quote:Maar dan maakt het niet zo heel veel uit dat de verkrachter een homo is (toch?) Op dat moment is het dan een verkrachter, je gaat toch ook niet van een 'gewone' verkrachter zeggen dat ie hetero is. Op dat moment boeit dat gewoon niet. Het verkrachten is dan alleen al erg genoeg!!!
Op donderdag 25 september 2003 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
idd... en dan nog: dat is niet te vergelijken want die misbruiken niemand!!! Als een homo aan het verkrachten gaat moeten ze 'm ook straffen...
quote:idd maar met kleine kinderen vindt ik het toch net even iets erger....
Op donderdag 25 september 2003 11:25 schreef emmertje_ik het volgende:[..]
Maar dan maakt het niet zo heel veel uit dat de verkrachter een homo is (toch?) Op dat moment is het dan een verkrachter, je gaat toch ook niet van een 'gewone' verkrachter zeggen dat ie hetero is. Op dat moment boeit dat gewoon niet. Het verkrachten is dan alleen al erg genoeg!!!
Daarom geen doodstraf: zijn ze er van af...
dmv tattoo of vogelvrij verklaren geef je ze levenslang..
quote:Er hebben zich wel eens wat users van www.jongensforum.be geregistreerd op FOK om wat uitleg en toelichting te kunnen geven, in topics over pedofilie/-seksualiteit. Die users waren dacht ik 18-30 jaar ofzo. Pedo's zijn dus niet alleen ouwe mannetjes in regenjassen.
Op donderdag 25 september 2003 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Dr zijn wel users erg Pro-pedo.....
is er hier iemand die er voor uit durft te komen? en aanvulling zou kunnen geven? (desnoods dmv een kloon-gebruiker)
Voor die topics, en de usernames, moet je maar even de search gebruiken.
quote:Nee ik bedoel echt reageren met "Nou wil ik wat aan de discussie toevoegen, ik ben een pedofiel blablabla etc"
Op donderdag 25 september 2003 11:14 schreef emmertje_ik het volgende:Wie weet hebben ze al lang gereageerd? Zou alleen niet weten wie het zou zijn maarja.....
idd dmv een kloon of zo.
quote:Dat weet ik.
Op donderdag 25 september 2003 11:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Die users waren dacht ik 18-30 jaar ofzo. Pedo's zijn dus niet alleen ouwe mannetjes in regenjassen.
quote:(http://forum.fok.nl/showtopic.php/362170)
Op maandag 4 augustus 2003 03:07 schreef grombeer het volgende:
reacties op:
Wie vanaf nu www.pedofilie.be bezoekt vindt daar een site waarop drie mannen, met naam en toenaam, hun voorkeur voor kinderen openbaren. De mannen vinden dat de geaardheid van pedofielen moet worden geaccepteerd: "Net zoals je homoseksuelen hebt, heb je ook pedofielen", aldus één van hen, Norbert de Jonge (25) uit Velp.Roderick uit ede
'Ze willen benadrukken dat mensen met pedofiele gevoelens een andere voorkeur hebben. Die zegt verder niets over hoe wij daar mee omgaan. Pedofielen zijn zelden kinderverkrachters, zegt De Jonge.' Pedofielen zijn zelden kinderverkrachters?..What The Fuck? wat was marc dutroux dan? een pedofiel.., dat zeker maar kinderverkrachter..? tuurlijk niet!...AAHUM?
en nu dus www.pedofilie.nldit viel me gewoon op !!! Ik moet er niet aan denken als ik een zusje of broertje zou hebben ..............eigenlijk moet deze website uit de lucht !
Hij had trouwens toch ook een keer 17 18 jarige meisjes ontvoerd... dat is al meer tegen het normale aan.
mark dutroux is gewoon ziek.
quote:Dat bedoel ik dus. Misschien hebben er al wel pedo's gereageerd in dit topic, maar weten wij niet (zou niet weten waarom ik dat wil ook eigenlijk) dat hij of zij dat werkelijk ook is. Dus als ze alsnog willen reageren graag.
Op donderdag 25 september 2003 11:33 schreef Sessy het volgende:[..]
Nee ik bedoel echt reageren met "Nou wil ik wat aan de discussie toevoegen, ik ben een pedofiel blablabla etc"
zoiets.idd dmv een kloon of zo.
quote:Omdat homo's, netzoals pedo's, een andere sexuele voorkeur hebben
Op donderdag 25 september 2003 03:00 schreef Brennie het volgende:
Topic doorgelezen: vanwaar de link naar homo's?
Zie echt niet waarom dat genoemd wordt.
Mijn idee: praktiserende pedo's, veroordeelde, niet uit noodweer handelende moordenaars en verkrachters zeer zwaar straffen.Ik ben voor tatoeeren van voorhoofden bij deze categorie mensen..
Gaat ver, maar er zijn zieke mensen waar ik geen enkel begrip en respect meer voor kan opbrengen.
quote:Ik wil even duidelijk maken dat ik niet pro-pedo ben (voor degene die dat denken
Op donderdag 25 september 2003 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
Dr zijn wel users erg Pro-pedo.....
is er hier iemand die er voor uit durft te komen? en aanvulling zou kunnen geven? (desnoods dmv een kloon-gebruiker)
Denk het wel eigenlijk. Het ligt aan mij........
maar dat betekend niet daar de mens daarachter er minder om is of dat er iets aan gedaan moet worden.
een albino ga je toch ook niet bruin verven?
en een albino is ook niet minderwaardig of zo. (genetish gezien wel onhandig omdat hij eerder huidkanker krijgt. En een homo is genetisch gezien onhandiger omdat hij waarschijnlijk minder kinderen krijgt. Maar we hebben toch overbevolking dus wat zou 't)
Ik zou geen albino willen zijn.
Maar serieus ik ben er door wat ik gezien heb in mensen er vrij van overtuigd dat sommige sexuele voorkeuren (bijvoorbeeld dat je iemand met blond haar helemaal niet aantrekkelijk vind of juist wel) met ervaringen van toen je klein was te maken hebben.
dat betekent nou ook niet dat je naar de psychiater moet of zo. dat wil ik daar niet mee zeggen.
als ze toch gelukkig zijn met elkaar is dat prima.
het probleem met pedofilie is dat een kind pas met een jaar of 12 echt beseft wat sexualiteit is, vaak nog later zelfs.
Daarvoor weten ze hoe het biologish werkt maar de hormonale reactie is afwezig. Dus een kind weet niet eens dat je sexueel tot iemand aangetrokken kunt zijn, zij maken hun beslissingen op basis van vriendschappen en zo.
Je bent toch ook tegen uithuwelijken (de meesten van ons)
Waarom? Zijn twee volwassen mensen, en ik ken zelf een aantal gevallen waar het toen een goede op vriendschap gebaseerde relatie werd...
Je bent er tegen omdat er dan geen aantrekkingskracht in de relatie is.
quote:Ik had eerst een heel negatieve indruk van jou, maar dat is door deze reactie veranderd. Ik vind jammer dat je bij pedofilie automatisch vanuit gaat dat 'het' DUS ook in praktijk wordt gebracht. Uit eigen ervaring weet ik dat niet alle pedofielen dat doen.
Op donderdag 25 september 2003 11:58 schreef Sessy het volgende:- EEN GOED VERHAAL. ZIE HIER BOVEN.
Hoewel dat nogal off topic is, staat et iig vast dat dat niet te vergelijken is.
Als de islam zegt dat pedofielen en homo's gelijk zijn, dan mogen we blij zijn dat we in nederland niet naar de islamitische wijze leven.
Een pedofiel, zoals eerder gezegd, gaan we er hier van uit dat dit iemand is die kinderen misbruikt voor zn eigen bestwil (zie ook quote woordenboek), zou zwaar gestrafd moeten worden....
quote:Waarom de neuk breng jij de Islam erbij?
Op donderdag 25 september 2003 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
maar uit de reacties van mensen hier merk ik dus dat er mensen zijn die denken dat 2 mannen of 2 vrouwen die van elkaar houden gelijk staat aan een volwassen man die een kind misbruikt en levenslang psyschische schade aandoet voor zn eigen bevredeging.....Hoewel dat nogal off topic is, staat et iig vast dat dat niet te vergelijken is.
Als de islam zegt dat pedofielen en homo's gelijk zijn, dan mogen we blij zijn dat we in nederland niet naar de islamitische wijze leven.
Een pedofiel, zoals eerder gezegd, gaan we er hier van uit dat dit iemand is die kinderen misbruikt voor zn eigen bestwil (zie ook quote woordenboek), zou zwaar gestrafd moeten worden....
quote:Ach schijnheil loop niet te trollen.
Op donderdag 25 september 2003 19:13 schreef hicham het volgende:[..]
Waarom de neuk breng jij de Islam erbij?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:In de pedo reeks eerder reageerden twee of drie pedo's.
Op donderdag 25 september 2003 02:06 schreef Sessy het volgende:
FOK heeft toch vrij veel leden he?zouden er nou ook pedofielen onder zitten?
en zo ja waarom reageren ze niet
quote:zie ook quote woordenboek
Op donderdag 25 september 2003 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
quote:Moet dat het misbruik bevestigen? Het gaat om de neiging en dat is niet hetzelfde als doen. Ik heb weleens de neiging om iemand te vermoorden, maar doe ik dat dan ook gelijk? En wie zou ik willen vermoorden? Een kinderverkrachter bijvoorbeeld...
pe·do·fi·lie (de ~ (v.))
1 overheersende neiging tot geslachtsomgang met kinderen
quote:Kun je dat ff toelichten
Op donderdag 25 september 2003 19:24 schreef Najra het volgende:[..]
Ach schijnheil loop niet te trollen.
quote:Ik peins er niet over troll
Op donderdag 25 september 2003 20:45 schreef hicham het volgende:[..]
Kun je dat ff toelichten
quote:Mietje!
Op donderdag 25 september 2003 20:50 schreef Najra het volgende:[..]
Ik peins er niet over troll
quote:Omdat jij begon over de islam, hoe die tegenover pedo's en homo's staan, en indirect zei je dat de islam tegen homo's is, en dat we daar niks van mogen zeggen omdat ze et zelfde denken over pedofielen of zoiets..
Op donderdag 25 september 2003 19:13 schreef hicham het volgende:[..]
Waarom de neuk breng jij de Islam erbij?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blader/scroll maar es terug...
(khad eigenlijk een paar quotes er bij moeten doen geen zin in)
quote:Haal deze er dan op z'n minst op een normale manier erbij en niet door leugens te verspreiden
Op vrijdag 26 september 2003 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
Omdat jij begon over de islam, hoe die tegenover pedo's en homo's staan, en indirect zei je dat de islam tegen homo's is, en dat we daar niks van mogen zeggen omdat ze et zelfde denken over pedofielen of zoiets..
blader/scroll maar es terug...
(khad eigenlijk een paar quotes er bij moeten doen geen zin in)
quote:
quote:oohw stik
Op vrijdag 26 september 2003 12:15 schreef hicham het volgende:[..]
Haal deze er dan op z'n minst op een normale manier erbij en niet door leugens te verspreiden
[..]
![]()
sorry sorry sorry sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |