Ik bedoel, wat is de reden dat iets je mond uitloopt: Je slikt het niet door en je houdt je mond niet dicht. Nou als je dat weet, weet je wat je doen moet om het te voorkomen.
quote:ja, want de jongen in kwestie zal blij zijn als het meisje in kwestie heel hard haar mond dicht doet...
Op 06 april 2001 14:43 schreef DIGGER het volgende:
Niet spugen maar slikkenIk bedoel, wat is de reden dat iets je mond uitloopt: Je slikt het niet door en je houdt je mond niet dicht. Nou als je dat weet, weet je wat je doen moet om het te voorkomen.
En ja.....een tissue doet zijn werk ook goed!
quote:neej niet duz, lag het maar in de mond...het iz meer zoietz
Op 06 april 2001 15:05 schreef Frutsel het volgende:
lag voor de hand????denk eerder: lag in je mond
En als het niet werk...what the hell, het is niet het einde van de wereld.
Groetjes
Je mag met mij wel even oefenen hoor !!
quote:wat wil je weten dan ? Hoe ik pijp ?? Hoe ik de sperma wegslik ?? hoe ik het over mijn gezicht laat uitsmeren ? er mee speel ?? Zeg het maar, wie weet heb ik er idd nog wat over te vertellen.
Op 06 april 2001 15:22 schreef Sway het volgende:
Heb jij er nog iets over te vertellen dan?
quote:Volgens mij is knorretje toch echt een mevrouw de moderator hoor. Maar voor de rest heb je gelijk. Dat voegt niets toe.
Op 06 april 2001 15:23 schreef sunnygirl o.a. het volgende:
meneer de moderator??
quote:Ik bedoelde het niet lullig ofzo hoor. Maar zij wilde gewoon wat handige tips. En inderdaad het werd een beetje slow chat.
Op 06 april 2001 15:25 schreef Knorretje het volgende:
wat wil je weten dan ? Hoe ik pijp ?? Hoe ik de sperma wegslik ?? hoe ik het over mijn gezicht laat uitsmeren ? er mee speel ?? Zeg het maar, wie weet heb ik er idd nog wat over te vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |