quote:
Op zondag 31 maart 2002 01:06 schreef MeneerTim het volgende:
Na een eindeloos onderzoek naar het niveau van de topics is het hier dan eindelijk. Een groep wijze mannen onder leiding van Vlens de Vos hebben hun leven totaal in het teken van het perfecte topic gezet.En hier is het dan. Het meest geniale, fantasierijke, humoristische, doordachte en toch ook luchtige topic.
Plaats dan alstublieft ook louter geniale, fantasierijke, humoristische, doordachte en toch ook luchtige posts. Dit is immers het neusje van de zalm, het beste de besten, het kapsel van Harry Mulisch, het topic der topics.
Geniet ervan!
quote:
Op zondag 31 maart 2002 15:37 schreef plunk het volgende:
Bandaberen.
.
quote:Wijsneus
Op maandag 22 september 2003 00:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Psttt... het is Utopia en niet Utopica
quote:klinkt allebij leuk
quote:Het perfecte topic is een utopica, m'n waarde NiteSpeed.
[Dit bericht is gewijzigd door Vlens_de_Vos op 22-09-2003 00:43]
quote:
Op maandag 22 september 2003 00:40 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wijsneus
quote:In tegenstelling tot wat je zou verwachten is dit *wel* het juiste topic voor deze boodschap. *up*.
Op maandag 22 september 2003 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, ik vraag me eigenlijk af wat de competentie van Lord Dreamer is op het gebied van bdsm. Dat-ie zomaar gevraagd wordt om in het Keldertje de teugels te hanteren. Ik bedoel, ik sta in de startblokken om toe te treden tot het Geheime Genootschap van het Verborgen Keldertje, maar hoop toch wel dat ik van doen krijg met een door de wol geverfd modje die het klappen van de zweep kent en niet 1 of andere amateur die er weleens een boek met plaatjes over gelezen heeft. Dus vandaar.
.
quote:Leuke avatar.
Op maandag 22 september 2003 00:48 schreef Koekepan het volgende:
Laat ik, voor een perfecte voortzetting van dit perfecte topic, een plaatje toevoegen van een perfecte oorlogsmisdadiger annex slachtoffer van de beeldcultuur: niemand minder dan de Slobodan "the man" Milosevic!
quote:Ik noem het "big bangs".
Op maandag 22 september 2003 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
Leuke avatar.
quote:Zeker. Maar ik zou hem niet zelf gebruiken als ik jou was.
Op maandag 22 september 2003 00:49 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Leuke avatar.
quote:Slo!
Op maandag 22 september 2003 01:03 schreef Slobodan het volgende:[..]
Zeker. Maar ik zou hem niet zelf gebruiken als ik jou was.
.
quote:Nee, ík niet hoor.
Op maandag 22 september 2003 01:10 schreef Koekepan het volgende:[..]
Slo!
. Nog Albanezen vermoord de laatste tijd?
quote:Stoor jij je ook niet zo aan het feit dat veel westerlingen met twee maten meten, Slobodan? Ik bedoel, Hitler staat in alle geschiedenisboekjes, en jij wordt nu al jaren zonder veroordeling en tegen je wil opgesloten.
Op maandag 22 september 2003 01:15 schreef Slobodan het volgende:[..]
Nee, ík niet hoor.
quote:Ik sta én in alle geschiedenisboekjes én ik word straks ook nog eens vrijgelaten. Beat that!
Op maandag 22 september 2003 01:22 schreef Koekepan het volgende:[..]
Stoor jij je ook niet zo aan het feit dat veel westerlingen met twee maten meten, Slobodan? Ik bedoel, Hitler staat in alle geschiedenisboekjes, en jij wordt nu al jaren zonder veroordeling en tegen je wil opgesloten.
.
Rechts: Milosevic. Links: Milosevic' goede vriend Longobrachic, bekend om zijn extreem lange linker arm.
.
Milosevic geeft de voorkeur aan spiraalvormige massagraven, vanwege de efficiënte graaftechnieken die je ervoor kunt gebruiken. Zijn inspiratie heeft hij naar eigen zeggen van de Andromedanevel.
De gevatheid van de meest simpele wijsheden, heeft nu eenmaal geen houdbaarheidsdatum...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |