wat denken jullie hier over?
en don't get me wrong, ik ben ook geen vriendjes van moslim terroristen
dat je israel steunt moet je idd zelf weten, maar vragen of arafat al begraven is
quote:Ja. Maar ik erger me wel enorm aan mensen die ergeren en irriteren door elkaar halen en stam+t niet snappen.
Op woensdag 24 september 2003 12:32 schreef _The_General_ het volgende:
ik heb wel een waar stormloop topic geopend, ben ik de enigste die me hier aan irriteerd?
quote:die zijn inderdaad vervelend, maarja dat krijg je soms als je snel typt!
Op woensdag 24 september 2003 12:34 schreef R.I.Baboon het volgende:[..]
Ja. Maar ik erger me wel enorm aan mensen die ergeren en irriteren door elkaar halen en stam+t niet snappen.
Ik irriteer me ook aan jouw mening T_G, maar ik ga daar toch ook geen topics over openen?
quote:je mag best voor israel zijn, ik vind alleen dat zo'n kreet een slechte mannier is om het uit te dragen en als ik iemand zie met zo'n ondertitel en een israelische vlag in zijn avatar krijg ik toch het idee dat hij zacht gezegt niet dol is op moslims ?
Op woensdag 24 september 2003 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Je mag overal voor of tegen zijn, dus ik zie niet in waarom niet voor Isreal.
Lekker belangrijk!
Wat mij betreft blazen ze dat hele <ziekte>-Israel op!
quote:Ik ben het met je eens, alleen ben ik wel een vriendje
Op woensdag 24 september 2003 12:19 schreef _The_General_ het volgende:
Ik irriteer me aan fokkers die doormiddel van hun avatar een pro israel boodschap uitzenden. Ze mogen van mij denken wat ze willen maar een ondertitel zoals: hebben ze arafat al begraven vind ik discriminerend!wat denken jullie hier over?
en don't get me wrong, ik ben ook geen vriendjes van moslim terroristen
quote:Motown irriteert zich daar vast ook aan.
Op woensdag 24 september 2003 12:32 schreef _The_General_ het volgende:
ik heb wel een waar stormloop topic geopend, ben ik de enigste die me hier aan irriteerd?
Ze mogen t van mij best vinden (in tegenoverstelling van de meeste van dat soort mensen ben ik ook voor vrije meningsuiting van mensen die een ándere mening hebben dan ik), maar ik vind het toch best *zoekt net woord...* té conservatief.
quote:nee, vind ik ook, al ben ik geen fan van die havik, beledigend voor sommige mensen!
Op woensdag 24 september 2003 17:41 schreef sybsyb het volgende:
en wat denk je van
hebben ze sharon al begraven ?
mag dat wel ?
quote:als je goed leest wat ik schrijf dan zie je dat ik nix heb tegen pro-israel,
Op woensdag 24 september 2003 18:01 schreef mimattie het volgende:
Wat is er mis met Pro-Isrealfreedom of speech remember??? En dat over Arafat wordt toch niet verzonnen ofzo, daar is veel over gezegd de laatste tijd. MOET KUNNEN vind ik
vind alleen dat een ondertitel over is arafat al dood niet kan,
als ik als ondertitel had is sharon al kapot of is bush al vermoord dan zouden daar ook mensen overvallen!
Al ben ik geen jood of zo hoor.
quote:Ja en dan had ik een reaktie in dezelfde trant gegeven, wat is er mis met Anti Isreal/Pro palestina of haat tegen Bush...dat is toch altijd wel ergens op gefundeerd.
Op woensdag 24 september 2003 18:11 schreef _The_General_ het volgende:[..]
als je goed leest wat ik schrijf dan zie je dat ik nix heb tegen pro-israel,
vind alleen dat een ondertitel over is arafat al dood niet kan,
als ik als ondertitel had is sharon al kapot of is bush al vermoord dan zouden daar ook mensen overvallen!
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:17 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Zolang Israel door die barbaren van het Midden-Oosten nog dagelijks aangevallen wordt, mogen er van mij pro-Israel avatars zijn.Al ben ik geen jood of zo hoor.
ik kan ook beginnen over tientallen palestijnse baby's die iedere dag sterven doordat israel het water afgesloten heeft....
maar we hoeven niet in die discussie af te zakken hoop ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |