Bij mij start het spel op, gelijk met het filmpje over Helms Deep, en daarna begin ik gelijk te spelen, hoort dit?
Als ik dan het bericht krijg dat dat gevecht over is, maar the battle of middle-earth net begint, dan krijg ik dus een error, en zegt ie dat ie niet verder kan met het spel en gaat ie er zomaar uit.
Hoe komt dit, en wat kan ik er aan doen
Iemand tips?
quote:alles hoort behalve die error...
Op maandag 15 december 2003 20:21 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb net het spel gespeeld.
En een paar dingen die vreemd zijnBij mij start het spel op, gelijk met het filmpje over Helms Deep, en daarna begin ik gelijk te spelen, hoort dit?
Als ik dan het bericht krijg dat dat gevecht over is, maar the battle of middle-earth net begint, dan krijg ik dus een error, en zegt ie dat ie niet verder kan met het spel en gaat ie er zomaar uit.
Hoe komt dit, en wat kan ik er aan doenIemand tips?
quote:Aangezien dat bekend voor komt zal die versie wel niet officieel zijn hè? Geloof dat je naar ene bepaalde patch moet zoeken of cd 3 weer opnieuw downen.
blaatIemand tips?
quote:Ja. Het spel kopen.
Iemand tips?
V.
quote:Gelukt? En waar heb je hem gevonden?
Op dinsdag 16 december 2003 10:59 schreef BlackSheep het volgende:
ja klopt het is geen originele versie.
Ik zal dan wel ff voor een patch gaan zoeken.....
Mail anders maar
Vond het het eerst niet waard, maar het blijkt toch wel een aardige game te zijn
quote:Hoe ver ben je? ik vond het Path of the Hobbit het makkelijkst.
Op dinsdag 23 december 2003 15:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik had het spel gedownload, maar na veel gezeur (alleen met Sam spelen enzo) heb ik toch maar besloten om het te kopen voor mijn XBOXVond het het eerst niet waard, maar het blijkt toch wel een aardige game te zijn
quote:Ik ga hem morgenmiddag kopen
Op dinsdag 23 december 2003 16:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Hoe ver ben je? ik vond het Path of the Hobbit het makkelijkst.
quote:Kan ik niet ruiken.
Op dinsdag 23 december 2003 16:25 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik ga hem morgenmiddag kopen
Net met veel moeite de spin verslagen (Sehoba ofzo). Zit nu vast op de muur en bij de king of the death. Speel met legolas tegen de king of the death.
Op de muur lukt wel aardig, maar dan komt zo'n grote toren eraan, wat moet ik daar tegen doen? Ook verdere tips zouden wel handig zijn
Bij de King of the Death gaat het wel ok. Ik quarry hem steeds, val hem aan, quarry. Maar die winden zijn echt gay Om nog maar te zwijgen over als je het wat langer volhoudt. Boogschutters, mannekes met schilden en sub-bazen en 0 leven erbij
Tips zijn welkom
quote:Heerlijk die baas.
Op dinsdag 23 december 2003 21:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb hemToch nog vandaag gekocht
Net met veel moeite de spin verslagen (Sehoba ofzo). Zit nu vast op de muur en bij de king of the death. Speel met legolas tegen de king of the death.
Op de muur lukt wel aardig, maar dan komt zo'n grote toren eraan, wat moet ik daar tegen doen? Ook verdere tips zouden wel handig zijn
Bij de King of the Death gaat het wel ok. Ik quarry hem steeds, val hem aan, quarry. Maar die winden zijn echt gay
Om nog maar te zwijgen over als je het wat langer volhoudt. Boogschutters, mannekes met schilden en sub-bazen en 0 leven erbij
Tips zijn welkom
Ff punt voor punt:
De winden kan je ontwijken door achter de stenen te staan. Als hij dan oplaadt heb je genoeg tijd om 1 pijl (soms 2) erin te schieten. Ik hoop dat je de pijl-upgrade hebt?
Boogschutters moet je voor lopen en parryen, lopen is aan te raden omdat de parry van Legolas niet erg goed tegen pijlen is. Schilds moord je door 1 vol opgeladen pijl op ze af te schieten, dan komen ze op je af, en kan je ze met je zwaardjes neerhakken. Hij summoned na een tijdje ook doden met 2 zwaarden en een life bar boven hun hoofd, dat zijn een soort van bazen, en als je de pijl upgrade hebt. (Je bent wel lvl 3, hoop ik... ) Kan je ze makkelijk moorden. Pijl vol opladen, schieten op een lifebar gastje. Dan komt ie op je af, laad nog een pijl tot het maximum op, dan heeft ie nog maar 2 % van zijn HP over, houd je ranged weapon dan gereed, maar wacht met schieten tot ie op 2 meter ofzo is. Hij laat health droppen, dus dan hoef je ook minder te lopen, dus heb je minder kans dat je onderweg ff geraakt wordt door boogschutters of de baas zelf.
De muur van Minas Tirith is erg irritant, als die grote toren eraan komt, en hij is in je mini-beeld van de muur aan de linkerkant, dan moet je hem neerhalen met een catapult, daarna komt ie rechts, die moet je neerhalen met je ranged attack. Nog een keer links, catapulten dus, en dan komt er 1 op de muur op rechts. Ren als een speer erheen (en ga op het middelste gedeelte ff een verdieping lager dmv. de enterhaak, de weg is geblocked door een paar stenen), wacht ff voordat je op dat ronde stukje gaat, zet je special power aan. (Dat schild van electriciteit) en loop erheen, er staan iets van 6 orcs ofzo, maar die gaan dood. Schiet nu met iets van 3 of 4 opgeladen schoten op de siege tower, en je 'overrun meter' verdwijnt, dan moet je de trap af, naar de courtyard.
quote:wow shit, bedankt
Op dinsdag 23 december 2003 21:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Heerlijk die baas.
Ff punt voor punt:
De winden kan je ontwijken door achter de stenen te staan. zo ver was ik
Als hij dan oplaadt heb je genoeg tijd om 1 pijl (soms 2) erin te schieten. Ik hoop dat je de pijl-upgrade hebt? Yep, maar wist tot nu toe nog niet dat je ze op kon laden
Boogschutters moet je voor lopen en parryen, lopen is aan te raden omdat de parry van Legolas niet erg goed tegen pijlen is. Schilds moord je door 1 vol opgeladen pijl op ze af te schieten,dat opladen moet ik echt proberen
dan komen ze op je af, en kan je ze met je zwaardjes neerhakken. Hij summoned na een tijdje ook doden met 2 zwaarden en een life bar boven hun hoofd, dat zijn een soort van bazen, en als je de pijl upgrade hebt.yep (Je bent wel lvl 3, hoop ik...
) geen zorgen, dat ben ik
Kan je ze makkelijk moorden. Pijl vol opladen, schieten op een lifebar gastje. Dan komt ie op je af, laad nog een pijl tot het maximum op, dan heeft ie nog maar 2 % van zijn HP over, houd je ranged weapon dan gereed, maar wacht met schieten tot ie op 2 meter ofzo is. Hij laat health droppen, dus dan hoef je ook minder te lopen, dus heb je minder kans dat je onderweg ff geraakt wordt door boogschutters of de baas zelf.handig, bedankt
De muur van Minas Tirith is erg irritant, als die grote toren eraan komt, en hij is in je mini-beeld van de muur aan de linkerkant, dan moet je hem neerhalen met een catapult,waar staat die precies? ongeveer midden rechts op dat torentje? ben er al wel heengelopen maar kon niets vinden daarna komt ie rechts, die moet je neerhalen met je ranged attack.gewoon net zolang schieten tot hij kapot is?
Nog een keer links, catapulten dus, en dan komt er 1 op de muur op rechts. Ren als een speer erheen (en ga op het middelste gedeelte ff een verdieping lager dmv. de enterhaak, de weg is geblocked door een paar stenen), wacht ff voordat je op dat ronde stukje gaat, zet je special power aan. (Dat schild van electriciteit) en loop erheen, er staan iets van 6 orcs ofzo, maar die gaan dood. Schiet nu met iets van 3 of 4 opgeladen schoten op de siege tower, en je 'overrun meter' verdwijnt, dan moet je de trap af, naar de courtyard.
quote:Ja, dat had ik al gelezen ja, hopelijk wel een Checkpoint ervoor?
Op dinsdag 23 december 2003 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
P.S. Na de King of the Dead krijg je een rotstukje. Dat is verrot...
En trouwens, als je een checkpoint haalt, en je sluit de game af. Moet je dan het hele level weer opnieuw spelen?
quote:Een 'ongemerkt' checkpoint, je ziet het niet, maar het is er wel.
Op dinsdag 23 december 2003 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ja, dat had ik al gelezen ja, hopelijk wel een Checkpoint ervoor?
En trouwens, als je een checkpoint haalt, en je sluit de game af. Moet je dan het hele level weer opnieuw spelen?
Ik heb het btw. geflikt om in het Southern Gate level met mijn lvl 11 Legolas. (Later lvl 14) 91 perfects te krijgen... (Spel uitgespeeld...
)
quote:Vet ik heb het gehaald
Op dinsdag 23 december 2003 21:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Een 'ongemerkt' checkpoint, je ziet het niet, maar het is er wel.
Helaas wel. Checkpoints zijn meestal na een belangrijk stukje, dus na een baas, voor een stuk waarna je niet meer terug kan etc. Voor een baas. Mag ik btw. een leuke move onder de aandacht brengen? Orc Bane, en zijn opvolgers. (Warrior Bane en Bane Of Sauron) Dan parry je, en meteen zodra je parry is gelukt, doe je een "finishing move". Perfect mode+1 kill in Perfect mode... Altijd handig.![]()
Ik heb het btw. geflikt om in het Southern Gate level met mijn lvl 11 Legolas. (Later lvl 14) 91 perfects te krijgen...
(Spel uitgespeeld...
)
Dat pijlen opladen is echt ongelofelijk handig, je doet echt zo ziek veel damage
Ik heb de muur missie ook al een keer geprobeerd, maar er waren gewoon teveel trappetjes, volgende keer wat minder aandacht aan de orks besteden denk ik
Kun je elke missie gewoon met je vol upgegrade figuur weer spelen als je het hebt uitgespeeld? Dat lijkt me wel vet namelijk
oh, ja, en als je je pijlen tot het uiterste upgrade, gaan ze door vijanden heen...
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 23-12-2003 22:42]
quote:Ik heb met de originele karakters dit:
Op dinsdag 23 december 2003 22:21 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Vet ik heb het gehaald
Kreeg als mission rating excellent, dus mag best trots op mezelf zijn
1 fair
8 good
3 excellent
1 perfect
De fair bij het laatste level, de perfect bij Shelobs lair, excellent bij King of the dead, Southern Gate (nu perfect) en Top of the wall. Rest good.
Ik heb net de fields gedaan, best makkelijk al zijn die japanse gastjes best vervelend als je weer eens een olifant aan het uitschakelen bent
Ik zal nu wel even wat meer met Gandalf gaan proberen te doen, want ik heb daar de Top of the Wall nog steeds niet mee gered, slechts 1 keer geprobeerd, maar dat terzijde
De South gate is echt vet om lekker te vechten, zo'n beetje ongelimiteerd aantal vijanden en genoeg ruimte
Ik had daar 37 perfects
quote:Er zijn oneindig veel vijanden...
Op dinsdag 23 december 2003 23:06 schreef -Mzraki- het volgende:
NiceIk heb net de fields gedaan, best makkelijk al zijn die japanse gastjes best vervelend als je weer eens een olifant aan het uitschakelen bent
Ik zal nu wel even wat meer met Gandalf gaan proberen te doen, want ik heb daar de Top of the Wall nog steeds niet mee gered, slechts 1 keer geprobeerd, maar dat terzijde
De South gate is echt vet om lekker te vechten, zo'n beetje ongelimiteerd aantal vijanden en genoeg ruimte
![]()
Ik had daar 37 perfects
quote:hehe ja, ik heb hier een blaadje liggen:
Op dinsdag 23 december 2003 23:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Er zijn oneindig veel vijanden...
Perfect level voor je karakters om leveltjes te krijgen.
Bij top of the wall, weinig aan de Orcs denken, en alleen neermeppen als ze in je weg staan. Als je ze uit de weg wil hebben, Orc Hewer is een leuke combo daarvoor.
Dan gaan ze liggen, en soms gaan ze dan dood, en is een combo die écht zó simpel is om te onthouden...
2 speed attacks en 1 fierce.
L-R-L-L
Q - SPACE
R-R-LC-R
R-L-L-R
ach, het helpt vooral die Q SPACE, goeie tip, schiet lekker op
Iemand die weet wat de beste manier is om er doorheen te komen?
quote:Overnieuw beginnen, Legolas kiezen, dat heb ik gedaan. Als je bij het 1e 'steenblock punt' komt, (de lastigste, vind ik) moet je Legolas zijn special ability gebruiken, je doet dan meer schade en je zit met 3 hits in perfect mode. Daarna moet je gewoon de hele tijd Speed attacks doen.
Op woensdag 24 december 2003 03:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
spoiler:Dat stukje na King of the Dead waarbij je moet rennen voor vallend gesteente met wat knokpartijen met undead soldiers is KUT. Die soldaten kan ik wel aan, maar die stomme rotsblokken... Ik speelde Aragorn, maar moet dus de volgende keer opnieuw die King verslaan voordat ik weer aan dat stomme rennen moet beginnen.Iemand die weet wat de beste manier is om er doorheen te komen?
quote:Ik heb het met Legolas gedaan en het is me in 1 keer gelukt
Op woensdag 24 december 2003 08:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Overnieuw beginnen, Legolas kiezen, dat heb ik gedaan. Als je bij het 1e 'steenblock punt' komt, (de lastigste, vind ik) moet je Legolas zijn special ability gebruiken, je doet dan meer schade en je zit met 3 hits in perfect mode. Daarna moet je gewoon de hele tijd Speed attacks doen.
Met Aragorn is het me nooit gelukt, al heb ik het wel iets van 20 keer geprobeerd...
quote:Moet je ook op hard spelen he uillie?
Op woensdag 24 december 2003 12:22 schreef SuperUli het volgende:
Al die levels waren veel te makkelijk, behalve die laatste..
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ow, de special ability van Aragorn is hetzelfde...
Maar bedankt voor de tip. Ik ga het vannacht nog eens proberen.
quote:Exactly my point. Ze vallen te langzaam aan...
Op woensdag 24 december 2003 14:29 schreef Apfel het volgende:
Maar Legolas speelt toch echt stukken fijner dan Aragorn en Gimli. Die laatste 2 zijn net iets té sloom voor de vijanden.
Het laatste stuk van the Path of the Hobbit viel me erg mee, in die kamer tegen die ork spoiler:
Dus alleen The Top of the Wall nog, dan nog 1 van Gandalf en dan mag ik de Black Gate en Crack of Doom doen
Best snel na 1 dag, maarja, ik wil ook nog wat meer spelen met Legolas
quote:Ik kan niet goed mikken met speren, dus ik heb handmatig die schilds gebroken. Die tower is helemaal rechts. (de 4e, right?)
Op woensdag 24 december 2003 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik ben op z'n verst met the path of the hobbit en the path of the king. Alleen the path of the wizard. The top of the Wall lukt me maar steeds niet, ik heb hem zelfs op easy geprobeerd, maar ik kom niet voorbij het punt waar zo'n grote toren tegen de muur aankomt (net nadat je de Nazgul hebt neergeschoten). Aangezien je die toren niet in je beeld hebt, moet je blind schieten
Dat lukt me dus niet.
Het laatste stuk van the Path of the Hobbit viel me erg mee, in die kamer tegen die ork spoiler:
ik was eerst zijn schild handmatig aan het vernielen, maar toen ik ontdekte dat je dat ook al met een speer kon doen was het spreekwoordelijke varkentje snel gewassenDus alleen The Top of the Wall nog, dan nog 1 van Gandalf en dan mag ik de Black Gate en Crack of Doom doen
Best snel na 1 dag, maarja, ik wil ook nog wat meer spelen met Legolas
quote:Yep, Cithirl Cithas (of zoiets, ben slecht met die namen enzo
Op woensdag 24 december 2003 20:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik kan niet goed mikken met speren, dus ik heb handmatig die schilds gebroken. Die tower is helemaal rechts. (de 4e, right?)
Als je slecht bent met speren, probeer ze gewoon wat langer vast te houden, maar na een tijdje is dat niet eens meer nodig en zijn ze best handig. Was daar zo'n sub-baas, met balkje boven zijn hoofd, 1 brandende speer die tegen de muur stond gepakt en in een keer door z'n borst getieft
Scheelt weer een hoop tijd
quote:Cirith Ungol, en die tower in Top of the Wall is de 4e. (Rechts)
Op woensdag 24 december 2003 20:07 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Yep, Cithirl Cithas (of zoiets, ben slecht met die namen enzo
)
Als je slecht bent met speren, probeer ze gewoon wat langer vast te houden, maar na een tijdje is dat niet eens meer nodig en zijn ze best handig. Was daar zo'n sub-baas, met balkje boven zijn hoofd, 1 brandende speer die tegen de muur stond gepakt en in een keer door z'n borst getieft
Scheelt weer een hoop tijd
quote:you beat me, ik heb het in 4 keer gedaan. (1e keer dood bij de 3e, was een beetje té roekeloos, 2e en 3e door een soort van bug bij de 2e blokkade (stenen op mijn kop, terwijl ik ver op het dodelijke gesteente voorliep, 4e gelukt.
Op woensdag 24 december 2003 12:09 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik heb het met Legolas gedaan en het is me in 1 keer gelukt
![]()
quote:Aye de 4e ja, enig idee waar ik kan staan zodat ik tenminste nog wat zicht op de situatie heb en niet al die ventjes die daar klaarstaan ga beschieten zodat ze naar me toe komen rennen om me te slopen?
Op woensdag 24 december 2003 20:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Cirith Ungol, en die tower in Top of the Wall is de 4e. (Rechts)
quote:Gewoon kamikazi doen, maar wel eerst je special ability gebruiken. Dat schild moordt de meeste orcs wel, en diegenen die overblijven hebben weinig HP. Als ze naar boven komen via de tower, ff Orc Hewer gebruiken, en dan afmaken.
Op woensdag 24 december 2003 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Aye de 4e ja, enig idee waar ik kan staan zodat ik tenminste nog wat zicht op de situatie heb en niet al die ventjes die daar klaarstaan ga beschieten zodat ze naar me toe komen rennen om me te slopen?
quote:Dus gewoon die troep orks instormen?
Op woensdag 24 december 2003 20:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Gewoon kamikazi doen, maar wel eerst je special ability gebruiken. Dat schild moordt de meeste orcs wel, en diegenen die overblijven hebben weinig HP. Als ze naar boven komen via de tower, ff Orc Hewer gebruiken, en dan afmaken.
Ik had er al aan gedacht, maar dat leek me toch wel een beetje erg aggressief voor zo'n bejaarde tovenaar. Maargoed, ik zal het proberen
quote:Wel eerst je shield doen, anders is het letterlijk kamikaze...
Op woensdag 24 december 2003 20:20 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Dus gewoon die troep orks instormen?
Ik had er al aan gedacht, maar dat leek me toch wel een beetje erg aggressief voor zo'n bejaarde tovenaar. Maargoed, ik zal het proberen
quote:Ja, dat had ik gelezen, en raad eens? Het is me gelukt
Op woensdag 24 december 2003 20:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Wel eerst je shield doen, anders is het letterlijk kamikaze...
Btw, Legolas is ook de jongste niet meer...
Echt fantastische tip, heel vet met dat schild
Ja, Legolas is oud, maar die is elf, wordt nooit bejaard
Aragorn is dan zo'n 87 dacht ik, ook best oud
quote:89, om precies te zijn.
Op woensdag 24 december 2003 22:58 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ja, dat had ik gelezen, en raad eens? Het is me gelukt
![]()
Echt fantastische tip, heel vet met dat schild
![]()
Ja, Legolas is oud, maar die is elf, wordt nooit bejaard
Aragorn is dan zo'n 87 dacht ik, ook best oud
'Ok, das makkelijk.'
En bij 150 citizens komen er 3 trollen binnen...
quote:Weet ik, heb die al gespeeld in de demo
Op woensdag 24 december 2003 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
89, om precies te zijn.
Volgende level moet je veel Orc bane gebruiken, en een boel fierce attacks. Je doel, zorg dat 200 citizens veilig binnenkomen.
'Ok, das makkelijk.'
En bij 150 citizens komen er 3 trollen binnen...
quote:mooi. Hierna de Black Gate, die is fuckin' irri. 3 Ringwraiths als bazen, need I say more?
Op woensdag 24 december 2003 23:02 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Weet ik, heb die al gespeeld in de demo
quote:Tomorrow is going to be a good day
Op woensdag 24 december 2003 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
mooi. Hierna de Black Gate, die is fuckin' irri. 3 Ringwraiths als bazen, need I say more?
quote:Als je Gollum de diepte in weet te werken zeker.
Op woensdag 24 december 2003 23:06 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Tomorrow is going to be a good day
Er zijn ook nog 2 bonuslevels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |