room apartment in Las Vegas where Ewing's husband discovered the bodies of his children, eight-year-old Phillip and four-year-old Julie, when he arrived home from work on Tuesday.
But he said the note "left little doubt it was her intention to take the children's lives."
"There is evidence that she was in the depths of a deep depression," he added.
© Associated Press
-edit- TS ga columns schrijven ipv dit topic te openen om deze tijd
quote:OW, wat is OOG-waarde volgens jou?
Op donderdag 25 september 2003 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
Niet echt OOG-waarde.
Bah.
quote:idd er worden zoveel kinderen doodgeknuppeld per dag, geen grap. (of geslagen)
Op donderdag 25 september 2003 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
Van welke sensatie-site haal je al die topics, Sunchaser?Niet echt OOG-waarde.
Dit is volgens mij ook niet echt dichtbij.
USA right?
[Dit bericht is gewijzigd door Darkinforcer op 25-09-2003 00:52]
quote:Topics waarin ie het oneens kan zijn met SCH.
Op donderdag 25 september 2003 00:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
OW, wat is OOG-waarde volgens jou?
quote:Kinderen zijn feitelijk nog meer de klos als de moeder zichzelf iets aandoet
Op donderdag 25 september 2003 00:46 schreef beertje_ het volgende:
Gatverdamme, doe jezelf weet ik veel wat aan maar waarom worden de kinderen zovaak ook de klos
Blijft wel het feit dat de moeder in dit geval een buitensporig geweldadige
manier heeft gekozen om haar kids om zeep te helpen. Ik kan alleen maar hopen
dat die kleintjes snel dood waren en ze er niet al teveel van gemerkt hebben
quote:Jaarlijks 100 kinderen dood door mishandeling
Op donderdag 25 september 2003 00:50 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
idd er worden zoveel kinderen doodgeknuppeld per dag, geen grap. (of geslagen)
Dit is volgens mij ook niet echt dichtbij.
USA right?
quote:FAQ:
Op donderdag 25 september 2003 00:49 schreef SunChaser het volgende:OW, wat is OOG-waarde volgens jou?
quote:
Overig en divers nieuwsWe realiseren ons dat veel mensen graag willen 'keuvelen' over wat in onze ogen onder het kopje 'overig en divers nieuws' valt. Bijvoorbeeld: "Een brand in Amsterdam", "Auto-ongeluk op het kruispunt" of "Ik hoor sirenes!!". En hoewel dit ook nieuws is, hoort dit niet in OOG. Dit soort topics horen thuis in een ander subforum op FOK! (bijvoorbeeld General Chat of Slowchat). Ook als je rustig wilt keuvelen over het nieuws wat je op de Frontpage (http://www.fok.nl) hebt gelezen kun je daar terecht. De topics moeten dus echt een discussiewaarde hebben.
quote:Die cijfers zullen wel een stuk hoger liggen, niet alles wordt geregistreerd natuurlijk
Op donderdag 25 september 2003 00:54 schreef beertje_ het volgende:[..]
Jaarlijks 100 kinderen dood door mishandeling
Nederland neemt volgens een rapport van Unicef de zesde plaats in wat betreft het aantal dodelijke gevallen van kindermishandeling. Per jaar zijn dat er liefst zes op de miljoen; ongeveer 100 kinderen.
quote:Dat bedoel ik dus, not only USA
Op donderdag 25 september 2003 00:57 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Die cijfers zullen wel een stuk hoger liggen, niet alles wordt geregistreerd natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |