HALLE Een achttienjarige jongen uit het Duitse Halle heeft met een heggenschaar zijn tong en penis afgeknipt terwijl hij onder invloed was van thee die hij van de bloemen van een Braziliaanse sierplant had getrokken. Dat heeft de politie bevestigd.
Na de zelfverminking is de jongen opgenomen in de psychiatrische afdeling van de universiteitskliniek in Halle. De jongen gedroeg zich, nadat hij de thee had gedronken, eerst normaal. Daarna liep hij de tuin van het ouderlijk huis in, waar hij zichzelf verminkte. ,,Er viel niets te redden, er was niets meer aan te naaien'', aldus de ambulancearts. De bewuste plant, de engels-trompet, valt niet onder de narcoticawet. Volgens deskundigen proberen jongeren steeds vaker uit of zij high kunnen worden van allerlei planten. (AP)
bron: www.limburger.nl
Shit zeg.... Hoe gek kun je zijn?
Lijkt me heel erg pijnlijk allemaal...
Word je de volgende dag wakker, wil je gaan pissen... ontbreekt er wat
Wil je dat tegen iemand zegen, ontbreekt er nog wat
Lijkt me een rare gewaarwording.
Nee sorry deze is echt nie leuk op de vroege ochtend.
Damn lijkt me echt damn eigenlijk geen woorden voor
[Dit bericht is gewijzigd door Ko-Ko op 24-09-2003 09:16]
quote:Dat heet onder invloed van verdovende middelen, hoeft met die persoon zelf weinig mis te zijn..
Op woensdag 24 september 2003 09:14 schreef ShaoliN het volgende:
* ril.. Er moet toch echt iets mis met je zijn, wil je dat jezelf aandoen
quote:Hij was volgens mij echt zo stoned als een garnaal toen hij dat zichzelf aandeed....
Op woensdag 24 september 2003 09:14 schreef ShaoliN het volgende:
* ril.. Er moet toch echt iets mis met je zijn, wil je dat jezelf aandoen
quote:Ben jij uberhaupt wel eens onder invloed geweest? Ben benieuwd wat voor plant dat geweest is, maar bij een normaal mens onder invloed gebeurt zoiets niet hoor.
Op woensdag 24 september 2003 09:15 schreef Libris het volgende:[..]
Dat heet onder invloed van verdovende middelen, hoeft met die persoon zelf weinig mis te zijn..
quote:idd, vreemd volk
Op woensdag 24 september 2003 09:15 schreef Bombie het volgende:
Die Duitsers hebben wat met het afsnijden van hun penissen.
quote:Damn.....
Op woensdag 24 september 2003 09:18 schreef Shaman het volgende:
Engels-trompet ? Volgens mij wordt hiermee Datura oftwewel doornappel bedoeld. Niet vreemd dat hij zo doordraait. Tien zaadjes van deze plant zijn genoeg voor zware hallucinaties. Een hogere dosis kan krankzinnigheid, bewusteloosheid en zelfs de dood het gevolg hebben.
quote:nou ja, wie rookte er vroeger nou geen groene spullekes uit moedersch kruidenkast...?
Op woensdag 24 september 2003 09:09 schreef fratsman het volgende:
Volgens deskundigen proberen jongeren steeds vaker uit of zij high kunnen worden van allerlei planten. (AP)
bron: www.limburger.nlShit zeg.... Hoe gek kun je zijn?
de cactus bij oma op de vensterbank een kopje kleiner maken ... peyote? ... ja vast
de kikkers uit de vijver likken ...
ah ... jeugdsentiment...
jammer voor die knul dat hij het niet onder controle had ... had een leuke ervaring kunnen zijn.
*soort plant noteert
quote:Ja, zo gaat je buikpijn niet over he...
Op woensdag 24 september 2003 09:10 schreef Steve-O het volgende:
Lekker zit net kopje thee te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |