abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13135463
.

[Dit bericht is gewijzigd door -Lightning- op 13-09-2003 21:57]

pi_13135482
Pffff....

Veel lees-stof......

Maar euh....
Hoe oud zijn jullie....?

pi_13135494
.

[Dit bericht is gewijzigd door -Lightning- op 13-09-2003 21:58]

pi_13135502
en hoe lang hadden jullie iets?
  zaterdag 13 september 2003 @ 08:54:38 #5
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_13135504
als ze dingen terug wil van je, zoals die foto....sja....

brake up baby, dit is niks...

dat had ik gedaan iig

nofi natuurlijk

[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
pi_13135544
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 08:44 schreef -Lightning- het volgende:

De vraag is: Wil ze me terug of niet?

Ik denk niet, dat ze je echt meer terug wilt.... (mijn mening)
Om de paar dagen en smsje, en dan nog eens niet meer bij elkaar over de vloer komen ivm ouders ruzie.....
Ze wil wel weten (nieuwschierigheid) wat jij gaat doen (treinverhaal), maar zal je niet echt tegenhouden als je je zinnen op en ander meisje hebt gezet.....
En uit je verhaal opmakend, denk ik dat als je EX-vriendin een andere toffe kerel tegenkomt, dat ze een nieuwe relatie gaat opbouwen...

Ga normaal met d'r om, en begin een nieuwe start voor jezelf.... (zou ik zeggen)
Houd haar aan als een "goede vriendin" maar vergeet je kansen met haar en relatie op te bouwen (de herinneringen van ruzie's en ouders beledigingen zouden anders in een nieuwe relatie van jullie 2 toch weer troubles brengen)

(nogmaals dit is mijn mening!)

En luister.......
Geniet van je leven.....
Zoek een andere meid.....
Neem de tijd.....

Geen hand vol, maar een land vol

zaterdag 13 september 2003 @ 09:05:14 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_13135556
-knip-

(verschrikkelijke taalfout, en daarna niet het editknopje aangeklikt -djeez wat is het vroeg .-)

[Dit bericht is gewijzigd door k_i_m op 13-09-2003 09:07]

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_13135564
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het niet gek van haar. Ik vind dat je behoorlijk kinderachtig bent, als je niet meer bij jou thuis wil afspreken, omdat je niet meer bij haar ouders naar binnen mag. Ik vind het ook heel kinderachtig dat als zei een berichtje stuurt, jij uit boosheid niks terugstuurt. En opmerkingen over ouders is al helemaal een terrein waar je je niet op moet begeven.

En dat ze nu ineens nieuwe vrienden maakt? Klinkt niet onwaarschijnlijk, ze heeft op een bepaalde manier meer tijd over, en waarschijnlijk een hoop nieuwe mensen ontmoet op haar stage.

Ik gok er op dat je het wel aardig hebt verpest, misschien had je iets aardiger tegen haar moeten zijn .

* mee-eens

zaterdag 13 september 2003 @ 09:06:35 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_13135568
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het niet gek van haar. Ik vind dat je behoorlijk kinderachtig bent, als je niet meer bij jou thuis wil afspreken, omdat je niet meer bij haar ouders naar binnen mag. Ik vind het ook heel kinderachtig dat als zij een berichtje stuurt, jij uit boosheid niks terugstuurt. En opmerkingen over ouders is al helemaal een terrein waar je je niet op moet begeven.

En dat ze nu ineens nieuwe vrienden maakt? Klinkt niet onwaarschijnlijk, ze heeft op een bepaalde manier meer tijd over, en waarschijnlijk een hoop nieuwe mensen ontmoet op haar stage.

Ik gok er op dat je het wel aardig hebt verpest, misschien had je iets aardiger tegen haar moeten zijn .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_13135588
moeilijk in te schatten als je maar 1 kant hoort van het verhaal natuurlijk, maar het lijkt mij dat ze niet goed weet hoe en wat ze aan het doen is. I'd tell her to grow up. Maar aan de andere kant lijkt het ook veel op misverstanden en dingen die gezegd worden in de haast en op basis van onvolledige info (tel.gesprek voor ze op vakantie ging)... lijkt erop dat ze zgn. moodswings heeft, als ze iets over je hoort dan wil ze weten wat het is en wat je doet, maar als iets gaat malen in haar hoofd, zoals een verjaardag, of een foto, dan slaat ze weer de andere kant uit.

Mijn advies zou zijn te praten over wat er mis ging. Al wil ze je wel of niet terug, dan leer je er in elk geval wel iets van.

Where would man be today if it wasn't for women? In the Garden of Eden eating water melon and taking it easy. - C Kennedy
pi_13135636
women.... can't live with them, can't live without them. Maar wat kim zegt klinkt ook wel plausibel.
Where would man be today if it wasn't for women? In the Garden of Eden eating water melon and taking it easy. - C Kennedy
pi_13135663
.

[Dit bericht is gewijzigd door -Lightning- op 13-09-2003 21:58]

pi_13135664
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 08:54 schreef Ingridh007 het volgende:
en hoe lang hadden jullie iets?
wow ik heb zojuist mn eigen antwoord gevonden in de 1e regel, damn tis vroeg

"Nou een maandje terug is het uit gegaan met mijn vriendin. Ik heb er 2 jaar en 3 maanden wat mee gehad."

pi_13135670
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

en zo is het ja
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_13135684
ik begrijp het probleem. Maar je probleem nu is duidelijkheid, of beter gezegd, ONduidelijkheid. Erover nadenken en speculeren zal alleen mogelijkheden introduceren, geen duidelijkheid scheppen. Dat krijg je alleen door met elkaar te praten.
pi_13135691
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 09:20 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

wow ik heb zojuist mn eigen antwoord gevonden in de 1e regel, damn tis vroeg

"Nou een maandje terug is het uit gegaan met mijn vriendin. Ik heb er 2 jaar en 3 maanden wat mee gehad."

Gmorge
pi_13135719
.

[Dit bericht is gewijzigd door -Lightning- op 13-09-2003 21:59]

pi_13135754
juist, dan wil je nu weten wat haar probleem met jou is, of wat het probleem van haar ouders met jou is, of wat het probleem uberhaupt is... zoveel nuance is natuurlijk niet mogelijk in een sms berichtje, ik zou niet te veel "lezen" in een berichtje van maximaal 160 characters, als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien voorstellen ergens neutraal af te spreken met z'n tweetjes om erover te praten, om de lucht te klaren? Gezien de tijd die jullie samen hebben gehad, en ongetwijfeld verstrengeling van privé levens, lijkt het me wel belangrijk dat jullie als vrienden uit elkaar gaan, ALS jullie al uit elkaar gaan, natuurlijk. Het zal in elk geval een sein geven dat ze nog wat voor je betekent om erover te willen praten, toch?
pi_13135774
idd, praat irl met mekaar, stom gesms altijd, als j t dan perse niet irl wil stuur dan tenminste een email, schiet wat meer op dan die 160 tekens...
pi_13135784
Ik denk dat jullie allebei nog vrij jong zijn voor een te serieuze relatie. En het was zeker ook niet slim van je om haar familie voor van alles en nog wat uit te maken. Als je serieus met haar verder zou willen (als zij dat ook wilt) dan moet je je wel volwassener gaan opstellen. Ouders zijn nu eenmaal heel beschermend en zeker als het om een dochter gaat. Als je er echt zo mee zit moet je proberen om haar ouders uit te leggen dat jij dacht dat het gewoon een discussie was en dat je het niet ervaardde als ruzie.

Geef het gewoon wat tijd. Als jullie bij elkaar horen dan komt het wel goed. Je moet haar nu niet gaan dwingen of zo want dan maak je het alleen maar erger.
Elmo loves u.
pi_13135811
.

[Dit bericht is gewijzigd door -Lightning- op 13-09-2003 21:59]

pi_13135818
Zij klinkt - uit jouw verhaal - redelijk psycho... Niet meer mee omgaan dus; want je wordt er niet vrolijker van...
Ze houdt je aan het lijntje.
censuur :O
pi_13135822
.

[Dit bericht is gewijzigd door -Lightning- op 13-09-2003 22:00]

pi_13135846
Wat een kinderachtig gedoe.
pi_13135847
ik heb zelf iets dergelijks gehad, hetzelfde, maar heel anders. Zonder op details in te gaan, leeftijd heeft er geen fuck mee te maken. Sommige mensen zijn nooit klaar voor een serieuze relatie, anderen alsof ze klaar geboren zijn.

Maar om terug te komen op het probleem. Ik denk dat als je duidelijkheid wil er niets anders op zit dan met haar te gaan praten. Face to face lijkt mij het beste, maar ja, jij kan dat waarschijnlijk beter inschatten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')