Die man heeft al zoveel moeten meemaken in zijn eigen verleden met dat rare Nederlandse koninklijke huis en is nu zo ziek.
Komt amper meer uit zijn woorden en probeert toch zijn gedachten te formuleren en zijn zoon en a.s. schoondochter in bescherming te nemen.
Ik vond het vertederend om te zien en kreeg echt voor het eerst van mijn leven medelijden met een Duitser.
edit-typo-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 30-03-2001 18:56]
quote:Juist daarom zo zielig: humor hebben en niet meer goed uit je woordenm kunnen komen en daarvoor nooit uit je woorden hebben mogen komen vanwege dat keurslijf.
Op 30 maart 2001 18:55 schreef hoe-die-nie het volgende:
hij heeft wel humor..
quote:Sinds Rudi Carell heb ik medelijden met alle Duitsers.
Op 30 maart 2001 18:51 schreef golfer het volgende:
Ik vond het vertederend om te zien en kreeg echt voor het eerst van mijn leven medelijden met een Duitser.
"Wilhelmus van Nassouwe
heb ik, het juiste bloed?"
quote:LOL
Op 30 maart 2001 19:16 schreef BooBooSan het volgende:
Nah, het is begonnen, train je rechterarm maar vast en leer de eerste regels van het nieuwe volkslied maar vast uit je hoofd:"Wilhelmus van Nassouwe
quote:Vergeet Denny Christian en onze allergeliefde Jantje (ow sorry,) Jan Smith niet!!!! We weten gvd wel wat we de Duitser stoesturen heh!!
Op 30 maart 2001 19:03 schreef tong80 het volgende:
Sinds Rudi Carell heb ik medelijden met alle Duitsers.
quote:Met deze 2 hebben wij als Nederlander niets van doen.
Op 30 maart 2001 19:32 schreef stimpie het volgende:
Vergeet Denny Christian en onze allergeliefde Jantje (ow sorry,) Jan Smith niet!!!! We weten gvd wel wat we de Duitser stoesturen heh!!
Een Duitser en een Volendammer,
daar voel ik me niet verantwoordelijk voor.
quote:Haar bloed bedoel je?
Op 30 maart 2001 20:29 schreef BooBooSan het volgende:
Ach joh, het zijn allemaal zulke onwijze schatten, lief voor dieren ook enzo... hey, babe als je bloed maar goed zit, oeps je haar bedoel ik...
It's Barb, not Babe.
quote:* jolanda vond het ook een best wel lieve man... en inderdaad, het verbaasde me wel dat ie kon praten. Had hem eigenlijk nog nooit horen praten. Maar ik vond het wel goed dat ie een woordje sprak
Op 30 maart 2001 20:22 schreef Barb het volgende:
Ik vond Claus juist ontzettend aandoenlijk.Okee, hij sprak moeilijk, okee, hij wordt oud, maar ik vind het een onwijze schat!
quote:Tjonge jonge
Op 30 maart 2001 19:16 schreef BooBooSan het volgende:
Nah, het is begonnen, train je rechterarm maar vast en leer de eerste regels van het nieuwe volkslied maar vast uit je hoofd:"Wilhelmus van Nassouwe
Ik vond de wijze waarop Claus zich toch profileert bijzonder acceptabel. Ik weet niet of jij op de hoogte bent van de verschrikkingen die Parkinson met je lichaam uithaalt. Een van die verschrikkingen is dat óók je spraak ernstig wordt aangetast. Met je hersens is echter niets aan de hand.
quote:Ow gossie, had je weer kippenvel vanavond dan? "The sex pistols" draai je zeker ook niet zo vaak meer he tegenwoordig? Biefstuk-punk. Zo noemden 'wij' jullie al, way back when in '77, BIEFSTUK-PUNKS!` En nu ben je dan een Argentijnse biefstuk-punk...
Op 30 maart 2001 20:32 schreef tong80 het volgende:
Haar bloed bedoel je?It's Barb, not Babe.
See, you don't sweat, you don't bleed, you just watch... You make me puke!
quote:?
Op 30 maart 2001 20:52 schreef BooBooSan het volgende:
Ow gossie, had je weer kippenvel vanavond dan? "The sex pistols" draai je zeker ook niet zo vaak meer he tegenwoordig? Biefstuk-punk. Zo noemden 'wij' jullie al, way back when in '77, BIEFSTUK-PUNKS!` En nu ben je dan een Argentijnse biefstuk-punk...See, you don't sweat, you don't bleed, you just watch... You make me puke!
quote:Hey...dat had ik ook!!
Op 30 maart 2001 18:54 schreef madcap het volgende:
Ik weet niet het komt maar ik moest gelijk aan Herman Brood denken toen ik hem zag en hoorde...
quote:My point exactly, vandaar die onverwachte sympatie voor deze man die ook toen ie nog niet door Parkinson geveld was al ernstig was aangetast in zijn spraakvermogen, namelijk zijn vrijheid om uitspraken te mogen doen.
Op 30 maart 2001 20:35 schreef ElizabethR het volgende:
Tjonge jongeIk vond de wijze waarop Claus zich toch profileert bijzonder acceptabel. Ik weet niet of jij op de hoogte bent van de verschrikkingen die Parkinson met je lichaam uithaalt. Een van die verschrikkingen is dat óók je spraak ernstig wordt aangetast. Met je hersens is echter niets aan de hand.
P.S.
Tong80
haal alsjeblieft je ouwe user-icon weer tevoorschijn. Man je bent compleet onherkenbaar en lijkt nu wel op een door BSE aangetaste Argentijnse koe
edit-typo-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 30-03-2001 21:07]
quote:Ze motte me wel hebbe vanavond, die Argentijnen,
Op 30 maart 2001 21:05 schreef golfer het volgende:
P.S.
Tong80
haal alsjeblieft je ouwe user-icon weer tevoorschijn. Man je bent compleet onherkenbaar en lijkt nu wel op een door BSE aangetaste Argentijnse koe
zo goed Golfer ?
Hoezee, hoezee, hoezee!
quote:
Op 30 maart 2001 21:16 schreef BooBooSan het volgende:
Ach val toch dood. Oeps, nee dat waren jullie al. Neem me vooral niet kwalijk...
Ligt het aan mijn haarkleur
*checkt*
Nee, ik snap je gewoon echt niet.
quote:Pfoe..gelukkig maar. Je bent weer de goede ouwe vertrouwde Tong80.
Op 30 maart 2001 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ze motte me wel hebbe vanavond, die Argentijnen,zo goed Golfer ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |