abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2001 @ 18:59:23 #1
10836 Hummer
Wolf in schaapskleren!
pi_887062
Larissa waarom moet jij steeds in alle topics zo nadrukkelijk met je opdringerige mening pressent zijn???
En dan specifiek in de mijne!
Minder is ff wat meid!
Klikt het niet dan botst het!
  maandag 2 april 2001 @ 19:27:12 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_887133
Nu je zin, al 30 minuten geen L. gesignaleerd?
  maandag 2 april 2001 @ 20:06:56 #3
10836 Hummer
Wolf in schaapskleren!
pi_887266
quote:
Op 02 april 2001 19:27 schreef beelzebub het volgende:
Nu je zin, al 30 minuten geen L. gesignaleerd?
Zou ze dan eindelijk eens wat aan nemen van een ander?
pi_887319
of in de chat!
  maandag 2 april 2001 @ 22:39:45 #5
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_887911
quote:
Op 02 april 2001 18:59 schreef Hummer het volgende:
Larissa waarom moet jij steeds in alle topics zo nadrukkelijk met je opdringerige mening pressent zijn???
En dan specifiek in de mijne!
Minder is ff wat meid!
Ik zit niet in alle topics, bijdehand die je er bent. En kan ik het helpen dat jij zo'n obsessie voor mij en Xamira hebt opgebouwd.
Ik heb al dagen niet op je gereageerd. Ga je nu ook al hallucineren
Geef dan ff de URL's
Jij opent amper topics, dat durf je niet meer nadat je een goed uitgekafferd bent in Feedback door Verbal en Havoc.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 02-04-2001 22:43]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  maandag 2 april 2001 @ 22:42:22 #6
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_887916
quote:
Op 02 april 2001 20:24 schreef Roché het volgende:
of in de chat!

NOG zo iemand met een obsessie voor mij. Moederskindje die je er bent
pi_887953
quote:
Op 02 april 2001 22:42 schreef Larissa het volgende:

NOG zo iemand met een obsessie voor mij. Moederskindje die je er bent
WHOHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA,
wie gaat er nou kijken in de chat, bang dat er over haar wordt gesproken?
Jij controleert iedereen... dikke debiel. Oh ja.... ik was wel zoooooooooooooooooo achterbaks vanwege MissX.
Er wordt mij gewoon gevraagd wat ik van d'r buste vind, ik zeg "te huge"... en huppa...
daar komt de lelijke trol van een Larissa aan:"Typisch een Roche opmerking! Achter iemands rug om roddelen"
Jij hebt gewoon een fokking plaat voor je kop... ik weet dat mensen mij niet mogen en heb er schijt aan, maar jij... jij hebt het niet eens door... zeer irritant figuur met een IQ van 80 dat wil overkomen als hoogbegaafd. Jij moet niet steeds commentaar hebben op anderen, en door gaan op hun persoon. Doe ik ook niet... ik reageer op een post, jij op een persoon.
Triest figuur... heet zo iets niet een stalker????
  maandag 2 april 2001 @ 22:55:37 #8
10836 Hummer
Wolf in schaapskleren!
pi_887959
Jaaaaaa Larissa...we zijn massaal geobsedeerd door jou "Innemende persoonlijkheid"
Het valt mij gewoon op dat je steeds op de voorgrond wilt treden en altijd het laatste woord neemt...En zeg nou zelf...Voeg jij enigzins iets aan de diverse discussies toe?
Het enige waar jij goed in bent is in flamen en in het beheren van slowchats!
Je moet kennelijk een hoop frustratie kwijt!
Leef je a.u.b ff uit op je mede typmiepen!
  maandag 2 april 2001 @ 23:00:02 #9
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_887975
quote:
Op 02 april 2001 22:53 schreef Roché het volgende:
Jij controleert iedereen... dikke debiel. Oh ja.... ik was wel zoooooooooooooooooo achterbaks vanwege MissX.
Er wordt mij gewoon gevraagd wat ik van d'r buste vind, ik zeg "te huge"... en huppa...
daar komt de lelijke trol van een Larissa aan:"Typisch een Roche opmerking! Achter iemands rug om roddelen"
Jij hebt gewoon een fokking plaat voor je kop... ik weet dat mensen mij niet mogen en heb er schijt aan, maar jij... jij hebt het niet eens door... zeer irritant figuur met een IQ van 80 dat wil overkomen als hoogbegaafd. Jij moet niet steeds commentaar hebben op anderen, en door gaan op hun persoon. Doe ik ook niet... ik reageer op een post, jij op een persoon.
Jij moet ook altijd iedereen afzeiken he
Ik ben hier nu pas 2 dagen, maar ik zie JOU echt in elk topic verschijnen en ik heb nog niets positiefs uit jou zien komen.
  maandag 2 april 2001 @ 23:01:59 #10
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_887985
quote:
Op 02 april 2001 22:53 schreef Roché het volgende:
flame-alert
Je roddelt altijd in de chat, ook over mij. Dat is mij verteld door de persoon die je daar vervolgens op aangesproken heeft.
Ik kom echt niet in de chat kijken of er over me gepraat wordt. Ik kijk af en toe of een bepaald persoon er is met wie ik dingen af zou spreken voor de 5-mei-meeting (niet dat je dat iets aangaat verder). Die heb ik inmiddels om autho verzocht op ICQ.
Ik blijf voor jou niet weg uit de chat. Wie denk je wel dat je bent

Het is trouwens policy de chat en het forum gescheiden te houden. Je loopt nu van alles op het forum te gooien.

Je flamet, je zoekt ruzie, je zoekt mijn posts om er negatief op te reageren. En dat is niet op de persoon zoeken? Je begint in R&P off topic over mijn figuur etc. etc.
Je bent een pubertje met een Electra-complex. Je zoekt ruzie en gaat vervolgens mekkeren als je dat ook krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 02-04-2001 23:02]

pi_887992
*biertje pakt*
  maandag 2 april 2001 @ 23:05:12 #12
10836 Hummer
Wolf in schaapskleren!
pi_887997
quote:
Op 02 april 2001 23:01 schreef Larissa het volgende:

Je flamet, je zoekt ruzie, je zoekt mijn posts om er negatief op te reageren.

Kijk je nou eindelijk eens in die fucking spiegel?
  maandag 2 april 2001 @ 23:07:01 #13
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_888001
quote:
Op 02 april 2001 22:55 schreef Hummer het volgende:
Jaaaaaa Larissa...we zijn massaal geobsedeerd door jou "Innemende persoonlijkheid"
Het valt mij gewoon op dat je steeds op de voorgrond wilt treden en altijd het laatste woord neemt...En zeg nou zelf...Voeg jij enigzins iets aan de diverse discussies toe?
Het enige waar jij goed in bent is in flamen en in het beheren van slowchats!
Je moet kennelijk een hoop frustratie kwijt!
Leef je a.u.b ff uit op je mede typmiepen!

Jij bent gewoon te slaapverwekkend om op te reageren eigenlijk. In filosofie zijn zat topics te vinden waar ik wel degelijk wat toevoeg aan de discussie. Nu scheelt het wel dat daar de mensen tenminste normaal reageren. Kindjes van jouw niveau ben ik er nog niet tegengekomen. Je hebt ze waarschijnlijk nog nooit gelezen zelfs. Te moeilijk voor je waarschijnlijk.

Flamen begin ik nooit mee. Reageren wel. Als ik aangevallen word verdedig ik mij. Een aanval is in mijn ogen niet altijd de beste verdediging.

Een topic als dit openen vind ik lokken, uitnodigen om te flamen voor anderen. Wat jij nu doet dus.

pi_888005
*chips openmaakt*
  maandag 2 april 2001 @ 23:08:11 #15
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_888006
quote:
Op 02 april 2001 23:00 schreef jerney het volgende:
Jij moet ook altijd iedereen afzeiken he
Ik ben hier nu pas 2 dagen, maar ik zie JOU echt in elk topic verschijnen en ik heb nog niets positiefs uit jou zien komen.
Hij vond jou wel leuk om te zien geloof ik, maar dat was gewoon een vaststelling van een feit
  maandag 2 april 2001 @ 23:08:23 #16
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_888007
quote:
Op 02 april 2001 22:55 schreef Hummer het volgende:
En zeg nou zelf...Voeg jij enigzins iets aan de diverse discussies toe?
Nou en? doe ik ook niet
zie ik ook niet als mijn levensdoel ofzo...
pi_888011
*achteroverleunt*
pi_888013
Goh wat een verrassing, dat juist deze 3 users weer eens moeten flamen....

Nog even en ladbroke's neemt jullie niet meer mee in de quotering, kap er eens ff mee zeg...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 2 april 2001 @ 23:09:26 #19
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_888014
quote:
Op 02 april 2001 23:07 schreef MrBig het volgende:
*chips openmaakt*
LOL heb je het naar je zin?
Here, have some popcorn
pi_888020
*neemt op de tribune plaats naast Mr Big
pi_888022
quote:
Op 02 april 2001 23:09 schreef jerney het volgende:
LOL heb je het naar je zin?
Here, have some popcorn
Nee, niet echt. Ik vind het triest dat sommige users blijkbaar zo intolerant tegenover elkaar kunnen zijn en op een dergelijk groot forum toch elkaar blijven opzoeken.

Dit was zeg maar het sarcastische teken om met dit stomme over en weer gequote met onmiddelijke ingang van heden te kappen.

maandag 2 april 2001 @ 23:12:14 #22
10836 Hummer
Wolf in schaapskleren!
pi_888023
quote:
Op 02 april 2001 23:07 schreef Larissa het volgende:
Jij bent gewoon te slaapverwekkend om op te reageren eigenlijk. In filosofie zijn zat topics te vinden waar ik wel degelijk wat toevoeg aan de discussie. Nu scheelt het wel dat daar de mensen tenminste normaal reageren. Kindjes van jouw niveau ben ik er nog niet tegengekomen. Je hebt ze waarschijnlijk nog nooit gelezen zelfs. Te moeilijk voor je waarschijnlijk.

Flamen begin ik nooit mee. Reageren wel. Als ik aangevallen word verdedig ik mij. Een aanval is in mijn ogen niet altijd de beste verdediging.

Een topic als dit openen vind ik lokken, uitnodigen om te flamen voor anderen. Wat jij nu doet dus.

Mmmmmmmm.... Ik klik voor de verandering maar eens ff op jou naam in plaats van jij op de mijne en wat zie ik???
Bijna alleen maar reacties in "onzin"!!!!!
Ga nou alsjeblieft niet de "verkapte" Intellectueel uithangen
  maandag 2 april 2001 @ 23:12:38 #23
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_888024
quote:
Op 02 april 2001 23:11 schreef k_man het volgende:
*neemt op de tribune plaats naast Mr Big
tis veel leuker, hier in de ring hoor
  maandag 2 april 2001 @ 23:13:58 #24
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_888028
Ja, wat is het nou Digger
Het ene modje gaat eens lekker zitten voor de voorstelling (popcorn, MrBig , het andere modje zegt dat we onze mond moeten houden. Zie je mij ooit een topic openen om een ander af te zeiken

Als iemand jou aanvalt blijf je zelf ook altijd maar doorgaan met reageren.
Over spiegels gesproken zeg
Zal ik voortaan bij elk crewlid apart en ook nog eens 10.000 users een verzoek in viervoud indienen om toestemming te vragen in welk topic ik mag reageren

Jemig, reageren op een topic dat speciaal aan mij gericht is. Het moet toch niet gekker worden op Fok! he.

Uitlokken tot flamewars wordt toch normaal gesproken gesloten, waarom houd je je daar dan niet mee bezig Doe je ook eens een keer wat nuttigs.

pi_888029
quote:
Op 02 april 2001 23:12 schreef jerney het volgende:
tis veel leuker, hier in de ring hoor
Tja, maar kheb nog niet uitgemaakt of ik pro of anti Larissa ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')