Een vrouwelijke collega had de vorige keer dat ze bij ons had gewerkt ons beiden al eens proberen te koppelen. Zij hield toen de boot een beetje af en ik heb toen niet al te veel moeite gedaan, omdat ik geen zin had om plat op mijn bek te gaan. Ook had ik al een vermoeden dat ze in en niet te verre toekomst zou worden aangenomen, wat nu dus ook is gebeurd.
Nu heeft ze laatst bij een mannelijke collega zitten vissen, of dat ik haar "leuk" vond? Leuk is in het woordenboek van een vrouw "verliefd". Hij heeft gezegd dat hij dat niet wist en de vraag teruggekaatst. Zij hield toen ook de boot af.
Nu ze vlak bij mij zit (2 stappen verwijderd) leren we elkaar beter kennen. Het flirten is van haar kant begonnen. Soms hoeven we niks te zeggen en begrijpen we precies wat de ander bedoeld. Af en toe krijg ik een speels porretje in mijn zij of friemelt ze aan mijn T-Shirt
Zelf loop ik ook met haar te flirten, maar ik kijk wel uit met lichamelijk contact. Voordat je het weet wordt je aangeklaagd voor sexueel misbruik
Ik vind dit alles helemaal niet erg. Ik heb mij nog nooit zo lekker gevoeld. Het gevoel dat ik de hele wereld aan kan. Mijn zelfvertrouwen is behoorlijk gestegen.
Maar ik ben zo bang dat als ik meer wil dat dit alles voorbij is.Hoe weet ik dat zij meer wil? Ik hoop dat dit nog lang mag duren en dat als ze meer wil zij het iniatief neemt.
quote:En zij denkt hetzelfde dus dat schiet lekker op.
Op vrijdag 19 september 2003 21:01 schreef AMADEUZ het volgende:
Maar ik ben zo bang dat als ik meer wil dat dit alles voorbij is.Hoe weet ik dat zij meer wil? Ik hoop dat dit nog lang mag duren en dat als ze meer wil zij het iniatief neemt.
zullen we zo gaan lunchen en daarna neuken? of heb je geen zin om te luchen,
[haha, flauw sorry]
lekker een beetje doorflirten, maar toch zeker wel laten merken dat je interesse hebt... anders ben je straks 'te onberijkbaar' en vliegt het het vogeltje naar een ander nestje...
trouwens, als ze echt zo leuk is he? dan is het toch wel waard om op je bek te gaan.... wees een echte vent en bied de meid een dinner voor 2 aan!!!!! (of een strandwandeling bij de ondergaande zon, om daarna een boulevaar terrasje te pakken )
Voordat je het weet, heb je er een permanent op je bank liggen, zoals ik nu
Geen gevoos op de werkvloer. Er zijn te veel voorbeelden dat kantoorrelaties niet goed gaan en dan mag er een vertrekken. Meestal treft het tegenwoordig de vent.
[/rationeel modus]
Maar ja, als ze echt heel erg leuk is, een man blijft een man en is zwak
Sterkte in ieder geval maar weet waar je aan begint.
PS: ze vind je zo te horen leuk en wil best een avondje met je buiten spelen.
Ik ga gewoon lekker door met flirten en wil haar eerst wat beter leren kennen. Gaande weg zal ik haar wel een keer mee uit kunnen vragen. Maar op het moment vind ik het daar nog te vroeg voor.
Ze is heel erg leuk. Bij andere meiden die ik ooit leuk heb gevonden voelde ik mij altijd opgelaten en ongemakkelijk. Bij haar voel ik mij om mijn gemak en kan ik mij zelf zijn.
Verliefd zijn is zoals in je broek doen
iedereen ziet het,
maar alleen jij hebt dat "speciale warme" gevoel.
quote:Tja dat is net zo'n afknapper als "NEUKUH of wil je eerst een biertje".
Op vrijdag 19 september 2003 22:17 schreef Guard het volgende:
Vraag of ze eens mee gaat "brommers kieken", doet het altijd goed, en toch weet ze precies wat je bedoelt
quote:Lekker subjectief....
Op vrijdag 19 september 2003 22:19 schreef AMADEUZ het volgende:[..]
Tja dat is net zo'n afknapper als "NEUKUH of wil je eerst een biertje".
quote:Tja dat is toch wat je ermee bedoeld of niet soms?
Op vrijdag 19 september 2003 22:29 schreef Guard het volgende:[..]
Lekker subjectief....
Je kunt ook vragen of ze zin heeft om eens bij jou thuis te komen flirten of dat ze het tot de werkvloer wil beperken
Trouwens je moet wel zeker weten dat ze niemand heeft
Er was eens een meisje dat met mij flirtte en ze voelde zich ook wel tot mij aangetrokken maar toen ik verliefd op haar werd, ging ze afstand bewaren (ze had al een vriend)
quote:Als je nu echt het gevoel hebt dat er meer is aan haar kant zou ik er ook nu voor gaan, wat is er zo eng aan vragen of ze een keertje wat leuks wil gaan doen met je na het werk? Je hoeft echt niet plat op je bek te gaan, je kan het altijd verpakken als "omdat ik je aardig vindt", "je haar gewoon beter wil leren kennen als collega", "jullie gezamelijke interesses hebben", "je een bepaalde film graag wil zien en je weet dat zij dat ook wil" enz. enz.
Op vrijdag 19 september 2003 22:14 schreef AMADEUZ het volgende:
Ik ga gewoon lekker door met flirten en wil haar eerst wat beter leren kennen. Gaande weg zal ik haar wel een keer mee uit kunnen vragen. Maar op het moment vind ik het daar nog te vroeg voor.
Luister gewoon goed naar haar en je zal snel genoeg een aanknopingspunt vinden en vraag haar dan gewoon mee uit. Doe dit lekker casual en je zal niet op je bek gaan maar vergeet niet dat hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat bij haar het "gevoel" weer weggaat omdat ze denkt dat jij geen interesse in haar hebt.
Bedankt hollander172 voor je tips, dat was iets wat ik ook in gedachte had. Ze heeft al lang door dat ik haar heel leuk vind.
Het is eigenlijk nog maar 2 a 3 weken gaande. Dus het is nog behoorlijk pril.
quote:Wat vooral belangrijk is is dat je het niet laat glippen, je eigen onzekerheid kan ervoor zorgen dat dit gebeurt en kan er zelfs voor zorgen dat door lichaamstaal en gekunstelde opmerkingen haar gevoel voor jou laat verdwijnen.
Op zaterdag 20 september 2003 11:49 schreef AMADEUZ het volgende:
Ze is vrijgezel.Bedankt hollander172 voor je tips, dat was iets wat ik ook in gedachte had. Ze heeft al lang door dat ik haar heel leuk vind.
Het is eigenlijk nog maar 2 a 3 weken gaande. Dus het is nog behoorlijk pril.
Het is mij talloze malen overkomen helaas...........
Ook al zou ze je afwijzen heb je nog gewonnen, je hebt het in ieder geval geprobeerd en dat geeft moed voor een volgende keer zodat je niet weer afwachtend blijft.
quote:Of je raapt je ballen bij elkaar en vraagt haar uit. (en ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Wil je met me verkering?[_] ja
[_] nee
(aankruisen wat van toepassing is)
[ ] Ja
[ ] Ja
[ ] Neutraal (Wat u wenst, meester)
quote:Harige ballen is volgens mij een ander topic
Op zondag 21 september 2003 13:55 schreef JohnDDD het volgende:
Kom je mijn harige ballen likken?[ ] Ja
[ ] Ja
[ ] Neutraal (Wat u wenst, meester)
![]()