quote:Mag je ook gewoon kijken wat je wilt en dan afhaken, vraag ik me af?
Recordpoging filmkijken
AMSTERDAM - Tweehonderd filmliefhebbers kunnen vanaf zaterdag 13 december in Amsterdam meedoen aan een recordpoging filmkijken. Ze kunnen zich verzamelen in de Cineramabioscoop in de Amsterdamse Marnixstraat en zich dan laven aan ongeveer veertig films.Het huidige record, dat op 64 uur en 58 seconden staat, is begin dit jaar gevestigd in Thailand.
Tijdens de zogeheten Cinemarathon zullen er klassiekers, populaire films en vele premières te zien zijn, waaronder de US monsterhit Underworld, de komedie Mambo Italian en Rob Reiner's nieuwe film, Alex & Emma.
Van de filmfanaten wordt verwacht dat ze zonder één seconde slaap zeventig uur lang speelfilms kijken. Tussen de films zit een korte pauze. De poging wordt ingediend bij het Guinness Book of Records. Aanmelden voor de Cinemarathon kan vanaf 10 oktober (www.cinemarathon.nl).
quote:Zou leuk zijn als een fokker meedoet. Astronaut_Jones moet zich opgeven.
Op woensdag 24 september 2003 23:16 schreef Mike het volgende:
Ik val vaak al in slaap op de bank als ik film kijk, dus ik denk dat ik me maar niet opgeef.
Zijn we iig vier dagen van zijn posts verlost
quote:Wat denk je zelf?
Op woensdag 24 september 2003 23:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mag je ook gewoon kijken wat je wilt en dan afhaken, vraag ik me af?
Nou ja ik zal het maar verklappen: Als je net doet of je mee doet met de recordpoging en vervolgens weggaat als je geen zin meer hebt, zijn er weinig mensen die je kunnen tegenhouden denk ik.
Ik ga nu lekker 2 afleveringen van Stargate SG-1 bekijken.
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:19 schreef Steve-O het volgende:
Ik koop gewoon zo'n bril met van die ogen erop
quote:Moet je niet gaan snurken hè?
Op woensdag 24 september 2003 23:26 schreef okkie-man het volgende:[..]
![]()
quote:Wat is dit voor een gelul...
19 september is de film Underworld in Amerika in première gegaan en kwam direct binnen op nr. 1. Underworld is een spectaculaire actiefilm in de stijl van Blade en The Matrix, waarin vampier Selene (Kate Beckinsale) verliefd wordt op een weerwolf. Helaas heeft ze gezworen dat ze alle weerwolven uit zal roeien... De film gaat 15 januari 2004 in Nederland in première en draait uiteraard op de Cinemarathon 2003.
quote:25 euro
Op woensdag 24 september 2003 23:31 schreef beelz het volgende:
hmmm klinkt koel....als het niet te duur is schrijf ik me in...lijkt me fun
is weer eens wat anders dan de gebruikelijke horrormarathon die ik met wat vrienden elk jaar heb (vorig jaar anderhalve dag gedaan, zonder vaste pauze en nooit langer dan 15 minuten pauze)
quote:* beelz doet mee
Op woensdag 24 september 2003 23:33 schreef texelonia het volgende:[..]
25 euro
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:35 schreef texelonia het volgende:
Vraag me alleen af hoeveel mensen maximaal mee mogen doen
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:09 schreef SunChaser het volgende:
AMSTERDAM - Tweehonderd filmliefhebbers kunnen vanaf zaterdag 13 december in Amsterdam meedoen aan een recordpoging filmkijken.
Ok. 70 uur is erg lang. Maar ik kan wat hebben. Ongeveer 2 maal in de maand doe ik een dagje Pathé (Groningen). 1 kaartje kopen en daarna 3 of 4 films checken. Mag niet, kan wel en is leuk.
Maar 40 films is toch wel even andere koek.
Als je het niet meer trekt kap je ermee lijkt mij.
Zaterdag 00:00 beginnen we, dus dinsdag om 22:00 is de laatste film afgelopen (als ik even snel reken).
quote:even denken of ik nu iets heel leuks kan verzinnen waarmee ik je op je plek zou zetten..
Op woensdag 24 september 2003 23:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zou leuk zijn als een fokker meedoet. Astronaut_Jones moet zich opgeven.
Zijn we iig vier dagen van zijn posts verlost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |