quote:Waarom?
Op zondag 14 september 2003 19:56 schreef racoon2002 het volgende:
dag
Zit toch in het goede forum dacht ik?
quote:nee meer in onzin of zo, volgens mij?
Op zondag 14 september 2003 19:58 schreef Loedertje het volgende:[..]
Waarom?
quote:Denk het niet.. licht anders je post toe....
Op zondag 14 september 2003 19:58 schreef Loedertje het volgende:[..]
Waarom?
quote:Net als de TS waarschijnlijk, hehe
Op zondag 14 september 2003 19:57 schreef gimeone het volgende:
jah ik ook maar dan moet ik eerst een relatie hebben
Analyse 2: De TS zit er mee dat ze geen relatieproblemen heeft.
quote:Ik stem op 1
Op zondag 14 september 2003 20:02 schreef GizartFRL het volgende:
Analyse 1: De TS wil duidelijk maken dat er in R&P teveel aandachtstrekkerige kutkinders rondlopen.Analyse 2: De TS zit er mee dat ze geen relatieproblemen heeft.
quote:Misschien dat de ts. om verwarring te voorkomen haar post moet toelichten???
Analyse 1: De TS wil duidelijk maken dat er in R&P teveel aandachtstrekkerige kutkinders rondlopen.Analyse 2: De TS zit er mee dat ze geen relatieproblemen heeft.
quote:Je zit goed !
quote:errug leuke sig
Op zondag 14 september 2003 19:58 schreef Miss_Amara het volgende:
zie sig
en helaas van toepassing bij mij
quote:Precies!
Op zondag 14 september 2003 20:06 schreef Slarioux het volgende:
Kut is dat he, een goede relatie. En dan lees je hier dat dat dus helemaal niet normaal is. Daar wordt je best onzeker van
Ik vraag mij in alle eerlijkheid af wat wij dan missen Slarioux..
Het moét toch een fijn gevoel zijn ..
quote:Kijk !! Aan jou heb ik tenminste iets..
Op zondag 14 september 2003 20:08 schreef hace_x het volgende:
Maak je geen zorgen, die problemen komen vanzelf wel en anders mag je je gelukkig prijzenmet een uiterst voorspelbare relatie.
Wat voor problemen zou ik kunnen verwachten op termijn? Waar moet ik aan denken?
quote:You're welcome
Op zondag 14 september 2003 20:09 schreef Loedertje het volgende:Kijk !! Aan jou heb ik tenminste iets..
quote:Kleine irritaties doen het op den duur altijd wel erg goed hoor. Kan concreet van alles betekenen, bijvoorbeeld dat je je gaat ergeren aan het feit dat hij zijn appelschillen niet meteen opruimt. Of juist dat hij zo netjes is. Je kunt echt alle kanten op met problemen!
Wat voor problemen zou ik kunnen verwachten op termijn? Waar moet ik aan denken?
quote:ja, tis allemaal t elief, leuk, op dat ene probleem waarover ik al een topic had geopend (
Op zondag 14 september 2003 20:06 schreef Slarioux het volgende:
Kut is dat he, een goede relatie. En dan lees je hier dat dat dus helemaal niet normaal is. Daar wordt je best onzeker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |