abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2003 @ 06:15:51 #251
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13351494
quote:
Op zondag 21 september 2003 23:20 schreef tvlxd het volgende:
Wat is dit eignelijk voor topic? Allochtonen-bash-topic, of gewoon een flame-topic?

. Avec Greetings Freundlich.

Hebben we het hier niet alleen over de islam.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 22 september 2003 @ 06:19:40 #252
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13351500
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Non-argumenten ??? Vind jij kindermisbruik door christelijke gebedsleiders en dienstvoorgangers een non-argument ??? Tevens ben ik tegen vooroordelen, dus bevestigen doe ik al helemaal niet...
Wat dat kindermisbruik door geestelijken betreft is gewoon het gevolg dat een bepaald milieu bepaalde criminelen aantrekt. Eenmaal ergens pedofielen dan kunnen ze elkaar allemaal de hand boven het hoofd houden.
Over pedofili gesproken. In de islamitische republiek Iran is de huwbare leeftijd voor een meisje "met gerechtelijke toestemming" 9 jaar. Dit om de traditie van pedofiel temporaal kwab epilepsie patient Mohammed in ere te houden.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_13351614
quote:
Op maandag 22 september 2003 06:19 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wat dat kindermisbruik door geestelijken betreft is gewoon het gevolg dat een bepaald milieu bepaalde criminelen aantrekt. Eenmaal ergens pedofielen dan kunnen ze elkaar allemaal de hand boven het hoofd houden.
Over pedofili gesproken. In de islamitische republiek Iran is de huwbare leeftijd voor een meisje "met gerechtelijke toestemming" 9 jaar. Dit om de traditie van pedofiel temporaal kwab epilepsie patient Mohammed in ere te houden.

Wat is er mis met pedofielen? Ik zou me veel meer zorgen maken om homo's, maargoed... Ik weet niet wat je onder pedofilie verstaat, als een meisje van 9 wil opgevoed worden door haar man, dan heeft ze dat recht toch?
pi_13351620
quote:
Op maandag 22 september 2003 07:39 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat is er mis met pedofielen? Ik zou me veel meer zorgen maken om homo's, maargoed...

Haha, ik maak me toch écht meer zorgen op pedofielen hoor, ook al is het op vrijwillige basis.
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_13351652
quote:
Op maandag 22 september 2003 07:41 schreef Darth-Vader het volgende:

[..]

Haha, ik maak me toch écht meer zorgen op pedofielen hoor, ook al is het op vrijwillige basis.

En waarom dat? Een pedofiel zou toch echt dezelfde afwijking moeten hebben als een homo. (alhoewel je bij een pedofiel niet echt zou kunnen spreken van een afwijking )
  maandag 22 september 2003 @ 08:13:22 #256
36246 ixion
ir ixion that is
pi_13351765
quote:
Op maandag 22 september 2003 07:39 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat is er mis met pedofielen? Ik zou me veel meer zorgen maken om homo's, maargoed... Ik weet niet wat je onder pedofilie verstaat, als een meisje van 9 wil opgevoed worden door haar man, dan heeft ze dat recht toch?

owjaah natuurlijk...
want een meisje van 9 weet zo goed wat ze wel en niet wil dat ze dit soort keuzes echt weloverwogen kan maken.
ik vind het gewoon hoor, sorry.

en ik denk dat pedofilie toch niet ff wat sociaal ongewenster is dan homofilie....... en als je dat niet snapt ben jíj dus een van die totaal niet geintegreerde mensen waar de discussies de laatste tijd over gaan

zucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')