abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13268712
Ja, ja. Ze staan in de weg. Misschien dat iemand ze wil hebben voor reparatiedoeleinden of om z'n kamer/gamecollectie mee te versieren, of om honkbal mee te spelen wellicht.
Waarschijnlijk zijn ze nog wel te maken, maar ik ga daar in ieder geval niet aan beginnen.

Vanaf 10 euro INCLUSIEF verzenden (a 5,50) voor beide apparaten samen vind ik het de moeite om naar het postkantoor te lopen, zo niet, dan flikker ik ze weg. Hoger bieden mag natuurlijk :-)

Plaatje :

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_13268834
Yo, je bied ze 'te koop' aan, dus geen veiling toch? Sowieso zou iemand gek zijn als 'ie zou gaan opbieden, kapotte spelcomputers barst het van in Nederland .

Anyway, ik wil ze wel hebben voor die 10 euro, waar moet ik het geld naar overmaken? En wat is je e-mail adres?

[edit]
Waardoordeel:

Die Sega is het nog wel waard om te proberen te repareren die ziet er nog aardig uit. En ik heb zelf alleen de Master System I dus is 'ie sowieso wel interessant. Maar die Atari!!? Die ziet er uit alsof hij in 1983 in de schuur gezet is en er nu pas weer uitgehaald is. Die is al een hele tijd kapot . Voor 15 euro heb je een werkende en krijg je er nog een spel bij ook. Maar ik neem hem wel op de koop toe, misschien zitten er nog goede onderdelen in.
[/edit]

[edit2]
E-mail me anders even, mijn e-mail adres staat in mijn profiel. Of anders peterv[aap]jaytown.com.
[/edit2]

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 18-09-2003 17:57]

pi_13268843
Waar woon je? als je ze toch wegflikkert kom ik ze wel even ophalen (mits het dichtbij is)
pi_13269730
quote:
Op donderdag 18 september 2003 17:50 schreef RetepV het volgende:
Yo, je bied ze 'te koop' aan, dus geen veiling toch? Sowieso zou iemand gek zijn als 'ie zou gaan opbieden
Ik zou gek zijn als ik niet de gelegenheid tot opbieden zou bieden! . Ik ben er express al realistisch over en de richtprijs is dus extreem laag, maar mocht iemand er meer voor over hebben, dan gaan de spullen naar die persoon. Zoals het altijd gaat hier op V/A.
De Atari in kwestie is inderdaad weinig soeps en nog in niet-zo-schone staat ook, maar ja bij het grofvuil smijten is ook zonde. Als ik dat zeg gaan er vast weer wat hardcore G&C mensen klagen dat ik het niet eerst hier aanbood ofzo

(Ik woon in Amsterdam centrum)

pi_13595464
RetePV, ga je nog eens op de door mij gestuurde e-mail reageren of moet ik die consoles alsnog wegdonderen?
pi_13691728
Whut? Heb je mij een e-mail gestuurd? Ik heb nl. niks ontvangen?

Hmz, ik vind het wel lastig dat jij geen e-mail adres in je profiel hebt staan. Anyway, kun je het mailtje effe opnieuw sturen?

Doe anders maar naar peterv[apestaart]jaytown.com, dan komt het op mijn werk aan.

Edit: ik kom het trouwens bij je ophalen, scheelt je weer naar het postkantoor lopen. Dan rond ik het bedrag wel naar boven af op 5 euro.

Edi2: ah, ik zie dat ik je wel via EBay kan bereiken.

maandag 6 oktober 2003 @ 18:24:46 #7
65268 retep_19
Inspirator for Life
pi_13694797
@kiff, mocht het evt. met retepv niet doorgaan. Waar ik niet van uit gaat maar toch. Mail me dan ff.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:46:25 #8
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15937587
Verkocht
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:46:29 #9
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15937589
Verkocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties