quote:nope het is de grote
Op donderdag 11 september 2003 13:07 schreef Castor het volgende:[..]
Is er geen baas boven baas aan wie je dit soort zaken kunt melden?
quote:Dat bestaat zeker niet in zijn kutbedrijf
uit de bijbel:
Laat uw ja ja zijn en uw nee nee
quote:Lezen
Op donderdag 11 september 2003 13:14 schreef seriewoordenaar het volgende:
Heb uw naaste lief zoals uzelf wordt alleszins niet bij het personeel gerespecteerd.
Overigens, moest jij nou niet aan het werk zijn? Of heb je ook de luxe gekregen om regelmatig op internet je gedachten te verzetten?
quote:Da heb ik ook ens gehad dat eindigde dat ik het cateringmeiske naast me had slapuh
Op donderdag 11 september 2003 12:14 schreef HeatWave het volgende:[..]
bedrijfsborrel
. Liep wat uit de hand
.
gelukkig was me vrouwtje niet aanwezig
quote:ik ben nog lang niet uitgekotst.
Op donderdag 11 september 2003 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
en was het kotsen lekker?
quote:Slet! Ik
Op donderdag 11 september 2003 13:22 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Da heb ik ook ens gehad dat eindigde dat ik het cateringmeiske naast me had slapuh
gelukkig was me vrouwtje niet aanwezig
Vies hoerig kutwerk van jou!
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:46 schreef Oldbie het volgende:
BRAAAAAAAAAAAAAAK![]()
![]()
Wat is er eigenlijk zo erg aan? Ik krijg de indruk dat je nu professioneel beerputten schoonlikt.
quote:Ik ben op dit moment tekenaar / contructeur in een machinefabriek, hoewel ik daar (in april 2002) niet voor ben aangenomen. Ik ben op de tekenkamer geplaatst om "productkennis op te doen". Heel begrijpelijk, vond ik toen. Nu zit ik dus vastgeroest op mijn plek. Ik kan, al zeg ik het zelf, goed tekenen, dus ze vinden het wel handig. Een goede versterking op de tekenkamer.
Op donderdag 11 september 2003 13:51 schreef TrenTs het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vies klotewerk!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er eigenlijk zo erg aan? Ik krijg de indruk dat je nu professioneel beerputten schoonlikt.
In november hebben ze dus iemand anders aangetrokken voor mijn werk Ik heb gelijk een gesprek gehad met de directeur en hij verzekerde mij dat er snel een oplossing zou komen. In juni heb ik hem maar weer eens erop aangesproken. Goed gesprek gehad, en alles zou opgelost worden. Nu zijn er weer veranderingen binnen het bedrijf waardoor mijn plaats op de tekenkamer nog belangrijker is geworden.
M.a.w. ik kots op mijn werk en vooral op mijn baas omdat hij zijn afspraken niet nakomt.
quote:Het lijkt me dat je als goede tekenaar snel een baan kan vinden?
Op donderdag 11 september 2003 14:03 schreef Oldbie het volgende:[..]
Ik ben op dit moment tekenaar / contructeur in een machinefabriek, hoewel ik daar (in april 2002) niet voor ben aangenomen. Ik ben op de tekenkamer geplaatst om "productkennis op te doen". Heel begrijpelijk, vond ik toen. Nu zit ik dus vastgeroest op mijn plek. Ik kan, al zeg ik het zelf, goed tekenen, dus ze vinden het wel handig. Een goede versterking op de tekenkamer.
In november hebben ze dus iemand anders aangetrokken voor mijn werk
Ik heb gelijk een gesprek gehad met de directeur en hij verzekerde mij dat er snel een oplossing zou komen. In juni heb ik hem maar weer eens erop aangesproken. Goed gesprek gehad, en alles zou opgelost worden. Nu zijn er weer veranderingen binnen het bedrijf waardoor mijn plaats op de tekenkamer nog belangrijker is geworden.
M.a.w. ik kots op mijn werk en vooral op mijn baas omdat hij zijn afspraken niet nakomt.
![]()
![]()
En ja
snap ik nu.
quote:Dat is het nou net. Ik wil niet meer op de tekenkamer.
Op donderdag 11 september 2003 14:08 schreef TrenTs het volgende:[..]
Het lijkt me dat je als goede tekenaar snel een baan kan vinden?
En ja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snap ik nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Wat ben je van huis uit dan?
Op donderdag 11 september 2003 14:10 schreef Oldbie het volgende:[..]
Dat is het nou net. Ik wil niet meer op de tekenkamer.
quote:En welke afspraken komt je
Op donderdag 11 september 2003 14:14 schreef Oldbie het volgende:
Vliegtuigmonteur(geen werk in vliegtuig branche)
Ik ben aangenomen voor het programmeren van de machine besturingen. Mooie baan hoor....maar blijkbaar niet voor mij weggelegd.
quote:klik hier maar op: Ik kots op mijn werk
Op donderdag 11 september 2003 14:17 schreef Extremini het volgende:[..]
En welke afspraken komt je
baas
dan niet na?
quote:Niet?
Op donderdag 11 september 2003 14:14 schreef Oldbie het volgende:
Vliegtuigmonteur(geen werk in vliegtuig branche)
Ik ben aangenomen voor het programmeren van de machine besturingen. Mooie baan hoor....maar blijkbaar niet voor mij weggelegd.
...ik had een hekel aan mijn baas en hij aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |