quote:Dat je dus makkelijk dit in een ander topic had kunnen posten.
Op zaterdag 13 september 2003 21:57 schreef Nikita-xx- het volgende:
Oke, dit is waarschijnlijk een veelbesproken onderwerpWat vinden jullie??
quote:Ja dat vind ik nou ook , hoe ouder de jongste van de 2 is hoe minder het leeftijdsverschil van belang is.
Oke, dit is waarschijnlijk een veelbesproken onderwerp...Ik en mn vriendinnen hebben het er iig weleens over...Welk leeftijdsverschil is "toegestaan" in een relatie...Ikzelf vind leeftijd niet echt belangrijk. Maar kijk, als je een meisje van 13 met een jongen van 18 hebt dan is dat toch wel veel. Maar als je een meisje van 17 en een jongen van 22 hebt, dan is dat wel weer redelijk. Het is gewoon zo dat, hoe ouder je wordt het leeftijdsverschil minder erg wordt...Wat vinden jullie??
quote:Wat hij zegt
Op zaterdag 13 september 2003 22:00 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat je dus makkelijk dit in een ander topic had kunnen posten.
quote:Oh kijk, een newbie BrEeZaH-dinges.......
Oke, dit is waarschijnlijk een veelbesproken onderwerp...Ik en mn vriendinnen hebben het er iig weleens over...Welk leeftijdsverschil is "toegestaan" in een relatie...Ikzelf vind leeftijd niet echt belangrijk. Maar kijk, als je een meisje van 13 met een jongen van 18 hebt dan is dat toch wel veel. Maar als je een meisje van 17 en een jongen van 22 hebt, dan is dat wel weer redelijk. Het is gewoon zo dat, hoe ouder je wordt het leeftijdsverschil minder erg wordt...Wat vinden jullie??
Nou dacht ut effe nie...
quote:waarom reageer je er dan nog op?
Op zaterdag 13 september 2003 22:09 schreef geen-eigen-mening het volgende:3) dat je dit ook in een ander onderwerp kon plaatsen.
4) dat als jij er geen problemen mee hebt met leeftijdsverschil, dan moet je dat zelf weten
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 22:09 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Oh kijk, een newbie BrEeZaH-dinges.......
idd.
Dus ja het is waar, als je ouder word is het leeftijdsverschil ineens minder groot lijkt het...
quote:Een man kan nooit baren
Op zaterdag 13 september 2003 22:11 schreef M_M het volgende:
Zolang je je vriend(in) niet zelf heb kunnen baren kan het..
of andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |