quote:Dit complete stuk (en dan nog een stuk beter informerend) stond in de Volkskrant van 23 mei 2003
ActeertalentOp internet is een ware sensatie ontstaan rond de 15-jarige Ghyslain Raza, die een vechtscčne naspeelt uit de film Star Wars in een zelf opgenomen filmpje. Hij filmde zichzelf als Jedi-strijder en als light sabre, het traditionele laserzwaard van de Jedi, gebruikte hij een hengel om golfballen uit het water te vissen. Het videofilmpje verspreidde zich over het wereldwijde web nadat een aantal van Razas klasgenoten de opname op internet had gezet. Een online petitie, die inmiddels bijna 100.000 handtekeningen heeft opgeleverd, moet van Raza nu een ster maken in de volgende Star Warsfilm. Volgens Lucas' productiemaatschappij is een verschijning van de tiener in Star Wars: Episode III echter uitgesloten.
De moeder van Raza heeft zijn klasgenoten inmiddels voor de rechter gedaagd. Ze eist een schadevergoeding van 164.000 dollar wegens psychische schade die haar zoon zou hebben opgelopen.
quote:Komkommertijd heet dat
Op zaterdag 20 september 2003 18:30 schreef Oosthoek het volgende:
In de zijkolom van nu.nl bij het internet nieuws vond ik dit artikeltje:
[..]Dit complete stuk (en dan nog een stuk beter informerend) stond in de Volkskrant van 23 mei 2003
Hoe kan het gebeuren dat pas na 4 maanden een ander medium met exact hetzelfde nieuws komt?
En waarom dat nu pas op nu.nl staat? Het is vast nooit big news geweest en wanneer een redacteur zo'n bericht tegenkomt en denkt: da's leuk, dan neemt hij het over. Simpel...
het filmpje
Ik snap George Lucas volledig dat hij deze persoon er NIET in wil hebben.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 18:36 schreef SlaadjeBla het volgende:
http://www.cinecon.com/starwarskid/starwarskid.wmvhet filmpje
Ik snap George Lucas volledig dat hij deze persoon er NIET in wil hebben.
quote:Het is ook een wonder dat hij de camera niet neerhaalt met z'n stok.
Op zaterdag 20 september 2003 18:48 schreef chieldebiel het volgende:
echt lollig dat hij op het laatst bijna pleurt
quote:Ik heb alle 5 de verschillende versies ergens
Op zaterdag 20 september 2003 18:33 schreef Cronus het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog?
quote:5? Ondertussen zijn er nog veel meer, kijk maar eens op www.jedimaster.net
Op zaterdag 20 september 2003 19:05 schreef Vampier het volgende:[..]
Ik heb alle 5 de verschillende versies ergens
quote:Star Wars Meatball, the Sequel part I through V
Op zaterdag 20 september 2003 19:05 schreef Vampier het volgende:[..]
Ik heb alle 5 de verschillende versies ergens
quote:Typisch een voorbeeld van de "Lucas" mentaliteit.
Een online petitie, die inmiddels bijna 100.000 handtekeningen heeft opgeleverd, moet van Raza nu een ster maken in de volgende Star Warsfilm. Volgens Lucas' productiemaatschappij is een verschijning van de tiener in Star Wars: Episode III echter uitgesloten.
Een kleine bijrol als figurant en deze jongen zou superblij zijn, maar neeeeeee dat kost blijkbaar teveel ofzo.
YEAH BABY
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |