abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 11:00:01 #226
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_13708628
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:56 schreef robh het volgende:

[..]

Een reactie met alleen "bron?" betitel ik als een troll. Voegt niets toe.

quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:40 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Nog nooit een kind van extreem-rechts gajes horen praten? Ik heb een kind vanuit de kinderwagen de hitlergroet zien brengen.

quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:36 schreef Leonardo1504 het volgende:
Er zijn ook Nederlandse kleuters die van hun ouders leren dat een dode Marokkaan de enige goede Marokkaan is.
ja, zulke verzinsels... die voegen iets toe.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 11:02:10 #227
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13708669
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:00 schreef realist_ik het volgende:

ja, zulke verzinsels... die voegen iets toe.

Jij noemt het verzinsels. Die kinderwagen quote is idd stompzinnig, maar het eerder genoemde komt gewoon voor. Is wel eens een Catherine-programma over geweest als ik het me goed herinner.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 11:06:14 #228
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_13708753
ok.

dan heb ik ook nog interessante feitjes waarvan ik helaas geen bron kan geven, maar wel heb gehoord... of een keer op tv gezien.

ik dacht, laat ik dat maar voor mezelf houden, maar gelukkig kan ik die nu ook gaan gebruiken in verscheidene discussies.

ah... blij dat dit is opgehelderd.

dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:55:41 #229
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_13723206
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:56 schreef buzzer het volgende:
code:
Op zondag  5 oktober 2003 09:43 schreef the.moderator het volgende:

http://news.lycos.com/news/ot_getImage.asp?op=img&id=435115

Nieuwste Israëlische rage; "Creatief met lippenstift"

Je bent ziek
Zwaar ziek dat je zulk leed exploiteert om hier "leuk" te doen
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:02 schreef buzzer het volgende:

Ik vind persoonlijk, maar dan ook puur persoonlijk dat het leed daar te erg is omdaar grappen over te maken. Die mensen leven daar met een dosis angst die wij ons niet kunnen voorstellen. Diegene op die foto heeft net heel traumatische ervaring achter de rug....

Nee sorry, ik kan daar met de beste wil van de wereld niet om lachen....

Ik neem aan dat je Yasser Arafat ook een e-mailtje hebt gestuurd, om te protesteren tegen het door hem gekweekte moslimextremisme dat tot die trauma's, bij de slachtoffers van Haifa, heeft geleid:

Zo niet.... STFU

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:34:26 #230
16625 robh
pi_13729337
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:55 schreef the.moderator het volgende:

Ik neem aan dat je Yasser Arafat ook een e-mailtje hebt gestuurd, om te protesteren tegen het door hem gekweekte moslimextremisme dat tot die trauma's, bij de slachtoffers van Haifa, heeft geleid:

Zo niet.... STFU

Wat mij betreft blijft het staan, maar de matige grapjes over palestijnen en moslims en de paus beginnen wel vreselijk saai te worden.

Doe's iets leuks posten.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 8 oktober 2003 @ 14:02:18 #231
21607 the.moderator
pi_13738978
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:34 schreef robh het volgende:

Wat mij betreft blijft het staan...

* Wat mij betreft haal je 't weg...

De klager * buzzer heeft blijkbaar een probleem met de realiteit van alledag. Zijn schijnheilige commentaar, pas twee dagen na m'n post, spreekt boekdelen. Het gaat er helemaal niet om of de Joodse vrouw op de foto een trauma heeft, terwijl ze de ambulance achterna kijkt waarin ze zojuist tevoren één van de echte onschuldige slachtoffer heeft gedragen.

De Israëliers mogen niet als "komisch" slachtoffer gebruikt worden, want die rol had * buzzer vanuit z'n eigen paradigma voor de Palestijnen (moslims) bedacht. Net zoals de Nederlandse kranten veel meer foto's van de treurende familie van de dader plaatsen dan van de echte onschuldige Joodse slachtoffers!

Zie on-line photo archive:

Men wil Joden gewoon niet als slachtoffers zien! Het nieuws wordt hierdoor vertekend, met steeds meer slachtoffers tot gevolg. Er worden, door de Europese gemeenschap, subsidies aan Yasser Arafat gegeven, die rechtsstreeks naar de "zogenaamde" slachtoffers gaan. De familie van de zelfmoord-aanslagplegers moet immers wel gesteund worden. Die "arme" mensen raken hun huis en hun zoon of dochter kwijt. De echte werkelijkheid is echter anders, want die bestaat uit een door Europa gefinancierde zelfmoordindustrie! De vrouw op de foto is slachtoffer van onze (EEG) steun aan de moorddadige Arafat.

Het gaat er * buzzer onbewust om dat ze Israëlische is en daarbij z'n eigen paradigma verstoort van de Israëliers als daders. Waarom heeft hij dan niet eerder gereageerd op de tientallen moslimslachtoffers, waarvan nu en reeds eerder komisch foto's zijn neergezet? Zij zijn immers toch net zo getraumatiseerd?

©2003 AP Photo / Lutfallah Daher

Lebanese Saknah Taher, grandmother of Ali Yassin, a four-year-old Lebanese boy wails after a shell explosion hit the family home in the southern Lebanese village of Houla near the Lebanon-Israel border early Tuesday Oct. 7, 2003.

Lebanese security officials said that Ali was killed and his twin brother wounded in the explosion hours after an Israeli soldier was killed in a cross-border shooting. It was not known whether the explosion was a falling anti-aircraft shell fired from Lebanon or a projectile aimed at Israel that fell short, the Lebanese officials said.

* END OF STORY & CASE CLOSED

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 16:38:10 #232
16625 robh
pi_13743237
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:02 schreef the.moderator het volgende:

* END OF STORY & CASE CLOSED

Bedankt. Ik snapte er al geen zak van
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 8 oktober 2003 @ 17:47:00 #233
21607 the.moderator
pi_13745038
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 16:38 schreef robh het volgende:

Ik snapte er al geen zak van

Waarom gooide je Wilders: islamitische wetgeving is barbaars dicht?

Die discussie kan echt niet in het WFL-topic Het mysterie van Islam en Christendom. verder gaan!

* Kijk daar snap ik nu geen zak van!

PS. Kun je mij in mijn onozelheid uitleggen waarom foto's van hulpverleners bij een aanslag niet zouden kunnen en foto's van de Libaneze oma op de plaats waar haar kleinzoon vandaag werd gedood wel?

pi_13745533
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:01 schreef robh het volgende:
En dicht maar weer.

Zoals in het vorige topic al gesteld, ga maar verder wanneer er meer duidelijkheid is.

Rob, lees eens goed, er is duidelijkheid.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 18:04:40 #235
16625 robh
pi_13745537
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:47 schreef the.moderator het volgende:

Waarom gooide je Wilders: islamitische wetgeving is barbaars dicht?

Die discussie kan echt niet in het WFL-topic Het mysterie van Islam en Christendom. verder gaan!

* Kijk daar snap ik nu geen zak van!

Er zijn al verschillende topics over het hoe en wat van de Islam. Ook de sharia wordt uitgebreid besproken in WFL.

OOG is daar gewoon niet het juiste subforum voor.

quote:
PS. Kun je mij in mijn onozelheid uitleggen waarom foto's van hulpverleners bij een aanslag niet zouden kunnen en foto's van de Libaneze oma op de plaats waar haar kleinzoon vandaag werd gedood wel?
Wie zegt dat dat niet mag
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 8 oktober 2003 @ 18:07:44 #236
16625 robh
pi_13745613
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:04 schreef What het volgende:

Rob, lees eens goed, er is duidelijkheid.

Ja, ik zag het. Deel 3 is weer open.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:33:51 #237
21607 the.moderator
pi_13747589
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:04 schreef robh het volgende:

Er zijn al verschillende topics over het hoe en wat van de Islam. Ook de sharia wordt uitgebreid besproken in WFL.

Er waren topics over, die door Schorpioen zijn gesloten, omdat ze aan moslimbashing zouden doen.
quote:
OOG is daar gewoon niet het juiste subforum voor.
Ook die opmerking kan ik niet plaatsen. Het gaat over een nieuwsitem van vandaag. Daar is OOG dus per definitie het forum voor. Als de discussie minder nieuwswaarde krijgt en meer politiek beladen wordt kun je 't topic beter naar POL of desnoods naar WFL verplaatsen, zodat de levendige discussie iig verdergaat.
quote:
Wie zegt dat dat niet mag
Mensen die negatieve one-liners plaatsen in Gelukkig hebben we de foto's nog -deel 8 - , zoals:
quote:
Je bent ziek Zwaar ziek dat je zulk leed exploiteert om hier "leuk" te doen
Door dit soort "off-topic" flames te laten staan, nodig je anderen uit om precies 't zelfde te doen.

Wat opvalt is dat sommigen als een soort moraalridder aan de poster vragen om zich te verantwoorden. Ik vind dat iedere foto die ook gewoon in de krant staat "misbruikt" mag worden voor humor. Ik gebruik alleen actuele nieuwsfoto's en er is helaas ook heel veel droevig nieuws. Is een clown geen exploitant van leed?

De regel zou eigenlijk moeten zijn om alleen in feedback over posts te discussieren en de moderatie aan de mods over te laten. Ik post in ieder geval geen foto's meer, want de lol is er voor mij wel 'n beetje vanaf.

woensdag 8 oktober 2003 @ 20:33:41 #238
16625 robh
pi_13749314
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:33 schreef the.moderator het volgende:

Ook die opmerking kan ik niet plaatsen. Het gaat over een nieuwsitem van vandaag. Daar is OOG dus per definitie het forum voor. Als de discussie minder nieuwswaarde krijgt en meer politiek beladen wordt kun je 't topic beter naar POL of desnoods naar WFL verplaatsen, zodat de levendige discussie iig verdergaat.

Als een topic binnen +/- 20 posts ontaardt in het welbekende "wellus/nietus" spelletje rondom de Islam dan is de term nieuwsitem ook maar marginaal natuurlijk. Daarom een verwijzing naar WFL. Dat de topics aldaar gesloten zijn kan ik niets aan doen, ik neem aan dat een topic met een goede opzet zeker wel open blijft.
quote:
Mensen die negatieve one-liners plaatsen in Gelukkig hebben we de foto's nog -deel 8 - , zoals:
[..]

Door dit soort "off-topic" flames te laten staan, nodig je anderen uit om precies 't zelfde te doen.

Wat opvalt is dat sommigen als een soort moraalridder aan de poster vragen om zich te verantwoorden. Ik vind dat iedere foto die ook gewoon in de krant staat "misbruikt" mag worden voor humor. Ik gebruik alleen actuele nieuwsfoto's en er is helaas ook heel veel droevig nieuws. Is een clown geen exploitant van leed?

De regel zou eigenlijk moeten zijn om alleen in feedback over posts te discussieren en de moderatie aan de mods over te laten. Ik post in ieder geval geen foto's meer, want de lol is er voor mij wel 'n beetje vanaf.

Humor is subjectief. Of het nu gaat om kritiek op foto's of zinloze reply's in de trend van "LOL " het moet allemaal met mate kunnen.

Zolang er geen discussies gevoerd worden in het foto-topic vind ik het wel prima. En zoals je al zegt, problemen met foto's hier melden aub

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13750324
Gaat al die rubbish in het topic over de overleden vrouw, doodsoorzaak: mishandeling, niet wat erg ver. Mening geven okay, maar een klein beetje respect, is dat zoveel gevraagd? Het gaat om een mens, zoals wij dat allen zijn

Ik hoef denk ik geen voorbeelden te geven, het topic staat er vol mee?

Misschien moeten we concluderen dat sommige onderwerpen te ingewikkeld en beladen zijn om op Fok te bespreken, er valt ook niet tegen op te modden denk ik. Maar stel je voor dat een nabestaande van deze vrouw, hier iets van leest

Het is geen verzoek, slechts een opmerking.

woensdag 8 oktober 2003 @ 21:33:58 #240
16625 robh
pi_13750905
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:11 schreef Coone het volgende:
Gaat al die rubbish in het topic over de overleden vrouw, doodsoorzaak: mishandeling, niet wat erg ver. Mening geven okay, maar een klein beetje respect, is dat zoveel gevraagd? Het gaat om een mens, zoals wij dat allen zijn

Ik hoef denk ik geen voorbeelden te geven, het topic staat er vol mee?

Misschien moeten we concluderen dat sommige onderwerpen te ingewikkeld en beladen zijn om op Fok te bespreken, er valt ook niet tegen op te modden denk ik. Maar stel je voor dat een nabestaande van deze vrouw, hier iets van leest

Het is geen verzoek, slechts een opmerking.

Het valt inmiddels wel mee. Het topic is vanmiddag op slot gegaan in afwachting van meer nieuws en meer duidelijkheid. Dat dat binnen 3 minuten zou komen had ik niet voorzien.

Ik vind het persoonlijk ernstig walgelijk dat je zo over een mensenleven kan praten, maar dat schijnt normaal te zijn wanneer we praten over junks

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:22:01 #241
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_13758772
Is rammietje de nieuwste NordCore kloon? Kijk ook even naar zijn reactie op de Frontpage bij het bericht over de winkeldievegge.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 11:25:42 #242
16625 robh
pi_13759997
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:22 schreef Leonardo1504 het volgende:
Is rammietje de nieuwste NordCore kloon? Kijk ook even naar zijn reactie op de Frontpage bij het bericht over de winkeldievegge.
Hij's al weg.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13779296
Alle afgewijzde asielzoekers naar 1 centraal punt

Dreigt nogal uit de hand te lopen

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13779387
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 23:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Alle afgewijzde asielzoekers naar 1 centraal punt

Dreigt nogal uit de hand te lopen

Maar de titel is briljant, afgewijzde
pi_13779975
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 23:28 schreef shmoopy het volgende:
Openingspost komt niet overeen met de intentie van dit topic.
En die intentie is nu wel duidelijk.
Dicht.
Er was net een kleine doch interessante (en nette) vergelijking van de betekenis van liefdadigheid in de verschillende wereldgodsdiensten aan de gang.

Ik zie dat robh online is, en zal het topic dus wel ff gecheckt hebben ... ik begrijp derhalve niet echt waarom die roze zelfbenoemde vamp hier ingrijpt

pi_13780062
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 23:39 schreef Coone het volgende:

[..]

Maar de titel is briljant, afgewijzde

En ik zit nog wel op VWO...
Hoi.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 07:29:48 #247
16625 robh
pi_13782149
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:00 schreef battlesickloner het volgende:

Er was net een kleine doch interessante (en nette) vergelijking van de betekenis van liefdadigheid in de verschillende wereldgodsdiensten aan de gang.

Ik zie gewoon een topic vol met selectieve verontwaardiging. Vreemd hoor.

Het zou leuk zijn als een topic over de betekenis van liefdadigheid in de verschillende wereldgodsdiensten ook werkelijk over de betekenis van liefdadigheid in de verschillende wereldgodsdiensten ging.

quote:
Ik zie dat robh online is, en zal het topic dus wel ff gecheckt hebben ... ik begrijp derhalve niet echt waarom die roze zelfbenoemde vamp hier ingrijpt
Ik was na half 10 niet meer online en die "roze zelfbenoemde vamp" weet prima wat ze doet.
Open je onzin-topics maar ergens anders.

Je topic blijft gewoon dicht.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 13:26:04 #248
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13787774
''Haagse scholen weren allochtonen''

Vooral op pagina 4 wordt het gezellig....

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:11:12 #249
22592 crew  Ole
pi_13791949
Vond het topic over Anja Joos toch ietsje speciefieker dan Winkeldieven.... maar ok.. ik ga daar wel verder!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_13792139
geloven

Beetje dubbel

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: