Tje dan ben j vreselijk bekrompe.. niet normaal.
Kheb vroeger ook wel eens klappe gehad.. sloeg echt totaal nergens op.
En "noem" het generalisatie" maar het zijn toch echt veel allochtonen die ruzie maken/zoeken.
Ik woon in Groningen en ik heb het regelmatig mee gemaakt dat een groepje buitlanders ruzie zocht, gewoon omdat ze dat leuk vonden/vinden. Op dat soort lui ik... MAar ik wil cker niet alle buitenlanders over een kam scheren, maar het is nu toch wel een identikatie van d dat de 2de generatie allochtonen niet volgns Nederlandse normen en waarden leven.
NB: ik wens j heel veel sterkte met j vriend, en ik hoop dat alles goed komt, al zal hij een vreselijk trauma er aan over houden. Trust me, been there done that
wat een ziek gebeuren in ons land
en hoe denkt de regering hier over?
Sterkte voor je vriend overigens..
quote:Tja, Chechpoint loopt inderdaad als een trein, maar dat komt omdat ze uit alle windstreken daar naartoe komen..
Op dinsdag 23 september 2003 16:32 schreef RetepV het volgende:[..]
Ik ben van de zomer voor het eerst in Terneuzen geweest. Twee dingen:
1. Sjeezus wat een high-volume coffeeshop hebben ze daar, ik moest notabene een nummertje trekken!
quote:Wat een bullshit.. Sorry hoor, maar ik loop al 23 jaar in Terneuzen rond en ik zie er nog geen 2% van het aantal dat ik hier in R'dam tegenkom..
2. Sjeezus wat een hoeveelheid junks daar op straat.
quote:Dat het triest is kan ik niet ontkennen...
Ik vond Terneuzen eigenlijk de meest trieste stad waar ik ooit geweest ben. Nog erger dan Rouen in Frankrijk, en onvergelijkbaar met welke stad waar ik in Nederland
quote:Omdat ze in Terneuzen nog denken dat het stoer is...
Nou zal ik niet zeggen dat ik overal in Nederland geweest ben, maar ik vond wat ik van Terneuzen gezien heb triester dan wat ik van Rotterdam gezien heb.
quote:Tja, alleen zijn die rotte appels in Terneuzen zogenaamd stoer.. En willen alle pubertjes ze ook graag kennen omdat je dan lekker macho kan doen in de nieuwstraat want je hebt gave vrienden...
Aan de andere kant heb je overal wel rotte appels.
BTW Topicstarter, wie was die vriend van je ?
Volgens mij ken ik weinig 14 jarigen in Terneuzen nog maar goed..
M'n ma zal er wel voor zorgen, die werkt nog op kinderafdeling in Terneuzen.. Of ligt hij in Gent ?
quote:Jij zou je als mod helemaal moeten schamen! Het neutrale voorbeeld geven!
Op dinsdag 23 september 2003 16:48 schreef RemCow het volgende:[..]
![]()
Zou iedereen dit even willen lezen. Dank u.
quote:Hoezo mag hij geen EIGEN mening hebben dan ??
Op woensdag 24 september 2003 07:38 schreef Spellbinder het volgende:[..]
Jij zou je als mod helemaal moeten schamen! Het neutrale voorbeeld geven!
quote:Heej het was toch opeens gebeurd zonder aan leiding
Een 14-jarige jongen uit Terneuzen is dinsdagmiddag in zijn buik gestoken door een 13-jarige Terneuzenaar. Dat gebeurde tijdens ruzie van jongeren in de Akkerwindelaan in Terneuzen.
quote:Hmmm. Op school zei je toch? Meestal is heeft de Omroep daar wel oren naar...
Op woensdag 24 september 2003 00:40 schreef calvobbes het volgende:
Nou op Omroep Zeeland word de steekpartij gemeld:
[..]
quote:
Eeeej angel ;-)
Tja ik ken de rede natuurlijk niet dit is gewoon een site door mij gemaakt en dat er dan van die leuke jongens zijn die er een heel mooi verhaaltje overschrijvengrz Xtravical
Maar het algehele niveau van de gemiddelde Nederlandse jeugd op middelbare scholen is ook bedroevend laag. En dan heb ik het niet (alleen) over de schoolprestaties, maar vooral over de sociale vaardigheden.
Waarom moet de overheid ineens aktiviteiten/buurthuizen/etc verzinnen voor jongeren van 14/15/16/17 jaar oud. Ga gvd zelf eens wat ondernemen, i.p.v. rondhangen.
Ga voetballen oid.
Naar mijn mening zijn de problemen met de jeugd (in het algemeen!) volledig te danken aan het gebrek aan sociale vaardigheden. Als de jeugd wat meer getriggered wordt om in het verenigingsleven te gaan (scouting/sport) zullen de problemen heel hard dalen.
(ben trouwens enorm pissig op het besluit om de subsidie kranen van de scouting dicht te draaien).
Wie is dat mennekke eigenlijk die neergestoken is?
quote:Nee dan gaat het goedkomen ja!!
Op woensdag 24 september 2003 01:42 schreef Joesoef het volgende:
M'n ma zal er wel voor zorgen, die werkt nog op kinderafdeling in Terneuzen..
quote:Ik kan het alleen niet terugvinden op de site
Op woensdag 24 september 2003 00:40 schreef calvobbes het volgende:
Nou op Omroep Zeeland word de steekpartij gemeld:
[..]
quote:Stond op een pagina waar (blijkbaar) tijdelijk de lokale nieuwtjes staan.
Op woensdag 24 september 2003 11:51 schreef janimie het volgende:Ik kan het alleen niet terugvinden op de site
Nu staat er o.a. dit:
quote:
Op de Terneuzense middelbare scholen De Rede en het Zeldenrust-Steelantcollege, zal uitgebreid worden gepraat over een steekpartij waarbij dinsdagmiddag twee leerlingen waren betrokken. Een 14-jarige raakte ernstig gewond toen hij tijdens een ruzie in de Akkerwindelaan door een 13-jarige in zijn buik werd gestoken.De dader is aangehouden door de politie en opgesloten. De rectoren van hun scholen zijn geschokt door het incident.
quote:nee hij heeft gelijk
Op woensdag 24 september 2003 07:38 schreef Spellbinder het volgende:[..]
Jij zou je als mod helemaal moeten schamen! Het neutrale voorbeeld geven!
quote:
Op zondag 7 september 2003 03:10 schreef xtravical het volgende:
ik ben in elkaar geslagen
door een chinees...
ter...h..r!met een stoel nog wel
Ik had broodje gekocht bij de AH dus ik ga zitten, komt die chinees in 1 x "zegt u et maal" ik kijk zo is verward ik zeg zo "wat bedoeld u?" dondert ze me van me stoel af begint ze met die stoel op me in te slaan "OPDONDELEN JIJ ! WEGWEZEN !"
Vind ik redelijk aso
quote:
Op zondag 7 september 2003 03:10 schreef xtravical het volgende:
ik ben in elkaar geslagen
door een chinees...
ter...h..r!met een stoel nog wel
Ik had broodje gekocht bij de AH dus ik ga zitten, komt die chinees in 1 x "zegt u et maal" ik kijk zo is verward ik zeg zo "wat bedoeld u?" dondert ze me van me stoel af begint ze met die stoel op me in te slaan "OPDONDELEN JIJ ! WEGWEZEN !"
Vind ik redelijk aso
quote:Nou je kan het wel ontkennen, sterker nog, je hebt het zelf al ontkracht:
Op dinsdag 23 september 2003 16:20 schreef xtravical het volgende:
Het zijn wel altijd de negers hoor en dan kan je niet gaan ontkennen dat dat weer generaliseren is!
quote:Ik wens die vriend van je overigens veel sterkte toe.
Op dinsdag 23 september 2003 18:08 schreef xtravical het volgende:
Nou het was dus een marrokaan van 13 jaar !!! die hem heeft neergestoken... hij ligt nu dus in slechte toestand in et ziekenhuis
En hoe het was ontstaan 2 andere hadden ruzie en toen kwam die dikke lelijke kutmarokaan met ze mes tegen chris
quote:Als je je het zelf bij de feiten zou houden en niet zo vaag zou doen, dan was er niks te zeiken.
Op woensdag 24 september 2003 15:20 schreef xtravical het volgende:
zeik niet zo en ga buiten spelen
Door dit topic te gebruiken om buitenlanders op 1 hoop te gooien maak je er zelf een janboel van...
Maar goed, hoe is het ondertussen met die Chris? Ligt die nog in het ziekenhuis?
quote:Of alvast de toekomstige vaders/moeders te castreren/sterriliseren
Op woensdag 24 september 2003 15:34 schreef U-lerZzZ het volgende:
Weer een reden om later geen kinderen te nemen.
quote:als het een maat van je is, dan heb je met heul die schijtbezoektijden geen ruk van doen
Op woensdag 24 september 2003 15:31 schreef xtravical het volgende:
Ja hij ligt nog in et ziekenhuis in ernsitge situatie en ik ga er zo heen
weet iemand toevallig de bezoektijden
anders doe ik me voor als familie van hem
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:41 schreef xtravical het volgende:[..]
Of alvast de toekomstige vaders/moeders te castreren/sterriliseren
Sorry voor deze agressieve methode, maar dan bedenken messentrekkers zich in de toekomst wel 100 keer voordat ze zoiets doen. Onschuldige mensen neersteken is 1 van de lafste dingen die je kunt doen.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 25-09-2003 10:37]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
quote:
Op woensdag 24 september 2003 20:14 schreef xtravical het volgende:
neeeeee zo stabiel als wat!
En ik hoop dat chris gauw weer thuis is
Maar kereltje... ga nou niet een vergeldingsactie plannen. Dat is helemaal nergens voor nodig. Hij krijgt zijn straf heust wel dat hoef jij niet te doen. Het is overigens ook niet stoer...
quote:Volgens z'n zus was het 2 keer buik, en die fietspomp dat klopt wel..
Op woensdag 24 september 2003 15:07 schreef xtravical het volgende:
mensen loop me niet steeds te verbeteren ik heb et al moeilijk genoeg
en ja de krant maakt het altijd spannender dan dat et is
want Chris zo heet de jongen die is neergestoken werd eerst door die turk met een fietspomp op ze hoofd geslagen en daarna in ze maag en in ze oor gestoken.En hoe het was ontstaan 2 andere hadden ruzie en toen kwam die dikke lelijke kutmarokaan met ze mes tegen chris
quote:Dus eerst was het een Neger, toen een Marokkaan en nu is het weer een Turk?
Op woensdag 24 september 2003 20:21 schreef xtravical het volgende:
Alleen nou gaat die turk toch best wel pijn hebben want ze zijn al met ze allen plannen aan et maken om die turk zo veel mogelijk te laten lijden :-/
Ach ja zijn verdiende loon trouwensEn ik hoop dat chris gauw weer thuis is
Wat ik ff niet begrijp is dat het eerst een neger was, en daarna een Turk? Maar goed dat maakt ook weinig uit, hopelijk krijgt ie een zware straf. Speel niet eigen rechter, want dat lost echt niets op. Je kan het alleen maar verergeren (vooral als diegene meer vrienden blijkt te hebben dan dat jij kan optrommelen )
Ik heb heel toepasselijk het nummer Zwart, wit van Frank Boeijen opstaan.
quote:goeie keuze om dat nummer te draaien
Op donderdag 25 september 2003 09:41 schreef Sidekick het volgende:
Gelukkig gaat het weer wat beter.
.......{knip}............Ik heb heel toepasselijk het nummer Zwart, wit van Frank Boeijen opstaan.
quote:Gelukkig dat het goed met Chris is afgelopen.
Alleen nou gaat die turk toch best wel pijn hebben want ze zijn al met ze allen plannen aan et maken om die turk zo veel mogelijk te laten lijden :-/
Maar dat jij eerst even de negers zwart maakt:
quote:Daarna komt vertellen dat het een Marokkaan is:
Op dinsdag 23 september 2003 16:20 schreef xtravical het volgende:
Verwachten jullie van mij dat ik dat uitgekotste kuttuig nou nog respect ga geven en een goede naam ga geven?
Het zijn wel altijd de negers hoor en dan kan je niet gaan ontkennen dat dat weer generaliseren is!
Die neger gaat lang de bak in
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:08 schreef xtravical het volgende:
Nou het was dus een marrokaan van 13 jaar !!! die hem heeft neergestoken... hij ligt nu dus in slechte toestand in et ziekenhuis
quote:En de dader daarna toch maar even een Turk noemt:
Op dinsdag 23 september 2003 19:23 schreef Vampier het volgende:en weer mijn beeld van de Marokkaan bevestigd
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter
quote:Dat is wel heel erg triest van je.
Ach ja zijn verdiende loon trouwens
Hoe erg het ook is wat is gebeurd met Chris, hou je voortaan even in ja? En als je perse moet vermelden wat de afkomst is, doe het dan goed en wacht dan tot je het zeker weet
Overigens breng je jezelf (en je toekomst) bijna zeker in de problemen als je deze Turk gaat terugpakken. Dus ik zou nog eens even goed nadenken voor je zoiets gaat doen
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:16 schreef KreKkeR het volgende:
Maar dat jij eerst even de negers zwart maakt:
quote:"Neger", "Marokkaan", "Turk", wat was hij nou precies?
Of maakt het jou soms niet uit, omdat het toch allemaal een andere kleur heeft?
Bah.
Voor de duidelijkheid: ik vind het ook een opluchting dat die jongen in het ziekenhuis er weer bovenop komt, maar jouw mentaliteit staat mij absoluut niet aan. En als je die stoere praat over fysieke wraak serieus meent, dan ben je geen haar beter dan diegene die je vriend heeft neergestoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |