quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:56 schreef robh het volgende:[..]
Een reactie met alleen "bron?" betitel ik als een troll. Voegt niets toe.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:40 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Nog nooit een kind van extreem-rechts gajes horen praten? Ik heb een kind vanuit de kinderwagen de hitlergroet zien brengen.
quote:ja, zulke verzinsels... die voegen iets toe.
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:36 schreef Leonardo1504 het volgende:
Er zijn ook Nederlandse kleuters die van hun ouders leren dat een dode Marokkaan de enige goede Marokkaan is.
quote:Jij noemt het verzinsels. Die kinderwagen quote is idd stompzinnig, maar het eerder genoemde komt gewoon voor. Is wel eens een Catherine-programma over geweest als ik het me goed herinner.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:00 schreef realist_ik het volgende:ja, zulke verzinsels... die voegen iets toe.
dan heb ik ook nog interessante feitjes waarvan ik helaas geen bron kan geven, maar wel heb gehoord... of een keer op tv gezien.
ik dacht, laat ik dat maar voor mezelf houden, maar gelukkig kan ik die nu ook gaan gebruiken in verscheidene discussies.
ah... blij dat dit is opgehelderd.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:56 schreef buzzer het volgende:code:Je bent ziekOp zondag 5 oktober 2003 09:43 schreef the.moderator het volgende: http://news.lycos.com/news/ot_getImage.asp?op=img&id=435115
Nieuwste Israëlische rage; "Creatief met lippenstift"
![]()
![]()
Zwaar ziek dat je zulk leed exploiteert om hier "leuk" te doen
quote:Ik neem aan dat je Yasser Arafat ook een e-mailtje hebt gestuurd, om te protesteren tegen het door hem gekweekte moslimextremisme dat tot die trauma's, bij de slachtoffers van Haifa, heeft geleid:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:02 schreef buzzer het volgende:Ik vind persoonlijk, maar dan ook puur persoonlijk dat het leed daar te erg is omdaar grappen over te maken. Die mensen leven daar met een dosis angst die wij ons niet kunnen voorstellen. Diegene op die foto heeft net heel traumatische ervaring achter de rug....
Nee sorry, ik kan daar met de beste wil van de wereld niet om lachen....
Zo niet.... STFU
quote:Wat mij betreft blijft het staan, maar de matige grapjes over palestijnen en moslims en de paus beginnen wel vreselijk saai te worden.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:55 schreef the.moderator het volgende:Ik neem aan dat je Yasser Arafat ook een e-mailtje hebt gestuurd, om te protesteren tegen het door hem gekweekte moslimextremisme dat tot die trauma's, bij de slachtoffers van Haifa, heeft geleid:
Zo niet.... STFU
![]()
![]()
Doe's iets leuks posten.
quote:* Wat mij betreft haal je 't weg...
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:34 schreef robh het volgende:Wat mij betreft blijft het staan...
De klager * buzzer heeft blijkbaar een probleem met de realiteit van alledag. Zijn schijnheilige commentaar, pas twee dagen na m'n post, spreekt boekdelen. Het gaat er helemaal niet om of de Joodse vrouw op de foto een trauma heeft, terwijl ze de ambulance achterna kijkt waarin ze zojuist tevoren één van de echte onschuldige slachtoffer heeft gedragen.
De Israëliers mogen niet als "komisch" slachtoffer gebruikt worden, want die rol had * buzzer vanuit z'n eigen paradigma voor de Palestijnen (moslims) bedacht. Net zoals de Nederlandse kranten veel meer foto's van de treurende familie van de dader plaatsen dan van de echte onschuldige Joodse slachtoffers!
Men wil Joden gewoon niet als slachtoffers zien! Het nieuws wordt hierdoor vertekend, met steeds meer slachtoffers tot gevolg. Er worden, door de Europese gemeenschap, subsidies aan Yasser Arafat gegeven, die rechtsstreeks naar de "zogenaamde" slachtoffers gaan. De familie van de zelfmoord-aanslagplegers moet immers wel gesteund worden. Die "arme" mensen raken hun huis en hun zoon of dochter kwijt. De echte werkelijkheid is echter anders, want die bestaat uit een door Europa gefinancierde zelfmoordindustrie! De vrouw op de foto is slachtoffer van onze (EEG) steun aan de moorddadige Arafat.
Het gaat er * buzzer onbewust om dat ze Israëlische is en daarbij z'n eigen paradigma verstoort van de Israëliers als daders. Waarom heeft hij dan niet eerder gereageerd op de tientallen moslimslachtoffers, waarvan nu en reeds eerder komisch foto's zijn neergezet? Zij zijn immers toch net zo getraumatiseerd? Lebanese security officials said that Ali was killed and his twin brother wounded in the explosion hours after an Israeli soldier was killed in a cross-border shooting. It was not known whether the explosion was a falling anti-aircraft shell fired from Lebanon or a projectile aimed at Israel that fell short, the Lebanese officials said.
©2003 AP Photo / Lutfallah Daher
Lebanese Saknah Taher, grandmother of Ali Yassin, a four-year-old Lebanese boy wails after a shell explosion hit the family home in the southern Lebanese village of Houla near the Lebanon-Israel border early Tuesday Oct. 7, 2003.
* END OF STORY & CASE CLOSED
quote:Bedankt. Ik snapte er al geen zak van
Op woensdag 8 oktober 2003 14:02 schreef the.moderator het volgende:* END OF STORY & CASE CLOSED
quote:Waarom gooide je Wilders: islamitische wetgeving is barbaars dicht?
Op woensdag 8 oktober 2003 16:38 schreef robh het volgende:Ik snapte er al geen zak van
Die discussie kan echt niet in het WFL-topic Het mysterie van Islam en Christendom. verder gaan!
* Kijk daar snap ik nu geen zak van!
PS. Kun je mij in mijn onozelheid uitleggen waarom foto's van hulpverleners bij een aanslag niet zouden kunnen en foto's van de Libaneze oma op de plaats waar haar kleinzoon vandaag werd gedood wel?
quote:Rob, lees eens goed, er is duidelijkheid.
Op woensdag 8 oktober 2003 18:01 schreef robh het volgende:
En dicht maar weer.Zoals in het vorige topic al gesteld, ga maar verder wanneer er meer duidelijkheid is.
quote:Er zijn al verschillende topics over het hoe en wat van de Islam. Ook de sharia wordt uitgebreid besproken in WFL.
Op woensdag 8 oktober 2003 17:47 schreef the.moderator het volgende:Waarom gooide je Wilders: islamitische wetgeving is barbaars dicht?
![]()
Die discussie kan echt niet in het WFL-topic Het mysterie van Islam en Christendom. verder gaan!
* Kijk daar snap ik nu geen zak van!
OOG is daar gewoon niet het juiste subforum voor.
quote:Wie zegt dat dat niet mag
PS. Kun je mij in mijn onozelheid uitleggen waarom foto's van hulpverleners bij een aanslag niet zouden kunnen en foto's van de Libaneze oma op de plaats waar haar kleinzoon vandaag werd gedood wel?
quote:Ja, ik zag het. Deel 3 is weer open.
Op woensdag 8 oktober 2003 18:04 schreef What het volgende:Rob, lees eens goed, er is duidelijkheid.
quote:Er waren topics over, die door Schorpioen zijn gesloten, omdat ze aan moslimbashing zouden doen.
Op woensdag 8 oktober 2003 18:04 schreef robh het volgende:Er zijn al verschillende topics over het hoe en wat van de Islam. Ook de sharia wordt uitgebreid besproken in WFL.
quote:Ook die opmerking kan ik niet plaatsen. Het gaat over een nieuwsitem van vandaag. Daar is OOG dus per definitie het forum voor. Als de discussie minder nieuwswaarde krijgt en meer politiek beladen wordt kun je 't topic beter naar POL of desnoods naar WFL verplaatsen, zodat de levendige discussie iig verdergaat.
OOG is daar gewoon niet het juiste subforum voor.
quote:Mensen die negatieve one-liners plaatsen in Gelukkig hebben we de foto's nog -deel 8 - , zoals:
Wie zegt dat dat niet mag
quote:Door dit soort "off-topic" flames te laten staan, nodig je anderen uit om precies 't zelfde te doen.
Je bent ziek![]()
![]()
Zwaar ziek dat je zulk leed exploiteert om hier "leuk" te doen
Wat opvalt is dat sommigen als een soort moraalridder aan de poster vragen om zich te verantwoorden. Ik vind dat iedere foto die ook gewoon in de krant staat "misbruikt" mag worden voor humor. Ik gebruik alleen actuele nieuwsfoto's en er is helaas ook heel veel droevig nieuws. Is een clown geen exploitant van leed?
De regel zou eigenlijk moeten zijn om alleen in feedback over posts te discussieren en de moderatie aan de mods over te laten. Ik post in ieder geval geen foto's meer, want de lol is er voor mij wel 'n beetje vanaf.
quote:Als een topic binnen +/- 20 posts ontaardt in het welbekende "wellus/nietus" spelletje rondom de Islam dan is de term nieuwsitem ook maar marginaal natuurlijk. Daarom een verwijzing naar WFL. Dat de topics aldaar gesloten zijn kan ik niets aan doen, ik neem aan dat een topic met een goede opzet zeker wel open blijft.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:33 schreef the.moderator het volgende:Ook die opmerking kan ik niet plaatsen. Het gaat over een nieuwsitem van vandaag. Daar is OOG dus per definitie het forum voor. Als de discussie minder nieuwswaarde krijgt en meer politiek beladen wordt kun je 't topic beter naar POL of desnoods naar WFL verplaatsen, zodat de levendige discussie iig verdergaat.
quote:Humor is subjectief. Of het nu gaat om kritiek op foto's of zinloze reply's in de trend van "LOL
Mensen die negatieve one-liners plaatsen in Gelukkig hebben we de foto's nog -deel 8 - , zoals:
[..]Door dit soort "off-topic" flames te laten staan, nodig je anderen uit om precies 't zelfde te doen.
Wat opvalt is dat sommigen als een soort moraalridder aan de poster vragen om zich te verantwoorden. Ik vind dat iedere foto die ook gewoon in de krant staat "misbruikt" mag worden voor humor. Ik gebruik alleen actuele nieuwsfoto's en er is helaas ook heel veel droevig nieuws. Is een clown geen exploitant van leed?
De regel zou eigenlijk moeten zijn om alleen in feedback over posts te discussieren en de moderatie aan de mods over te laten. Ik post in ieder geval geen foto's meer, want de lol is er voor mij wel 'n beetje vanaf.
Zolang er geen discussies gevoerd worden in het foto-topic vind ik het wel prima. En zoals je al zegt, problemen met foto's hier melden aub
Ik hoef denk ik geen voorbeelden te geven, het topic staat er vol mee?
Misschien moeten we concluderen dat sommige onderwerpen te ingewikkeld en beladen zijn om op Fok te bespreken, er valt ook niet tegen op te modden denk ik. Maar stel je voor dat een nabestaande van deze vrouw, hier iets van leest
Het is geen verzoek, slechts een opmerking.
quote:Het valt inmiddels wel mee. Het topic is vanmiddag op slot gegaan in afwachting van meer nieuws en meer duidelijkheid. Dat dat binnen 3 minuten zou komen had ik niet voorzien.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:11 schreef Coone het volgende:
Gaat al die rubbish in het topic over de overleden vrouw, doodsoorzaak: mishandeling, niet wat erg ver. Mening geven okay, maar een klein beetje respect, is dat zoveel gevraagd? Het gaat om een mens, zoals wij dat allen zijnIk hoef denk ik geen voorbeelden te geven, het topic staat er vol mee?
Misschien moeten we concluderen dat sommige onderwerpen te ingewikkeld en beladen zijn om op Fok te bespreken, er valt ook niet tegen op te modden denk ik. Maar stel je voor dat een nabestaande van deze vrouw, hier iets van leest
Het is geen verzoek, slechts een opmerking.
Ik vind het persoonlijk ernstig walgelijk dat je zo over een mensenleven kan praten, maar dat schijnt normaal te zijn wanneer we praten over junks
quote:Hij's al weg.
Op donderdag 9 oktober 2003 10:22 schreef Leonardo1504 het volgende:
Is rammietje de nieuwste NordCore kloon? Kijk ook even naar zijn reactie op de Frontpage bij het bericht over de winkeldievegge.
Dreigt nogal uit de hand te lopen
quote:Maar de titel is briljant, afgewijzde
Op donderdag 9 oktober 2003 23:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Alle afgewijzde asielzoekers naar 1 centraal puntDreigt nogal uit de hand te lopen
quote:Er was net een kleine doch interessante (en nette) vergelijking van de betekenis van liefdadigheid in de verschillende wereldgodsdiensten aan de gang.
Op donderdag 9 oktober 2003 23:28 schreef shmoopy het volgende:
Openingspost komt niet overeen met de intentie van dit topic.
En die intentie is nu wel duidelijk.
Dicht.
Ik zie dat robh online is, en zal het topic dus wel ff gecheckt hebben ... ik begrijp derhalve niet echt waarom die roze zelfbenoemde vamp hier ingrijpt
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 23:39 schreef Coone het volgende:[..]
Maar de titel is briljant, afgewijzde
quote:Ik zie gewoon een topic vol met selectieve verontwaardiging. Vreemd hoor.
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:00 schreef battlesickloner het volgende:Er was net een kleine doch interessante (en nette) vergelijking van de betekenis van liefdadigheid in de verschillende wereldgodsdiensten aan de gang.
Het zou leuk zijn als een topic over de betekenis van liefdadigheid in de verschillende wereldgodsdiensten ook werkelijk over de betekenis van liefdadigheid in de verschillende wereldgodsdiensten ging.
quote:Ik was na half 10 niet meer online en die "roze zelfbenoemde vamp" weet prima wat ze doet.
Ik zie dat robh online is, en zal het topic dus wel ff gecheckt hebben ... ik begrijp derhalve niet echt waarom die roze zelfbenoemde vamp hier ingrijpt
Je topic blijft gewoon dicht.
Vooral op pagina 4 wordt het gezellig....
Beetje dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |