Zijn speciale winkels voor.
quote:ga maar naar de intratuin in A'dam, hebben ze vast
Op dinsdag 9 september 2003 17:44 schreef Random_hero het volgende:
Sorry voor het n00b-gehalte, maar ik heb hier dus echt géén verstand van.
Ik wil dus weten of hennepplantjes (of zaadjes) te koop zijn bij een tuincentrum. Zijn ze dat? Of moet ik helemaal naar amsterdam oid?
Net gekiemd hennepzaad wordt gekookt waarna je ermee kunt vissen op witvis. Is in Belgie best een populair aas om mee te vissen.
quote:in een gemiddelde coffeshop kun je zaadjes kopen, de coffeshop hier naast de zaak heeft bv white widow zaadjes :-)
Op dinsdag 9 september 2003 17:44 schreef Random_hero het volgende:
Sorry voor het n00b-gehalte, maar ik heb hier dus echt géén verstand van.
Ik wil dus weten of hennepplantjes (of zaadjes) te koop zijn bij een tuincentrum. Zijn ze dat? Of moet ik helemaal naar amsterdam oid?
quote:Dit is hennep met een thc gehalte lager dan 2% voor de duidelijkheid
Op dinsdag 9 september 2003 17:45 schreef Domie het volgende:
Hennepzaad oftewel kempzaad kun je kopen bij de betere sportviszaak.Net gekiemd hennepzaad wordt gekookt waarna je ermee kunt vissen op witvis. Is in Belgie best een populair aas om mee te vissen.
quote:Alleen kan je hier geen mooie planten voor jointjes van kweken, zit zo goed als geen THC in.
Hennepzaad oftewel kempzaad kun je kopen bij de betere sportviszaak.Net gekiemd hennepzaad wordt gekookt waarna je ermee kunt vissen op witvis. Is in Belgie best een populair aas om mee te vissen.
quote:Ik heb 6-7 jaar geleden een kilo zak hennep gekocht bij de sportviswinkel. daarvan een zooi gebruikt om te vissen en ook heel veel om te kweken. In totaal iets van 8-9 planten van 30cm van gegroeit en 2 daarvan kon je gebruiken voor hennep. Ik was alleen jong en dan heb je er niet veel aan.
quote:*tuincentrum opent*
Op dinsdag 9 september 2003 18:27 schreef blieblie het volgende:
alleen als je in Helmond woont.
je zal naar een growshop moeten, aangezien je noob genoeg bent om naar een tuincentrum te willen is het misschien handig eerst eens wat te gaan lezen. Scheelt je heel wat mislukkingen
quote:1971?
Op dinsdag 9 september 2003 17:45 schreef Extremini het volgende:
Sinds wanneer valt hennep onder de opiumwet?
quote:Dat kan dus niet. Je kunt er wel zaadjes kopen maar white widow heet zo omdat het op een bepaalde manier gekweekt wordt volgens mij.
[..]in een gemiddelde coffeshop kun je zaadjes kopen, de coffeshop hier naast de zaak heeft bv white widow zaadjes :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |