abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13349467
quote:
Op zondag 31 maart 2002 01:06 schreef MeneerTim het volgende:
Na een eindeloos onderzoek naar het niveau van de topics is het hier dan eindelijk. Een groep wijze mannen onder leiding van Vlens de Vos hebben hun leven totaal in het teken van het perfecte topic gezet.

En hier is het dan. Het meest geniale, fantasierijke, humoristische, doordachte en toch ook luchtige topic.

Plaats dan alstublieft ook louter geniale, fantasierijke, humoristische, doordachte en toch ook luchtige posts. Dit is immers het neusje van de zalm, het beste de besten, het kapsel van Harry Mulisch, het topic der topics.

Geniet ervan!

"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_13349530
quote:
Op zondag 31 maart 2002 15:37 schreef plunk het volgende:
Bandaberen.

.

pi_13349575
Psttt... het is Utopia en niet Utopica
We'll keep on whispering our mantras.
pi_13349587
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Wijsneus
pi_13349606
quote:
klinkt allebij leuk
jajajajajajajajajjajaja
pi_13349614
quote:
Het perfecte topic is een utopica, m'n waarde NiteSpeed.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlens_de_Vos op 22-09-2003 00:43]

pi_13349615
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wijsneus

We'll keep on whispering our mantras.
pi_13349640
Nou, ik vraag me eigenlijk af wat de competentie van Lord Dreamer is op het gebied van bdsm. Dat-ie zomaar gevraagd wordt om in het Keldertje de teugels te hanteren. Ik bedoel, ik sta in de startblokken om toe te treden tot het Geheime Genootschap van het Verborgen Keldertje, maar hoop toch wel dat ik van doen krijg met een door de wol geverfd modje die het klappen van de zweep kent en niet 1 of andere amateur die er weleens een boek met plaatjes over gelezen heeft. Dus vandaar.
I´m back.
pi_13349666
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, ik vraag me eigenlijk af wat de competentie van Lord Dreamer is op het gebied van bdsm. Dat-ie zomaar gevraagd wordt om in het Keldertje de teugels te hanteren. Ik bedoel, ik sta in de startblokken om toe te treden tot het Geheime Genootschap van het Verborgen Keldertje, maar hoop toch wel dat ik van doen krijg met een door de wol geverfd modje die het klappen van de zweep kent en niet 1 of andere amateur die er weleens een boek met plaatjes over gelezen heeft. Dus vandaar.
In tegenstelling tot wat je zou verwachten is dit *wel* het juiste topic voor deze boodschap. *up*.
pi_13349734
Laat ik, voor een perfecte voortzetting van dit perfecte topic, een plaatje toevoegen van een perfecte oorlogsmisdadiger annex slachtoffer van de beeldcultuur: niemand minder dan de Slobodan "the man" Milosevic!

.

Wittgenstein
pi_13349756
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:48 schreef Koekepan het volgende:
Laat ik, voor een perfecte voortzetting van dit perfecte topic, een plaatje toevoegen van een perfecte oorlogsmisdadiger annex slachtoffer van de beeldcultuur: niemand minder dan de Slobodan "the man" Milosevic!

[afbeelding].

Leuke avatar.
I´m back.
pi_13349863
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
Leuke avatar.
Ik noem het "big bangs".
Wittgenstein
pi_13349958
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leuke avatar.

Zeker. Maar ik zou hem niet zelf gebruiken als ik jou was.
pi_13350051
quote:
Op maandag 22 september 2003 01:03 schreef Slobodan het volgende:

[..]

Zeker. Maar ik zou hem niet zelf gebruiken als ik jou was.

Slo! . Nog Albanezen vermoord de laatste tijd?

.

Wittgenstein
pi_13350124
quote:
Op maandag 22 september 2003 01:10 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Slo! . Nog Albanezen vermoord de laatste tijd?

[afbeelding].

Nee, ík niet hoor.
pi_13350167

.
-
pi_13350185
quote:
Op maandag 22 september 2003 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
.
. Mira. .
pi_13350212
quote:
Op maandag 22 september 2003 01:15 schreef Slobodan het volgende:

[..]

Nee, ík niet hoor.

Stoor jij je ook niet zo aan het feit dat veel westerlingen met twee maten meten, Slobodan? Ik bedoel, Hitler staat in alle geschiedenisboekjes, en jij wordt nu al jaren zonder veroordeling en tegen je wil opgesloten. .
Wittgenstein
pi_13350243
quote:
Op maandag 22 september 2003 01:22 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Stoor jij je ook niet zo aan het feit dat veel westerlingen met twee maten meten, Slobodan? Ik bedoel, Hitler staat in alle geschiedenisboekjes, en jij wordt nu al jaren zonder veroordeling en tegen je wil opgesloten. .

Ik sta én in alle geschiedenisboekjes én ik word straks ook nog eens vrijgelaten. Beat that! .
pi_13350283
Het klinkt als goud in mijn oren. .
Wittgenstein
pi_13350351
.
Wittgenstein
pi_13350374
.

Rechts: Milosevic. Links: Milosevic' goede vriend Longobrachic, bekend om zijn extreem lange linker arm.

Wittgenstein
pi_13350497
-
pi_13350563
Satellietfoto van vermeend massagraf, aangelegd door Milosevic:

.

Milosevic geeft de voorkeur aan spiraalvormige massagraven, vanwege de efficiënte graaftechnieken die je ervoor kunt gebruiken. Zijn inspiratie heeft hij naar eigen zeggen van de Andromedanevel.

Wittgenstein
pi_13350715
Alhoewel ik het oorspronkelijke initiatief van harte toejuich, vrees ik dat de huidige tendens van dit spitsvondige topic zich toch teveel een kant op laat dwingen.
Derhalve heb ik de brutaliteit de lijn van dit topic te doorbreken, en te eindigen met de gevatte en inspirerende woorden; "Wanneer de soundtrack van uw leven nog enkel maar uit ruis bestaat, is het hoog tijd om een nieuwe plaat op te zetten."

De gevatheid van de meest simpele wijsheden, heeft nu eenmaal geen houdbaarheidsdatum...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')