5-delige Pearl Forum (zwart) met (22" bass, 12" tom, 13"tom, 16" floor en een 14" snare) met een 14" hi-hat en 20" ride van Zildjian. Inc. alle hardware en pendaal. Bijgeleverd ook een Zildjian bekkentas, een Pulse bekkenstandaard en een kruk. Vraagprijs: ¤ 500
quote:En net had je nog geen geld voor die PC van 300 euro
Op zaterdag 13 september 2003 18:15 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
ik ben zeker geinteresseerd ... FOTO?
quote:Maar heb 2 broertjes en dat ding wat hier nu staat is niet super ... dus we willen gezamelijk een nieuwe aanschaffen
Op zaterdag 13 september 2003 22:15 schreef mcintosh het volgende:[..]
En net had je nog geen geld voor die PC van 300 euro
wel goed gelezen btw
quote:FOTO FOTO
Op zondag 14 september 2003 12:29 schreef Mr.P het volgende:
Er zitten een paar kleine krasjes op maar die zijn niet echt goed zichtbaar en het is een Zildjian ZBT serie. Me broertje verkoopt hem alleen in het geheel. Hijs nu 6 jaar oud maar een oud drumstel klinkt vaak beter. Je hoeft um nu niet meer in te spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.P op 15-09-2003 20:24]
quote:doen het allemaal niet bij mij
Op maandag 15 september 2003 16:21 schreef Mr.P het volgende:
[afbeelding]zijn niet de mooiste foto's sorry.. maar je kan er wat mee toch??
Krijgen we nog wat foto's of verkoop je hem niet meer.. anders kan je de prijs wat naar beneden schuppen
quote:de fotos die boven staan werken wel, je moet ze alleen copy paste in browser doen
Op zondag 28 september 2003 17:55 schreef B_BOY het volgende:
ik wacht ook nog op fotows ben nog steeds geintreseerd in de bekkens
quote:Man ik ben langs geweest in een drummers zaak nawja.. die hebben vanalles FEEDBACK en daar koste die nieuw: 629,- duss daaaaag
Op zondag 14 september 2003 12:29 schreef Mr.P het volgende:
Er zitten een paar kleine krasjes op maar die zijn niet echt goed zichtbaar en het is een Zildjian ZBT serie. Me broertje verkoopt hem alleen in het geheel. Hijs nu 6 jaar oud maar een oud drumstel klinkt vaak beter. Je hoeft um nu niet meer in te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |