abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13183971
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:24 schreef Bertin het volgende:

[..]

Ik had het over ADSL... draadloze verbinding hier is waardeloos... zeker als je op het randje van het dorp woont... Ga dus niet dik betalen voor een waardeloze verbinding..

ja oke ... maar da is wel breedband
stond laatst stuk inj de krant daarover inj Heteren dat ADSL gedoe
...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_13183993
ADSL voor iedereen!

[ontopic]
Tuurlijk is het niet rendabel maar daarom kun je nog wel snel internet willen....

If you can't stand the heat, get out of the kitchen
pi_13184023
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:14 schreef kippiej het volgende:
...Ga dan in de stad wonen, of je gaat je koeien melken en je pc uit het raam tieften. Maar loop niet te zeiken!
Hoop niet dat nu alle boeren in de stad gaan wonen,
want anders moet ik gaan zeiken dat ik geen melk meer kan kopen in de winkels
  maandag 15 september 2003 @ 16:27:54 #29
30560 2Mini
Official Logo
pi_13184025
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:25 schreef laffer het volgende:

[..]

[afbeelding]

lol
Camera 1... 1!
  maandag 15 september 2003 @ 16:28:44 #30
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_13184046
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:26 schreef ZzzZzzZzz het volgende:

[..]

ja oke ... maar da is wel breedband
stond laatst stuk inj de krant daarover inj Heteren dat ADSL gedoe

Als ik weet wie hier verantwoordelijk voor is ga ik 'm persoonlijk in z'n kont neuken...
pi_13184087
Beroep: Tomatenkas
Studierichting: School

ffs, TS is nog grappig ook!

pi_13184106
quote:
Ik word er de laatste tijd een beetje ziek van. Je wordt er echt mee doodgegooid met het nieuws over al die kloteboeren die in zo'n gat wonen die zo graag snel internet willen hebben!
En ze begrijpen maar niet dat het niet rendabel is voor KPN of een andere infrastructuurbeheerder om het daar neer te leggen!
Ga dan in de stad wonen, of je gaat je koeien melken en je pc uit het raam tieften. Maar loop niet te zeiken!
waar bemoei jij je mee, wijsneus?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_13184115
quote:
En ze begrijpen maar niet dat het niet rendabel is voor KPN of een andere infrastructuurbeheerder om het daar neer te leggen!
We leven toch niet in een ontwikkelingsland???? Rendabel of niet.. het moet beschikbaar zijn !!! Het is verdomme 2003 !!!!
pi_13184165
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:26 schreef Topper_Harley het volgende:
ADSL voor iedereen!

[ontopic]
Tuurlijk is het niet rendabel maar daarom kun je nog wel snel internet willen....

Ja, je mag het wel willen, maar zorg er dan voor dat het niet zo extreem in het nieuws komt, zodat de 1337-stadsbewoners geen last hebben van het gezeik
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  maandag 15 september 2003 @ 16:33:39 #35
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_13184204
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:28 schreef Bertin het volgende:

[..]

Als ik weet wie hier verantwoordelijk voor is ga ik 'm persoonlijk in z'n kont neuken...

kpn is dat wel gewend
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
  Redactie Games maandag 15 september 2003 @ 16:34:02 #36
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_13184219
Boeren kunnen ook altijd nog satelliet pakken
Maaruh, weer leuk reltopic
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_13184229
De kabel ligt bij ons nog geen 500 meter vandaan, 500 METER!!! en dan zegt de gemeente dat de kabel niet doorgetrokken word omdat dit schijnbaar gevaarlijk is, jegens ons woonbootbewoners volgens hun te veel heen en weer schuiven met zwaar weer dikke onzin, in amsterdam hebben de woonboten ook fucking kabel en fucking riool, en wij gvd niet! In haarlem hebben de woonboten dit ook en wij niet.
En, het is niet alleen het zeiken over breedband internet, het is ook zeuren over andere voorzieningen! KPN en onze GEMEENTE (de GEMEENTE HAARLEMMERMEER) zijn gewoon een stelletje discriminerende tering lijers!
pi_13184237
Mee eens.

Feitelijk moet zowiezo i-net afgesloten zijn in die boerengebieden want er komen toch alleen maar kutusers uit Drenthe en zo vandaan.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  maandag 15 september 2003 @ 16:35:04 #39
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_13184254
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Boeren kunnen ook altijd nog satelliet pakken
Maaruh, weer leuk reltopic
1 kosten
2 je moet niet afgerekend worden dat je ergens woont dat je dan buitengesloten word, je bent tenslotte gewoon klant van kpn
  maandag 15 september 2003 @ 16:36:31 #40
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_13184295
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:34 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Mee eens.

Feitelijk moet zowiezo i-net afgesloten zijn in die boerengebieden want er komen toch alleen maar kutusers uit Drenthe en zo vandaan.

dus in amersfoort wonen boeren?
  maandag 15 september 2003 @ 16:37:11 #41
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_13184309
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:35 schreef madmatt het volgende:

[..]

1 kosten
2 je moet niet afgerekend worden dat je ergens woont dat je dan buitengesloten word, je bent tenslotte gewoon klant van kpn

Tis trouwens niet alleen KPN

Hier in dit gat betalen wij bijna de hoogste abbo kosten aan UPC voor TV kabel en we hebben GVD het minste aantal zenders...

pi_13184310
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:32 schreef kippiej het volgende:

[..]

Ja, je mag het wel willen, maar zorg er dan voor dat het niet zo extreem in het nieuws komt, zodat de 1337-stadsbewoners geen last hebben van het gezeik

Zullen we de berichten over overlast door buitenlanders in de steden dan maar uit het nieuws laten, zodat de mensen buiten de stad geen last hebben van dit oeverloze gezeik? En de "floeps, stroomstoring in A'dam"-berichten, want dat kan onze reet roesten... huizentekort in de grote steden... So fucking what?! Daar woon ik niet! Taxioorlog"? ophoeren met die shit! Tasjesdieven in Rotterdam? nou en?!

steek een biologisch geteelde wortel in je reet en waggel een eind heen, stadsschoffie.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_13184384
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Zullen we de berichten over overlast door buitenlanders in de steden dan maar uit het nieuws laten, zodat de mensen buiten de stad geen last hebben van dit oeverloze gezeik? En de "floeps, stroomstoring in A'dam"-berichten, want dat kan onze reet roesten... huizentekort in de grote steden... So fucking what?! Daar woon ik niet! Taxioorlog"? ophoeren met die shit! Tasjesdieven in Rotterdam? nou en?!

steek een biologisch geteelde wortel in je reet en waggel een eind heen, stadsschoffie.

maandag 15 september 2003 @ 16:40:27 #44
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_13184412
wat een sneu topic
pi_13184474
quote:

[..]

go Jordy go Jordy. TS gaje voortuin zoeken ofzo! Pas op voor de spuiten en ander afval...
pi_13184596
Die boer'n moet'n gewoon opdonder'n met hun nieuwerwetse modernieteit'n. Bemoei je met je koeien, schapen, en kipp'n en blief met joen poot'n van dat internet af
  maandag 15 september 2003 @ 16:50:25 #47
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_13184694
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:47 schreef aaarghhh het volgende:
Die boer'n moet'n gewoon opdonder'n met hun nieuwerwetse modernieteit'n. Bemoei je met je koeien, schapen, en kipp'n en blief met joen poot'n van dat internet af
-1 (generalisatie)
pi_13184700
quote:
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_13184842
quote:

[..]

HUMOR OP HET PLATTELAND

Ja, humor. Dat hebben wij hier op het platteland niet nodig, hè? Dat is zo al hard werken genoeg!

D'r was wel laatst was hier verderop was een koe in de sloot geraakt, toen zijn we wel met een paar boerderijen hier uit de omtrek, zijn we met de trekker een koe d'r uit gaan halen. Toen stonden d'r wel een paar te lachen, ja. Maar of u dat nou humor noemt? Dat weet ik niet of dat is wat u bedoelt.

Ja, d'r was, in '86 meen ik, in '87 daar wil ik afwezen, was een man uit de grote stad en die heeft toen daar in het café heeft-ie een mop vertelt. Dat was iets van dat er twee mannen liepen en of er dan één in het midden mocht lopen. Ik weet niet meer precies hoe die ging, dat was een mop dan.

Hier aan het eind van het erf, daar woont een familie, die is niet van hier, die komt uit de Randstad. En als ik daar dan 's avonds langs loop, dan hoor ik dat ze binnen wel eens heel hard lachen, ja. Maar of dat nou van de humor komt, dat kan ik niet zeggen, dat weet ik niet. Maar misschien dat zij u kunnen helpen verder?

Ik weet het ook niet verder dus...

http://www.vsnu.nl/people/sch/jiskefet/wav/jishumor.wav

Jordie-B laat mooi zien dat boeren idd geen greintje humor hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Jeukaanmenaat op 15-09-2003 16:56]

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13184846
quote:
Beetje oneerlijk: jij mag wel van onze koeien, schapen en kipp'n proviteren en wij niet van jullie internet? Maar ik weet het goed gemaakt. Wij krijgen geen internet, jullie geen koeien, schapen en kipp'n. Dwz: geen vlees, geen melk, geen eieren, etc, etc.
Oja, natuurlijk ook geen meel. Dus geen brood. Ja, goed plan lijkt me zo.

[Dit bericht is gewijzigd door KwebeMark op 15-09-2003 16:58]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')