Ik drink al 6 jaar geen melk meer
Ik vond het niet eens lekker
Is melk wel gezond?
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 21-09-2003 21:21]
Voor mij is het iig niet gezond, heb ik het idee.
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:16 schreef sigterm het volgende:
Ik ben na regel 4 al gestopt.... niet te volgen zo....
soms neem ik wel eens een glaasje halvolle melk....maar alleen alssie ijs en ijs koud is maar dat is ook alweer twee jaar geleden
( en er moet dan ook niks anders in huis zijn)
maar goed, ik eet niet zoals de gemiddelde nederlander... (ben macrobiotisch opgevoed, nu al 17 jaar...)
ik word lekker wel veel ouder
quote:ik denk dat ik daarvan de helft drink per dag
Op zondag 21 september 2003 21:22 schreef Kanzaki het volgende:
2 liter melk per dag.Lijkt me wel wat veel ja. Jeez. En daarvoor docter worden om daar achter te komen.
geen problemen
had wel iets gehoord dat het niet echt gezond is, maar het wordt hier helemaal afgeraden om te drinken
elke dag een biertje is weer heel gezond
http://www.bierengezondheid.nl/
quote:mag ik even hierop reageren... ff het sprookje uit de wereld helpen dat sojabonen shit enzow gezond is.. dat is het dus niet.. je moet gewoon goed gevarieerd eten... en 1 tip voor vegetariers.. niet gefocust zijn op het VERVANGEN van vlees... gewoon gevarieerd eten zonder vlees..
Op zondag 21 september 2003 21:30 schreef Plonz het volgende:
Er is zoveel niet gezond. Je moet eten/drinken/doen wat je lekker vindt. Het leven is al kort genoeg, en ik ga liever op mijn 40e dood met een goddelijk leven achter me, dan dat ik tot mijn 100e sojabonenbiefstuk met vruchtensapjes moet verorberen.
Ik drink bijna nooit melk omdat ik het niet zo lekker vind en omdat je er dik van wordt. Ik geloof niet dat het kwaad kan om elke dag een glas koeiensap te drinken.
quote:Precies ja.
Op zondag 21 september 2003 21:31 schreef Beurlap het volgende:
Melk is echt het lekkerste en het enige wat ik binnen kan houden wanneer ik de avond ervoor te diep in het glasje gekeken heb. Heerlijk een litertje ijskoude melk de volgende ochtend
Melk is vettig. Bier bevat alcohol en alcohol lost vet op. Daarom moet je dat in balans houden om het lichaam zuiver te houden.
Ofzo
Als het zo slecht is, wat zijn bij mij dan symptomen waar dat uit blijkt?
quote:Een hoop mensen zijn maar een klein beetje lactose-intolerant. Hoofdpijn, maagpijn, ruften, constipatie, allemaal dingen die daardoor veroorzaakt kunnen worden maar niet als lactose-intolerantie worden opgemerkt.
Op zondag 21 september 2003 21:36 schreef CreativeMind het volgende:
Als het zo slecht is, wat zijn bij mij dan symptomen waar dat uit blijkt?
Daar stond vorige week nog een heel groot artikel over in de Volkskrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |