Download ik net een mp3tje, de eerste 10 seconden prima geluid, dus ik zet em wat harder....plots KRRRRRRRAAAAAAAAAaaa pieeeeep!aaaaaaaaak! en de muziek speelt weer verder, dus ik schrik me helemaal de tyfus.
Zijn dit nu die kut grapjes van BREIN? MP3tjes verkloten met hoog gepiep en gekraak? JA? MOOI!
Fucking BREIN, BUMA, RIAA jullie hebben nu door het opblazen van 1 van mijn Satelite speakers jullie laatste kan verkloot dat ik OOIt NOg EEN FUCKING cd in de winkel koop!
Ik ga weer lekker verder met downloaden
kiss my ass!
quote:Piepjes en kraakjes zijn inderdaad vele malen mooier dan muziek...
Op woensdag 10 september 2003 20:39 schreef deantoine het volgende:
Fucking BREIN, BUMA, RIAA jullie hebben nu door het opblazen van 1 van mijn Satelite speakers jullie laatste kan verkloot dat ik OOIt NOg EEN FUCKING cd in de winkel koop!
quote:Je hebt nog een paar speakers te gaan begrijp ik?
quote:Logitech komt met een hele nieuwe serie boxen
OK OK nu trap ik waarschijnlijk een open deur in, but who cares;Download ik net een mp3tje, de eerste 10 seconden prima geluid, dus ik zet em wat harder....plots KRRRRRRRAAAAAAAAAaaa pieeeeep!aaaaaaaaak! en de muziek speelt weer verder, dus ik schrik me helemaal de tyfus.
Zijn dit nu die kut grapjes van BREIN? MP3tjes verkloten met hoog gepiep en gekraak? JA? MOOI!
Ik ga weer lekker verder met downloadenkiss my ass!
quote:genoeg.
Op woensdag 10 september 2003 20:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Je hebt nog een paar speakers te gaan begrijp ik?
quote:
Download ik net een mp3tje, de eerste 10 seconden prima geluid, dus ik zet em wat harder....plots KRRRRRRRAAAAAAAAAaaa pieeeeep!aaaaaaaaak!
quote:Gruis downloaden is idd dikke fun..
quote:Autechre is vet
Op woensdag 10 september 2003 20:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Autechre
quote:een heel profiel aanmaken voor jamai...ik dacht dat ik de grootste mongolen hier wel kende, maar jij staat direct in de top 3
Op woensdag 10 september 2003 20:47 schreef Jamai het volgende:
Jullie moeten gewoon betalen stelletje krenten, anders verdienen mensen als ik geen geld
quote:Jij verdient het dan ook zeker niet
Jullie moeten gewoon betalen stelletje krenten, anders verdienen mensen als ik geen geld
mp3
quote:Nee. De RIAA en Brein zijn effectief bezig om Kazaa te overspoelen met valse liedjes.
Op woensdag 10 september 2003 20:49 schreef danielluh het volgende:
volgens mij is dat toch gewoon dat de mp3 fout geript zijn??
quote:Jij verdient sowieso niks.
quote:een liedje van jamai zou ik nog niet eens willen downloaden ook al kreeg ik geld toe.
quote:SSSSSSSsssssssssst!
Op woensdag 10 september 2003 20:50 schreef Iesie het volgende:
Moet je maar geen Justin Timberlake oid downloaden
quote:www.piolet.com
Op woensdag 10 september 2003 20:48 schreef ChRoNiC het volgende:
Geen Kazaa gebruiken dan heh..Zijn veel betere alternatieven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |