quote:Ja, we hebben toch een groot bed (90x2.00). Afgelopen zondag hebben we de babykamer afgebroken en zijn nieuwe kamer in orde gemaakt. Hij was overdag dolenthousiast maar ´s avonds toen hij moest slapen wat minder. Beetje huilen en er moest opeens een lichtje aan terwijl hij daar nooit eerder om gevraagd heeft. Ik heb daar niet aan toegegeven maar het licht op de gang aangelaten met de deur een stukje open. Dat vond hij ook goed...
Op zaterdag 18 oktober 2003 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Lily, is het gelukt met Damons bedje? En hoe is het nu met hem?
Gisteravond ging het meteen goed...
Damon is nog steeds snipverkouden trouwens...
we hebben hier al weken standaard een potje voor alicia en een potje voor de pop in huis staan. Ze speelt ermee en gaat er zo nu en dan aangekleed op zitten, heel af en toe met de luier uit en dan doet ze uiteraard niets (had ik ook niet verwacht). Vanmorgen gaf ze weer aante moeten plassen en had ze d'r potje bij d'r. Luier uitgedaan, op de pot gezet, niets
Ik draai me om, laat haar nog ffies lekker rommelen en ga luiertroep pakken en klaar leggen, komt ze aangelopen met een lach op d'r smoeltje die ik voorlopig niet meer vergeet en d'r potje in d'r handen met een plasje!!!!!!!!!
ze is gewoon uit d'r zelf alsnog weer op de pot gaan zitten en heeft haar eerste plasje erop geproduceerd. Geweldig, nog een paar maanden tot de zomer en dan gaan we er helemaal voor!!
En wat een mooie bobkamer!
Vanmorgen met Sven naar KNOarts geweest en moet antibioticazalf in z'n neus smeren voor 2 weken en dan voor controle terugkomen
Zometeen naar de huisarts want Sven heeft al een week lang hele rare harde pukkeltjes/bultjes op z'n kontje en geen één zalfje helpt.
Later
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:45 schreef moussy het volgende:
typisch een René uitspraak als reactie op knor dr avatar Kijk mam, tietuh.... Heb ik ditVoortaan maar weer lezen als madam niet in de buurt is.
quote:Wat een paar stickers wel niet kunnen doen he
Op dinsdag 21 oktober 2003 07:37 schreef Christan het volgende:
Ooooooooh, Lifty de kast!
quote:Ik heb die stickers hier ook liggen, het schiet nog niet echt op met zijn Bobkamer, maar dan krijgt ie ook een Lifty-de-kast
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:49 schreef beertje_ het volgende:[..]
Wat een paar stickers wel niet kunnen doen he
quote:hij is alweer weg
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:45 schreef moussy het volgende:
typisch een René uitspraak als reactie op knor dr avatar Kijk mam, tietuh.... Heb ik ditVoortaan maar weer lezen als madam niet in de buurt is.
quote:Mag ik 2 maal 110?
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:14 schreef phileine het volgende:
Morgen is de laatste dag vóór de ballorig meet dat de BdB-vent op de Albert Cuyp staat. Heb ik nou van iedereen de definitieve bestellingen binnen?
Van Stout heb ik verder niks gehoord....
Edit: zie net dat hij dat heeft. Misschien is een klein lampje met een timer iets? Laat je dat een kwartiertje branden en zeg je dat hij pas hoeft te gaan slapen als het lampje uitgaat.
quote:Ik zat net te denken om een timer tussen z'n dolfijnlamp te zetten(geeft zacht licht)
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Heeft hij wel een nachtlampje? Zo'n klein lichtje is misschien net genoeg om hem gerust te stellen.Edit: zie net dat hij dat heeft. Misschien is een klein lampje met een timer iets? Laat je dat een kwartiertje branden en zeg je dat hij pas hoeft
te gaan slapen als het lampje uitgaat.
Meneer ligt nu dus op ons bed en daar staat dus ook een telefoon, wordt er op dit tijdstip nog gebeld
quote:mousy wil ze voor me mee nemen de schat, dus graag een 110 en een 128.
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:14 schreef phileine het volgende:
Morgen is de laatste dag vóór de ballorig meet dat de BdB-vent op de Albert Cuyp staat. Heb ik nou van iedereen de definitieve bestellingen binnen?
Nogmaals : jullie zijn schatten !!!
Nijntje schommelstoel, bij de blokker van € 79,95, nu voor € 47,95.
Jillian krijgt er een van opa en oma voor haar verjaardag. Leuk voor op haar nieuwe kamertje, beneden breek ik m'n nek onderhand over de stoeltjes
Meneer is door zijn bed gezakt!!!
En niet zo'n klein beetje ook... Hij had een ijzer bed en daarvan zijn twee dingen afgebroken die de zijkanten van het bed op zijn plaats houden...
Tis ws gisterochtend al gebeurd omdat ie toen als een idioot op zijn bed had gesprongen, ik had al een aantal keer gezegd dat ie dat niet mocht en toch doen he...
Dus nu slaapt ie voorlopig op de grond op twee matrassen op elkaar tot we een nieuw bed gaan kopen een deze dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |