Vanaf 10 euro INCLUSIEF verzenden (a 5,50) voor beide apparaten samen vind ik het de moeite om naar het postkantoor te lopen, zo niet, dan flikker ik ze weg. Hoger bieden mag natuurlijk :-)
Plaatje :
Anyway, ik wil ze wel hebben voor die 10 euro, waar moet ik het geld naar overmaken? En wat is je e-mail adres?
[edit]
Waardoordeel:
Die Sega is het nog wel waard om te proberen te repareren die ziet er nog aardig uit. En ik heb zelf alleen de Master System I dus is 'ie sowieso wel interessant. Maar die Atari!!? Die ziet er uit alsof hij in 1983 in de schuur gezet is en er nu pas weer uitgehaald is. Die is al een hele tijd kapot . Voor 15 euro heb je een werkende en krijg je er nog een spel bij ook. Maar ik neem hem wel op de koop toe, misschien zitten er nog goede onderdelen in.
[/edit]
[edit2]
E-mail me anders even, mijn e-mail adres staat in mijn profiel. Of anders peterv[aap]jaytown.com.
[/edit2]
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 18-09-2003 17:57]
quote:Ik zou gek zijn als ik niet de gelegenheid tot opbieden zou bieden!
Op donderdag 18 september 2003 17:50 schreef RetepV het volgende:
Yo, je bied ze 'te koop' aan, dus geen veiling toch? Sowieso zou iemand gek zijn als 'ie zou gaan opbieden
(Ik woon in Amsterdam centrum)
Hmz, ik vind het wel lastig dat jij geen e-mail adres in je profiel hebt staan. Anyway, kun je het mailtje effe opnieuw sturen?
Doe anders maar naar peterv[apestaart]jaytown.com, dan komt het op mijn werk aan.
Edit: ik kom het trouwens bij je ophalen, scheelt je weer naar het postkantoor lopen. Dan rond ik het bedrag wel naar boven af op 5 euro.
Edi2: ah, ik zie dat ik je wel via EBay kan bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |