abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13165600
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:58 schreef What het volgende:

[..]

Het feit alleen al dat je je laat provoceren door de Politie zegt mij al genoeg.
En mocht dat toch het geval zijn, waarom dan niet je schouders ophalen, er niet op reageren en gewoon je wedstrijdje gaan bekijken of na afloop naar huis gaan. Wat mij betreft; met harde hand de knuppel erover! Enne Ajaxno1, rot toch een eind op met je "overleg met supportersgroepen"
Je hebt een seizoenkaart of je koopt een kaartje en gaat in je vak de wedstrijd bekijken. Wat is daar moeilijk aan? Waar de fuck is "overleg" voor nodig? Je gewoon gedragen, da's het antwoord.

HET IS DUS NORMAAL dat ik na Ajax - PSV halve finale (3-0)

Een schop kreeg van een Agent.

Het verhaal..

Ik loop het stadion uit, voel ineens een pijnscheut in m'n been, ik kijk rond zie een agent met brede smile staan, die roep dooropen. Ik trek me me express niks van aan, ineens hoor ik achter me een ruzie, meneer agent had dus nog iemand gepakt, die wel reageerde en verhaal vroeg. Deze meneer is dus met 4 agenten afgevoerd, op een niet zachtzinge manier. Terwijl hij nog NIKS had gedaan, jah gevraagd of de agent wel normaal was....

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zondag 14 september 2003 @ 20:05:12 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13165645
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:02 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

Je hebt het misschien niet gezegd, maar uit je vorige reacties is dat wel op te maken.

het begon met het verhaal waar er meer doden vielen,heb gezegd n.a.v. jouw aantallen in Turkije dat er dat in Engeland minder zijn.
Heb verder ook gezegd dat er de laatste jaren bijna niets is gebeurd als Engelsen naar Europa komen en als er iets gebeurd het vaak aan de lokale politie/bevolking ligt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13165736
Ps What,

Dat overleg ging over HOE het probleem Hooligans op te lossen... Ik weet niet wat daar mis mee is...

pi_13165781
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

het begon met het verhaal waar er meer doden vielen,heb gezegd n.a.v. jouw aantallen in Turkije dat er dat in Engeland minder zijn.
Heb verder ook gezegd dat er de laatste jaren bijna niets is gebeurd als Engelsen naar Europa komen en als er iets gebeurd het vaak aan de lokale politie/bevolking ligt

Geef mij dan is een voorbeeld van een incident in Europa waar de turken bij zijn betrokken, behalve de welbekende incident met de Engelsen.
pi_13165811
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:03 schreef Ajaxno1 het volgende:
meneer agent had dus nog iemand gepakt, die wel reageerde en verhaal vroeg. Deze meneer is dus met 4 agenten afgevoerd, op een niet zachtzinge manier. Terwijl hij nog NIKS had gedaan, jah gevraagd of de agent wel normaal was....
Als die 'meneer' zijn bek had gehouden was hij niet door 4 man afgevoerd.
Jij zei toch ook niks? Je bent dan ook niet opgepakt.
pi_13165858
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:01 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

lees de topic over de kwalificatie EK 2004 Deel III maar.

Hey lieve newbie, zorg dat je openingspost duidelijk is. Dus nogmaals, waar de fukkin hel maak je je zo druk over.

En oh ja, ik vind nu al dat je ongelijk hebt

zondag 14 september 2003 @ 20:15:48 #82
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13165887
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:14 schreef SCH het volgende:

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13165908
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:12 schreef What het volgende:

[..]

Als die 'meneer' zijn bek had gehouden was hij niet door 4 man afgevoerd.
Jij zei toch ook niks? Je bent dan ook niet opgepakt.

Omdat ik niet vaak naar de Arena kan zoals ik al eerder melde, was ik dus verbaasd.en liep ik door met het idee van ik zou wel wat fout doen... Toen ik dit verhaal tegen vrienden vertelde, kreeg ik te horen dat dit normaal was...

Maar we moeten ons dus maar laten schoppen omdat we NIKS gedaan hebben..

Tis hier toch geen dictatuur...

En deze meneer had dus alleen er wat van gezegd!! Gewoon om uitleg gevraagd....

pi_13165926
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:09 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dat overleg ging over HOE het probleem Hooligans op te lossen...
Welk probleem?
Kaartje kopen -> wedstrijd kijken -> naar kroeg of huis en je gewoon gedragen. Sim-pel.
quote:
Ik weet niet wat daar mis mee is...
Ik wel, als je je gewoon aan de regels houdt is er niks aan de hand en dus ook geen overleg nodig.

Maar effe wat anders; waarover zou jij dan graag met Ajax, (kan ik me iets bij voorstellen) de KNVB of de overheid willen overleggen?

zondag 14 september 2003 @ 20:17:40 #85
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13165937
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:11 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

Geef mij dan is een voorbeeld van een incident in Europa waar de turken bij zijn betrokken, behalve de welbekende incident met de Engelsen.

dat ik weet van Turkse collega's die deze wedstrijden bezocht hebben Brugge en Dortmund uit om over Leeds thuis uiteraard nog maar te zwijgen.
Uit eigen ervaring de UEFA Finale in Kopenhagen zoals te lezen is in het EK 2 topic
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13165962
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:17 schreef What het volgende:

[..]

Welk probleem?
Kaartje kopen -> wedstrijd kijken -> naar kroeg of huis en je gewoon gedragen. Sim-pel.
[..]

Ik wel, als je je gewoon aan de regels houdt is er niks aan de hand en dus ook geen overleg nodig.

Maar effe wat anders; waarover zou jij dan graag met Ajax, (kan ik me iets bij voorstellen) de KNVB of de overheid willen overleggen?

Zucht ff uitleggen....

Er zijn normale supporters, die zijn de hooligans ook zat. Dus kwamen ze met tips om hoe de hooligans aan te pakken, DAAR is dus nooit naar geluisterd....

pi_13166021
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Hey lieve newbie, zorg dat je openingspost duidelijk is. Dus nogmaals, waar de fukkin hel maak je je zo druk over.

Newbie, moet je horen wie het zegt.
"By the way" ik hoef jou standpunt helemaal niet te horen.
pi_13166058
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:20 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

Newbie, moet je horen wie het zegt.
"By the way" ik hoef jou standpunt helemaal niet te horen.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2003 @ 20:22:14 #89
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13166062
quote:
Op zondag 14 september 2003 18:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Die zijn daar voor een groot deel verantwoordelijk voor ja.

Ze zijn deels verantwoordelijk. Voor welk deel ze verantwoordelijk zijn blijft onderwerp van discussie (zoveel factoren die het hadden kunnen voorkomen).

Wat echter NIET gezegd kan worden is dat ze de Engelse die Juve supporters vermoord hadden. Dat lijkt me geen punt van discussie meer.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_13166083
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat ik weet van Turkse collega's die deze wedstrijden bezocht hebben Brugge en Dortmund uit om over Leeds thuis uiteraard nog maar te zwijgen.
Uit eigen ervaring de UEFA Finale in Kopenhagen zoals te lezen is in het EK 2 topic

Jongen, kom is nou met harde bewijzen, Turkse collega's bla bla bla......
Tegen wie was de UEFA finale??????? Hoe kan het ook anders de Engelsen.
pi_13166110
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:23 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

Jij loopt nu wel te janken dat we allemaal naar de Turken wijzen, maar jij bent diegene die als een idioot naar de Engelsen wijst...
  zondag 14 september 2003 @ 20:24:40 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13166126
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:23 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

ik vind verhalen van collega's toch harde bewijzen dacht ik.

EN ALS JIJ MIJN VERHAAL GOED GELEZEN HEBT WEET JIJ WAAR DE OORZAAK LAG

NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 14 september 2003 @ 20:24:49 #93
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_13166128
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:24 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Jij loopt nu wel te janken dat we allemaal naar de Turken wijzen, maar jij bent diegene die als een idioot naar de Engelsen wijst...

Kinderen, doe is rustig
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_13166138
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Ze zijn deels verantwoordelijk. Voor welk deel ze verantwoordelijk zijn blijft onderwerp van discussie (zoveel factoren die het hadden kunnen voorkomen).

Wat echter NIET gezegd kan worden is dat ze de Engelse die Juve supporters vermoord hadden. Dat lijkt me geen punt van discussie meer.

Ok, maar zij zijn wel de grootste oorzaak van het incident.
pi_13166184
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ik vind verhalen van collega's toch harde bewijzen dacht ik.

EN ALS JIJ MIJN VERHAAL GOED GELEZEN HEBT WEET JIJ WAAR DE OORZAAK LAG

Ik kan nu ook tegen jouw zeggen dat ik Engelse collega's heb en daarna van alles beweren dat niet klopt.
  zondag 14 september 2003 @ 20:26:56 #96
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13166188
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:24 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

idd,ik geef tenminste toe dat de Engelsen natuurlijk geen lieverdjes zijn geweest maar mijnheer de Turk hier verdedigd met hand en tand zijn eigen volkje alsof het engeltjes zijn.
Zelfs moorden probeert ie goed te praten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13166191
Maar goed in Turkije is het iig minder erg dan Argetienie waar dus kerkhoven vol liggen met supp *kuch* hooligans
  zondag 14 september 2003 @ 20:27:53 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13166207
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:26 schreef hamimandirali het volgende:

[..]

Ik kan nu ook tegen jouw zeggen dat ik Engelse collega's heb en daarna van alles beweren dat niet klopt.

Dan doe je dat toch,verbaasd me dan dat ze jouw nog niet hebben afgemaakt met je anti-Engeland instelling
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2003 @ 20:28:53 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13166232
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet dat de politie altijd even correct is, maar ik snap niet waarom jullie het misselijk makende gedrag van hooligans proberen goed te praten.

De aanleiding van deze discussie was de vraag welke supporters meer supporters van een ander team hebben vermoord: de Turken of de Engelsen. Het is hier niet de bedoeling dergelijk gedrag goed te praten.

De reden waarom het over Heizel ging omdat het aangevoerd werd als een voorbeeld waar Engelse supporters 39 personen vermoord hadden. Mijn punt is dat dat geen moord was.

(overigens niet eens zeker of het ook daadwerkelijk LFC supporters waren; in het Bill Buford boek wordt gezegd dat CFC supporters die ook naar Brussel waren gekomen de aanleiding waren)

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 14 september 2003 @ 20:30:12 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13166267
quote:
Op zondag 14 september 2003 20:28 schreef Doc het volgende:

[..]

(overigens niet eens zeker of het ook daadwerkelijk LFC supporters waren; in het Bill Buford boek wordt gezegd dat CFC supporters die ook naar Brussel waren gekomen de aanleiding waren)

psst Doc,dan blijven het toch wel Engelsen ondanks dat het eventueel CFC zou zijn?
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')