Vrijgezel en gelukkig!, sta open voor alles wat de toekomst brengt zeg maar
Ik ga de kroeg in!!
lator!
Ik vind het wel tijd worden voor een vriendin eigenlijk...
Maja ben nogal verlegen en zal dus nooit zomaar op een meiske afstappen... ![]()
Iemand tips?!
quote:Drank
Op zondag 14 oktober 2001 21:51 schreef Tordek het volgende:
Nog altijd vrijgezel na 19 jaar...Ik vind het wel tijd worden voor een vriendin eigenlijk...
Maja ben nogal verlegen en zal dus nooit zomaar op een meiske afstappen...
Iemand tips?!
* febster ook vrijgezel is ![]()
Voor meer info zie mijn profiel
!!
(ook gek)
to be continued.....
Gewoon zelf je eigen zaakjes fiksen zonder gezeik.
Alleen zijn is ook niet alles, maar daar is altijd wel wat op te vinden, toch?
quote:28 jaar, man, hetero, 2 dagen vrijgezel en altijd op zoek in vrijgezelle tijden
Op zaterdag 20 oktober 2001 17:55 schreef Kore het volgende:
meldt me ook nog maar es ff
25 jaar, vrouw en al weer een jaartje vrijgezel, niet echt op zoek.
T.
quote:* Fannetje is inmiddels 3 maanden en 5 dagen géén vrijgezel meer, maar erg gelukkig met
Op zondag 08 april 2001 19:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nieuwe update maar weer:Vrijgezelle meiden/dames/vrouwen/eventuele vrouwachtigen:
( 21 ) * Fannetje zoekt de waarheid in de ware. 21 februari 1980
quote:Pfff, kan er niemand anders even een update van de lijst plaatsen?
Op woensdag 16 januari 2002 11:28 schreef Fannetje het volgende:[..]
* Fannetje is inmiddels 3 maanden en 5 dagen géén vrijgezel meer, maar erg gelukkig met
Tackleberry
* ivetje heeft inmiddels ook alweer een leuke,nieuwe fokker! leren kennen en ziet wel hoe het daar verder mee gaat...
quote:pffff das nou echt een vrouw he ze wil geen gezeik ,maar je mag niet vreemdgaan, wat klopt er niet ???
Op dinsdag 03 april 2001 08:47 schreef heelke het volgende:
wat loopt iedereen toch lomp zielig te doen over dat ze vrijgezel zijn...Ikke is 19, vrouwke, en ben happy the way I am, en dat is nu ongeveer anderhalf jaar vrijgezel...
Maarum, als er iemand zich aanmeld voor een relatie waarbij geen verplichtingen zijn... enkel monogamie... laat het mu ff weten
tis of het een of de andere dames ![]()
je wilt of een relatie , met alle problemen
of je NEUKT alles wat vast en los zit (houd het nog netjes hoor
)
maaaruh , als ik een vriendin heb ben ik monogaam hoor ![]()
dussuh je weet het nu ![]()
maaruh wat houd bij jou een relatie in dan ?, leg us uit
bij de een is een relatie 1 keer in de weeek neuken ontbijten pleiten, en de ander is het elke dag bij mekaar op de lip hangen (bleh )
so whats it gonna be girl ?
nog steeds niet echt heftug opzoek maar als iemand van het vrouwlijk volk het nodig vind te reageren ik sta altijd open
maarja
ik ga ook vrijgezel blijven voorlopig.
Enkel wat sexpartners ofzo.
grtz!
Ik ben 20, en sinds anderhalve week weer vrijgezel. Dus als er nog leuke dames op Fok! zijn, die niet te ver van Leeuwarden (of Harderwijk) wonen.
* Elegy heeft het niet op relaties, geen tijd en geld voor over. Eerst school, vrienden, gamen en muziek uiteraard.
quote:oud nieuws.
( ?? ) * DeVuilnisman/SEMTEX is ook nog vrijgezel, hoewel ze anders heeft verteld...
23,5 jaar, single, hetero, niet verlegen, goed gebouwd, lang, blond.......blablablablabla.......Niet echt zoekende, ben nog niet de leuke meid tegen gekomen waarmee ik de grootste maatjes mee wil worden.
Lijkt bijna een contact advertentie
ik wil ook op de lijst!
* BarBaar zoekt ongeloveloos desperaat naar een BarBaarinnetje!
* BarBaar is geboren op 19 december 1978
* Dryw.Filtiarn zoekt rustig verder
Maar goed, soms mis ik wel iemand, soms ook niet. Hoef nie rekening te houden met iemand, hoef niemand uit te leggen wat Feyenoord voor me is, dat ik daar onder echt bijna alle omstandigheden heenga. Hoef ook nie meer me geld te delen
Tering, ik wist bijna nie meer dat ik eigenlijk nog best veel verdien(de) met me bijbaantjes...
Afentoe mis ik wel iemand, die vaak om je heen is, bij je is, och, alles went, ook alleen zijn
quote:Keertje afspreken??
Op donderdag 06 juni 2002 16:49 schreef Zuzana het volgende:
Weer vrijgezel
kan nog lang duren ook
of kan zo over zijn
Love u sweetie ![]()
* skull is a happy man
ok, schrijf mij ook maar bij de lijst met mannen met een partner (niet getrouwd, niet verloofd, niet samenwonend). ik ben 18 (15-08-1983) en heb alweer 10 maanden met me vriendin.
me vriendin zit ook op Fok!, dus binnenkort zul je haar ook wel zien verschijnen op de lijst, als ze er niet al op staat.
quote:Goh daar is ze al!!!
Op zaterdag 20 juli 2002 15:51 schreef Phynny het volgende:
teringjantje, dit is echt een lang topicok, schrijf mij ook maar bij de lijst met mannen met een partner (niet getrouwd, niet verloofd, niet samenwonend). ik ben 18 (15-08-1983) en heb alweer 10 maanden met me vriendin.
me vriendin zit ook op Fok!, dus binnenkort zul je haar ook wel zien verschijnen op de lijst, als ze er niet al op staat.
Nou zoals je hierboven leest, ik ben 19 (27-10-1982) en ik heb al 10 maanden een vriend.....
Nu blijft natuurlijk de vraag hoelang dat zo blijft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |