quote:hij werd verhinderd om te antwoorden en vroeg of ik dat even kon doen
Op donderdag 11 september 2003 01:41 schreef Retarded het volgende:
California +1
maar goed, de vraag:
De volgende 2 screenshots uit een film geven het logo van Iskander weer, wees creatief met paint (professioneler gereedschap mag natuurlijk ook ) en reconstueer het logo.
degene waar ik van vind dat hij de werkelijkheid het dichts grenst krijgt het punt (ook al heb je geen idee, maak een leuk figuurtje en wie weet het je wel een gedeelte goed )
voor degenen die niet kunnen painten: je mag natuurlijk ook een beschrijving proberen te geven, maar een tekening/schets wordt natuurlijk hoger ingeschat
de volgende definitieve hints zijn inmiddels gegeven:
* Iskander is natuurlijk Alexander de Grote
* de ketting lijkt dan wel op het logo van Alexander, maar is in werkelijkheid het logo van de vrijmetselaars
[Dit bericht is gewijzigd door REFUSED op 11-09-2003 02:34]
quote:ok.. my bad
Op donderdag 11 september 2003 01:42 schreef REFUSED het volgende:[..]
hij werd verhinderd om te antwoorden en vroeg of ik dat even kon doen
vraag komt er zo aan
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:42 schreef REFUSED het volgende:[..]
hij werd verhinderd om te antwoorden en vroeg of ik dat even kon doen
.
quote:sorry lijkt er in de vérste verte niet op
Op donderdag 11 september 2003 01:56 schreef mamamiep het volgende:
[afbeelding]
.
misschien helpt het dan dat ik erbij vertel dat Iskander natuurlijk Alexander de Grote is, succes met je 2e versie
nog maar een hintje dan, de ketting lijkt dan wel op het logo van Alexander, maar is in werkelijkheid het logo van de vrijmetselaars, daar moeten jullie het echt mee doen
[Dit bericht is gewijzigd door REFUSED op 11-09-2003 02:06]
Dat van die vrijmetselaars etc. weet ik allemaal niet. Dit is het laatste wat ik doe, hier moet je het maar mee doen . Ik ga naar bed
.
Er is nu een harde deadline, namelijk donderdag 11 september 13:00 's middags.
Dus jullie hebben tot morgenmiddag de tijd om met één of twee creaties te komen, zodat morgenochtend gewoon doorgegaan kan worden met vragen stellen.
Dit houdt in dat je je creaties gewoon in het Fok Movie Trivia topic moet plaatsen ook al is er een compleet andere vraag bezig. Ik verzamel ze dan vanzelf wel
Na morgenmiddag 1 uur ga ik van de hoop ik meerdere creaties de best lijkende uitkiezen, succes
zouden jullie wel zo vriendelijk willen zijn om aan iedere vraag een reminder te koppelen voor deze vraag? dit doe je door het volgende achter de te stellen vragen te copy/pasten:
code:dit komt er dan zo uit te zien:[sub]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/383844/10]Vergeet niet deze doorlopende vraag! Je hebt tot 13:00uur de tijd![/url]
[/sub]
"Je vraag hier"?
Vergeet niet deze doorlopende vraag! Je hebt tot 13:00uur de tijd!
[Dit bericht is gewijzigd door REFUSED op 11-09-2003 02:38]
Vrijmetselaars hebben iets van een omgekeerde driehoek symbool, maar hoe die verder eruit ziet.....geen idee
Geen vraag voor mij dus....
makkie
welke prijs ontvangt Russell crowe in A Beautiful mind ?
--- edit: uitgebreide versie aub
--- edit 2:
[Dit bericht is gewijzigd door Asap op 11-09-2003 09:29]
quote:Spelregels
Op donderdag 11 september 2003 09:18 schreef Asap het volgende:
Nobelprijs voor de economie?
quote:zo werkt het niet. gekozen is gekozen. je mag antwoorden ook niet editten, we handhaven de volgorde zoals je het noemt.
Op donderdag 11 september 2003 09:28 schreef Asap het volgende:
Dan ga ik voor de laatste (voor de economie), die heb jij ook gekozen... vergeet de oude.Mag er 2 dan hou ik de wiskunde ook.
maar door mijn reaktie kun je idd opmaken dat 1 en 2 niet juist waren en met deze post scoor je dus wel voor Economie
asap +1
quote:Ik zal er in het vervolg op letten...was het vergeten
Op donderdag 11 september 2003 09:36 schreef dolle_hond het volgende:[..]
zo werkt het niet. gekozen is gekozen. je mag antwoorden ook niet editten, we handhaven de volgorde zoals je het noemt.
maar door mijn reaktie kun je idd opmaken dat 1 en 2 niet juist waren en met deze post scoor je dus wel voor Economie
asap +1
Een simpele vraag:
In The four feathers krijgt Jack Durrance (Wes Bentley) vier veren maar van wie krijgt hij de laatste veer?
hint: hij krijgt er drie van zijn medecollega's
quote:Dat is goed!
Op donderdag 11 september 2003 09:50 schreef Jolan het volgende:
van zn vriendinnetje?
Jolan +1
quote:oke.
Op donderdag 11 september 2003 09:51 schreef Asap het volgende:[..]
Dat is goed!
Hij kreeg de veer van zijn verloofde.
Jolan +1
4 acteurs m/v, 1 regisseur m/v
welke film?