abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13324881
Juliie kennen Extreme Machines niet maar dit is een forum, dat bestemt is voor mensen die een Extreme Machine hebben of geinterreseert zijn. De meeste leden zijn in het bezit van een Subaru IMpreza, maar er zijn ook leden met Evo`s, golfjes, BMW`s, Audi`s, noem het maar op. Zolang het maar donders snel is.

Ik surf al een 1,5 jaar lang op dat forum en vandaag kreeg ik de kans om een paar van die leden eens te ontmoeten. Ik greep die kans gelijk aan. 1 van de leden had een Mini-Meeting georganiseert !! Vandaag om 2 uur werd afgesproken bij Zuithof in Bornerbroek Mensen uit Almelo, Enschede, Hengelo, en omstreken kwamen opdagen.
Ik ben er dus heen geweest en het was heeel erg gaaf er waren een stuk of 10/12 IMpreza`s... maar ook een Lancer Evolution 5.

Toen ik aankwam stond hij er al. ik heb met de man gepraat... en hij bevestigde mijn vermoedens dus.
Even voor de onkenners... de Lancer Evolution is 1 van de beste rally auto`s die er zijn. Deze auto had tuning die ging tot zijn huidige aantal PK`s van 320 PK, optrekken naar 100 ging in een krappe 5 seconden en een topsnelheid van rond de 260 km/h PUUR.
Voor de kenners : Dit was een Evo 5 Ralliart uitgevoert, standaard 280 PK met een lange-versnellingsbak. veranderingen waren een open-uitlaatsysteem, andere chip, HKS open luchtfilter en HKS dumpvalve. Er zullen vastwel andere veranderingen aan zitten, maar door mn opwinding ben ik vergeten dat te vragen

Ikzelf ben erg gek van auto`s. natuurlijk. Maar de auto waar ik het meest gek op ben, is nog altijd de Subaru Impreza. Maar dit is toch wel een stapje hoger, zoiets als : droomauto... en onbereikbaar, laat staan erin meerijden !!

Nou... ik heb mijn kans gekregen. Na het ritje op een rallyproef op volle snelheid met een rallyimpreza een maandje geleden, heb ik mee mogen rijden met deze Evo... en GODSAMME wat is dat STOER !!
JEZUS.. wat een machine.... ik kan het haast niet omschrijven... we gingen van Zuithof naar Borne... toen naar Zenderen en dan achterlangs naar Zuithof terug.
Dit hele rondje hebben we in iets meer dan 10 minuten gereden. De acceleratie, het remmen, driften.. de grip... je ramt de auto met 100 door een chicane en hij ligt als een BLOK op de weg...
Het is echt ongelovelijk. Op het moment dat je denkt dat je die auto niet kan inhalen, kan het dus wel. je trapt het gas in en hij gaat er vandoor. Er zat een HKS Dumpvalve in, dus als je overschakelde hoorde je een geruststellende : PPSSSTTT...
We gingen meerdere malen hard door de bocht op asfalt, waardoor de banden gingen piepen, maar hij BLEEF stabiel !!
Ook hebben we een stukje grind gepakt.. ook veel meer grip dan de Impreza. Hier zie je dus dat deze wagen is gebouwt voor rallies !! Helaas duurde het niet zolang, ik zou graag zolang mogelijk erin blijven zitten mja.. we moesten ook terug naar de meeting.

Man wat mooi.... hier even 2 plaatjes van de bewuste auto :

Toen we terug kwamen bij Zuithof was haast iedereen er al. Heel erg gezellig ! alle soorten IMpreza`s waren er, en Zuithof bediende ons heel goed met drinken, en we hebben zelfs een Subaru paraplu gekregen !!

Al met al was het een feest. Voor mij is er een droom uitgekomen om in een Evo mee te rijden, en om alle IMpreza`s daar zo te zien staan, is een beleving op zichzelf.

Nja... dat moest ik dus even kwijt !! als je nog meer plaatjes wilt zien, dan vind je HIER meer plaatjes van de meeting !!

Grtz, Predemius

zaterdag 20 september 2003 @ 23:57:14 #2
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_13324959
Een opgefokte auto is toch geen Extreme Machine
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_13325011
En nou SNEL naar PTA
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_13325033
GC --> PTA

[Dit bericht is gewijzigd door Predemius op 21-09-2003 00:05]

pi_13325099
Mijn motor, da's een extreme machine
Eigen brokjes eerst.
  zondag 21 september 2003 @ 00:06:06 #6
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_13325164

Dodge Tomahawk.
Dat begint er een beetje op te lijken.

500 PK V-10, 8277cc

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_13325253
quote:
Op zondag 21 september 2003 00:06 schreef Aaargh! het volgende:
[afbeelding]
Dodge Tomahawk.
Dat begint er een beetje op te lijken.

500 PK V-10, 8277cc

Da's geen motor. Een motor heeft geen dubbele wielen
Eigen brokjes eerst.
pi_13325298
Komop... kheb het hier over auto`s... auto`s die je ook kan betalen !! geef eens replies over de meeting, heb je zoiets meegemaakt, of heb je een impreza of evo, ooit ook in meegereden ? komop !
  zondag 21 september 2003 @ 00:13:13 #9
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_13325303
quote:
Op zondag 21 september 2003 00:11 schreef Bushmaster het volgende:

[..]

Da's geen motor. Een motor heeft geen dubbele wielen

En waar precies wordt er beweerd dat het een motor is ?
  zondag 21 september 2003 @ 00:14:47 #10
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_13325339
quote:
Op zondag 21 september 2003 00:12 schreef Predemius het volgende:
Komop... kheb het hier over auto`s... auto`s die je ook kan betalen !!
Nee, je had het over extreme machines (zie topic titel), een ge-tunede dertien-in-een-dozijn auto met een plastic spoiler is imho niet erg extreem.
pi_13325499
quote:
Op zondag 21 september 2003 00:14 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nee, je had het over extreme machines (zie topic titel), een ge-tunede dertien-in-een-dozijn auto met een plastic spoiler is imho niet erg extreem.

Neeee... over de EM-meeting bij Zuithof vanmiddag.... en als sub-onderwerp mijn ervaring in die Evo
  zondag 21 september 2003 @ 00:30:51 #12
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_13325680
quote:
Op zondag 21 september 2003 00:21 schreef Predemius het volgende:

[..]

Neeee... over de EM-meeting bij Zuithof vanmiddag....

Hoe kan je nu een EM-meeting houden zonder EM's
pi_13325708
quote:
Op zondag 21 september 2003 00:30 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Hoe kan je nu een EM-meeting houden zonder EM's

Evengoedleuke Machines waren er toch wel?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 september 2003 @ 00:35:32 #14
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13325773
---> PTA.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_13325847
quote:
Op zondag 21 september 2003 00:13 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

En waar precies wordt er beweerd dat het een motor is ?

Say No More
Eigen brokjes eerst.
pi_13327071
ehm effe een vraagje waarom is een subaru impreza een droomauto en onbereikbaar ik bedoel die wagens zijn toch niet zo verschrikkelijk duur, een ferrari ok das een droomauto maar een subaru???
PSN nick.:helder82
  zondag 21 september 2003 @ 08:54:34 #17
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13328035
quote:
Op zondag 21 september 2003 01:56 schreef el_nuno het volgende:
ehm effe een vraagje waarom is een subaru impreza een droomauto en onbereikbaar ik bedoel die wagens zijn toch niet zo verschrikkelijk duur, een ferrari ok das een droomauto maar een subaru???
Idd. voor zo'n 8 tot 10.000 euro is hij al verkrijgbaar. en best goeden ook nog voor die prijs. (verwacht niet de mooiste getunede bak dan, dat zul je zelf nog moeten doen)

Zo'n evo 5 lijkt mij ook wel wat om eens in te rijden, helaas nog nooit de kans gehad. (en ik woon nog wel zo dicht bij almelo )
Was die kerel met die Evo 7 er niet? er rijdt in almelo ook een blauwe evo 7 rond. dat is een stoer ding zeg, die kom ik haast dagelijks tegen!

pi_13328116
Wij hebben een Subaru Impreza Plus 1.8l (limited edition is dat, nu worden er alleen nog 1.6 en 2.0 uitvoeringen gemaakt). Het is nog een automaat ook, maar hij rijdt wel relaxed, en ook behoorlijk snel.
  zondag 21 september 2003 @ 09:18:26 #19
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13328136
quote:
Op zondag 21 september 2003 09:15 schreef Dwergje het volgende:
Wij hebben een Subaru Impreza Plus 1.8l (limited edition is dat, nu worden er alleen nog 1.6 en 2.0 uitvoeringen gemaakt). Het is nog een automaat ook, maar hij rijdt wel relaxed, en ook behoorlijk snel.
Beste kerel, ik vrees dat het hier over de WRX STI of 555 turbo gepraat wordt.
  zondag 21 september 2003 @ 10:46:31 #20
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_13329038
quote:
Op zondag 21 september 2003 09:18 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Nog steeds pauper
pi_13329103
quote:
Op zondag 21 september 2003 09:18 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Goh natuurlijk, maar de vraag was wie er een Subaru had
pi_13329228
Het lijkt me een leuke meet, vooral je verhaal van die Evo.

Impreza's zijn wel hele goede bakken, maar ik heb niet zo op ze, want ze beginnen volgens mij de nieuwe generatie getunde Golfs te worden (soort nieuwe generatie Sjonnie's dus). Ik vind absoluut geen Extreme Machines meet, meer een Ipreza's-meet, met een Evo als een leuk extraatje. Maar goed, het lijkt me een toffe meet.

pi_13329232
Waren er nog mensen uit Bornerbroek zelf dan?

* BroesWillems woont daar en wist van niks...

pi_13330020
quote:
Op zondag 21 september 2003 08:54 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Idd. voor zo'n 8 tot 10.000 euro is hij al verkrijgbaar. en best goeden ook nog voor die prijs. (verwacht niet de mooiste getunede bak dan, dat zul je zelf nog moeten doen)

Zo'n evo 5 lijkt mij ook wel wat om eens in te rijden, helaas nog nooit de kans gehad. (en ik woon nog wel zo dicht bij almelo )
Was die kerel met die Evo 7 er niet? er rijdt in almelo ook een blauwe evo 7 rond. dat is een stoer ding zeg, die kom ik haast dagelijks tegen!

Nope ! die man was er niet. ik zie hem nooit, maar weet wie hij is. Tis idd een blauwe Evo 7, hij woont achterin de Windmolenbroek in Almelo (weet zn adres maar maak ff niet bekend )

Er waren geen mensen uit Bornerbroek. Ik weet dat er iemand daar is met een Audi S3. Maargoed, je kan niet iedereen oproepen in heel twente he, is moeilijk

Onderhand heb ik de beslissing genomen om te gaan leren voor een heuze rally Navigator licentie !! ik ben vandaag begonnen met info verzamelen

Oja... een Impreza vind ik heus wel een droomauto. Tis een snelle en mooie auto voor een zacht prijsje. Maar 15-17000 voor een goede 2de hands `98 of `00 is alsnog veel geld !!

pi_13334332
Hier bij de Mitsubishi dealer in Zevenaar stond ook een aantal weken/maanden een Lancer Evo voor de deur. Vaak met draaiende motor, bruut geluid Vraagprijs was volgens mij ¤122.000,-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')