probeer het anders eens bij deze linke, gewoon goed in de gaten houden>>> http://www.metallicabb.com/forum/viewtopic.php?t=64089
quote:Rang 3 (de rest was al uitverkocht zaterdag) zijn inderdaad zitplaatsen. In mijn reservering staan in ieder geval een stoelnummers aangegeven...
Op maandag 15 september 2003 16:38 schreef Hilly het volgende:
Bij de ticketservice zijn alleen nog van rang 3 kaartjes, maar dat zijn volgens mij ook zitplaatsen. of niet
quote:ligt eraan waar he, als je helemaal tegenover het podium zit lijkt me een verrekijker geen luxe!
Op maandag 15 september 2003 23:04 schreef Dethroned het volgende:
Kan je op die zitplaatsen nog wel wat zien ?
quote:Weet je al of je zit of sta plaatsen hebt?? Dan zou ik er 4 kunnen ruilen en eentje kunnen kopen.
Op maandag 15 september 2003 16:59 schreef kootje het volgende:
ik heb ook kaarten, maar heb ze zelf niet besteld dus weet zo niet of het zit of sta zijn..ik denk sta..ik zal het even bekijken voor je, maar we gaan met zijn 4en..en willen niet dat er 2 zitten en 2 staan zeg maar...maw..hoeveel wil je er ruilen
Dus heb nu 2 rang 1 kaartjes. Da's toch staanplaatsen ??
quote:jups, dat klopt, want ik belde met de TicketService en die zeiden ook dan er maandag weer kans was op nieuwe kaartjes omdat dan de kaartjes die niet opgehaald waren weer verkocht werden!
Op donderdag 18 september 2003 13:54 schreef Hilly het volgende:
Is het zo dat als kaartjes een week na de reservering niet worden opgehaald dat ze dan weer verkocht worden??
<br>Dan zijn er misschien wel weer veldkaartjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |