quote:Nee die krijg je niet, want een dergelijke poging kan nooit slagen aangezien het OF bagger wordt (dus meteen dicht) OF toch een leuk / grappig topic en dan is het je niet gelukt
Op zaterdag 27 september 2003 21:43 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
PDD, even een vraagje...Stel nou, ik doe een poging om het slechtse topic óóit te openen...
Stel he, stél.Krijg ik dan bij dezen uw persoonlijke garantie dat het topic NIET dichtgegooid wordt?
quote:Is dat een "ja"?
Op zaterdag 27 september 2003 21:46 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Nee die krijg je niet, want een dergelijke poging kan nooit slagen aangezien het OF bagger wordt (dus meteen dicht) OF toch een leuk / grappig topic en dan is het je niet gelukt
.
quote:Het is een 'nee'.
Op zaterdag 27 september 2003 21:48 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Is dat een "ja"?
quote:Soms is PDD bijna lief te noemen
Op zaterdag 27 september 2003 21:50 schreef Pjederdy het volgende:
Het is een 'nee'.
quote:Post hier plaatjes van Przewalskipaarden!
Op zaterdag 27 september 2003 22:15 schreef Midioot het volgende:[..]
Soms is PDD bijna lief te noemen
quote:leuk topic, vooral in de text-only lay-out!
Op zaterdag 27 september 2003 22:16 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Post hier plaatjes van Przewalskipaarden!
quote:Van mij wel.
Op maandag 29 september 2003 13:45 schreef FlyingFox het volgende:
PDD, mag ik nog in het GPDers topic posten?
niks te doen 2: Wat voorn icon zie je?
. Dat dat punt ff helder was. Doei.
quote:Ik ben het wat dat betreft met je eens. En er wordt al strenger gemod bij dergelijke posts (sterker nog, hij is weg
Op maandag 29 september 2003 14:40 schreef Kreator het volgende:
Toen ik laatst helemaal over de zeik ging, terwijl ik gewoon sjacho was, bedoelde ik dus dit soort bagger replies:niks te doen 2: Wat voorn icon zie je?
. Dat dat punt ff helder was. Doei.
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:53 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Van mij wel.
quote:En dat topic ging over die ban.
Op maandag 29 september 2003 20:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Zooooooooo lief!Het ging hier toch niet over een ban?
Het ging over dat topic.
quote:Over dat topic idd, dat terecht gesloten is.
Op maandag 29 september 2003 20:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Zooooooooo lief!Het ging hier toch niet over een ban?
Het ging over dat topic.
Blijft dus dicht.
quote:Nog niet nee.
Op maandag 29 september 2003 21:04 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Verder had het topic geen inhoud.
quote:Nee, wij waren er op tijd bij.
Op maandag 29 september 2003 21:06 schreef Bass-Miss het volgende:[..]
Nog niet nee.
Het was te snel dicht...
Goed, de opties:
1) reeks toestaan.
2) samenvoegen met GPD-reeks.
3) 1 topic per dag toestaan.
4) geen biertopic toestaan.
1) nee; er komen geen nieuwe reeksen bij, zeker niet als het enige doel het 'centraliseren' van de bagger is. Bagger hoort niet op Fok! en wordt dus niet toegestaan, ook niet in een eigen reeks.
2) nee; de GPD zit hier niet op te wachten.
3) nee; wat al vaker is gebleken dat er dan toch, ook door anderen, ineens meerdere topics worden geopend. Verder zie argument optie 1).
4) ja, die dus.
"En mogen we dan helemaal geen topics meer openen?"
Jawel, dat mag wel, als je je net als de rest van de users aan de regels houdt. Het is niet de bedoeling om je posts op te krikken of topics zo snel mogelijk vol te posten. En dat is precies waar het in de biertopics om draaide:
quote:Verder lukt het jullie ook om wel leuke topics te openen zonder dat het perse een biertopic hoeft te zijn, blijf daar vooral mee doorgaan
Op woensdag 24 september 2003 21:04 schreef FlyingFox het volgende:
Klopt :[ Maar wij hebben eik als eerste essentie om een topic zo snel mogelijk voltelullen. DusDaar zal 't 'm in zitten denk ik
Ook meeposten in de bestaande reeksen (zonder ze over te nemen!) en bestaande topics gaat prima, er zijn er genoeg.
"Jamaar, die andere reeksen mogen wel..."
Dat zijn reeksen die al postten voor de reeksenstop, VV had een tijdelijke stop en een afspraak om na de zomervakantie weer verder te gaan. Vergelijkingen hiermee gaan dus niet op.
"Er is toch behoefte aan dergelijke topics"
Er is ook behoefte aan bagger, maar dat is ook niet gewenst op Fok! Er is al meerdere malen naar irc verwezen en dat gebeurt nu ook weer.
[Rijdende Rechter aflsuiting]
Dit is de uitslag en daar zul je het mee moeten doen.
[/Rijdende Rechter aflsuiting]
mijn topic zit dicht na natuurlijk een niet zo slimme (twee na laatste) opmerking van mij als TS, maar het was dus niet de bedoeling om hem te sluiten
Had gehoopt (zoals de titel al doet vermoeden) op een andere reactie en nu was Cartwoman het met me eens Dat was dus niet de bedoeling...
quote:Wat een pech nou weer.
Op maandag 29 september 2003 21:44 schreef WebVoice het volgende:
Zegguhmijn topic zit dicht na natuurlijk een niet zo slimme (twee na laatste) opmerking van mij als TS, maar het was dus niet de bedoeling om hem te sluiten
Had gehoopt (zoals de titel al doet vermoeden) op een andere reactie en nu was Cartwoman het met me eens
Dat was dus niet de bedoeling...
Seriously: het is uitgelopen op een postopkriktopic, staan geen grappige posts in, kortom: een hooghoudttopic.
En damagnie.
quote:"ik ben het er niet mee eens
Op maandag 29 september 2003 21:49 schreef CartWOman het volgende:[..]
Wat een pech nou weer.
Seriously: het is uitgelopen op een postopkriktopic, staan geen grappige posts in, kortom: een hooghoudttopic.
En damagnie.
quote:Daar was ik al bang voor.
Op maandag 29 september 2003 21:50 schreef WebVoice het volgende:[..]
"ik ben het er niet mee eens
"
Pech, bindend oordeel.
quote:*grmbl!
Op maandag 29 september 2003 21:16 schreef Pjederdy het volgende:
En dan nu de uitslag van het intensieve overleg dat er heeft plaatsgevonden m.b.t. de biertopics.Goed, de opties:
1) reeks toestaan.
2) samenvoegen met GPD-reeks.
3) 1 topic per dag toestaan.
4) geen biertopic toestaan.1) nee; er komen geen nieuwe reeksen bij, zeker niet als het enige doel het 'centraliseren' van de bagger is. Bagger hoort niet op Fok! en wordt dus niet toegestaan, ook niet in een eigen reeks.
2) nee; de GPD zit hier niet op te wachten.
3) nee; wat al vaker is gebleken dat er dan toch, ook door anderen, ineens meerdere topics worden geopend. Verder zie argument optie 1).
4) ja, die dus."En mogen we dan helemaal geen topics meer openen?"
Jawel, dat mag wel, als je je net als de rest van de users aan de regels houdt. Het is niet de bedoeling om je posts op te krikken of topics zo snel mogelijk vol te posten. En dat is precies waar het in de biertopics om draaide:
[..]Verder lukt het jullie ook om wel leuke topics te openen zonder dat het perse een biertopic hoeft te zijn, blijf daar vooral mee doorgaan
.
Ook meeposten in de bestaande reeksen (zonder ze over te nemen!) en bestaande topics gaat prima, er zijn er genoeg.
"Jamaar, die andere reeksen mogen wel..."
Dat zijn reeksen die al postten voor de reeksenstop, VV had een tijdelijke stop en een afspraak om na de zomervakantie weer verder te gaan. Vergelijkingen hiermee gaan dus niet op."Er is toch behoefte aan dergelijke topics"
Er is ook behoefte aan bagger, maar dat is ook niet gewenst op Fok! Er is al meerdere malen naar irc verwezen en dat gebeurt nu ook weer.[Rijdende Rechter aflsuiting]
Dit is de uitslag en daar zul je het mee moeten doen.
[/Rijdende Rechter aflsuiting]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |