abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 oktober 2003 @ 09:02:12 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13960433
Lily, is het gelukt met Damons bedje? En hoe is het nu met hem?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_13987512
Sven z'n nieuwe kamer:

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  FOK!fossiel zondag 19 oktober 2003 @ 17:38:56 #103
2628 Karin
pi_13987720
Wouw wat een mooie Bob kamer!
pi_14022912
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Lily, is het gelukt met Damons bedje? En hoe is het nu met hem?
Ja, we hebben toch een groot bed (90x2.00). Afgelopen zondag hebben we de babykamer afgebroken en zijn nieuwe kamer in orde gemaakt. Hij was overdag dolenthousiast maar ´s avonds toen hij moest slapen wat minder. Beetje huilen en er moest opeens een lichtje aan terwijl hij daar nooit eerder om gevraagd heeft. Ik heb daar niet aan toegegeven maar het licht op de gang aangelaten met de deur een stukje open. Dat vond hij ook goed...
Hij heeft daarna gewoon de nacht doorgeslapen.

Gisteravond ging het meteen goed...

Damon is nog steeds snipverkouden trouwens...

dinsdag 21 oktober 2003 @ 07:37:51 #105
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_14022951
Ooooooooh, Lifty de kast!
pi_14025011
woei woei woei!!!! *trots is*

we hebben hier al weken standaard een potje voor alicia en een potje voor de pop in huis staan. Ze speelt ermee en gaat er zo nu en dan aangekleed op zitten, heel af en toe met de luier uit en dan doet ze uiteraard niets (had ik ook niet verwacht). Vanmorgen gaf ze weer aante moeten plassen en had ze d'r potje bij d'r. Luier uitgedaan, op de pot gezet, niets

Ik draai me om, laat haar nog ffies lekker rommelen en ga luiertroep pakken en klaar leggen, komt ze aangelopen met een lach op d'r smoeltje die ik voorlopig niet meer vergeet en d'r potje in d'r handen met een plasje!!!!!!!!!

ze is gewoon uit d'r zelf alsnog weer op de pot gaan zitten en heeft haar eerste plasje erop geproduceerd. Geweldig, nog een paar maanden tot de zomer en dan gaan we er helemaal voor!!

Jubileum moderator dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:58:12 #107
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14025947
Knor wat gaaf! Goed gedaan Alicia

En wat een mooie bobkamer!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_14028564
Wauw Alicia

Vanmorgen met Sven naar KNOarts geweest en moet antibioticazalf in z'n neus smeren voor 2 weken en dan voor controle terugkomen
Zometeen naar de huisarts want Sven heeft al een week lang hele rare harde pukkeltjes/bultjes op z'n kontje en geen één zalfje helpt.
Later

† In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:45:50 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_14028581
typisch een René uitspraak als reactie op knor dr avatar Kijk mam, tietuh.... Heb ik dit Voortaan maar weer lezen als madam niet in de buurt is.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_14028638
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:45 schreef moussy het volgende:
typisch een René uitspraak als reactie op knor dr avatar Kijk mam, tietuh.... Heb ik dit Voortaan maar weer lezen als madam niet in de buurt is.

Sven staart zich ook altijd gek op avatars en vooral bewegende avatars: wat doet ie nouw?
pi_14028670
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 07:37 schreef Christan het volgende:
Ooooooooh, Lifty de kast!
Wat een paar stickers wel niet kunnen doen he
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:22:56 #112
13151 crew  Rewimo
pi_14035622
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:49 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Wat een paar stickers wel niet kunnen doen he

Ik heb die stickers hier ook liggen, het schiet nog niet echt op met zijn Bobkamer, maar dan krijgt ie ook een Lifty-de-kast
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_14036702
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:45 schreef moussy het volgende:
hij is alweer weg
pi_14037291
Morgen is de laatste dag vóór de ballorig meet dat de BdB-vent op de Albert Cuyp staat. Heb ik nou van iedereen de definitieve bestellingen binnen?
mooi he, alles
pi_14039617
Trouwens... Sven is eind februari geholpen en de eerste afspraak bij de KNOarts was een drama.
Voor diegenen die het niet meer weten: we moesten Sven met 4 mensen vasthouden
Gelukkig was ik er vandaag op voorbereid en hub moest werken dus Opa maar meegenomen
Nou.... de KNOarts wist dus nog best wie Sven was (en het was vandaag dus weer een drama maar gelukkig ook weer snel vergeten)
Net de antibioticazalf in z'n neusje gesmeerd en beetje omgekocht dat als hij rustig en lief zal blijven een spekje kreeg
Het hielp gelukkig een hoop
Vanmiddag dus naar de huisarts geweest voor z'n billetjes en het zijn ontstoken talgkliertjes. Flink blijven smeren met zinkzalf wat we dus al deden en als het volgende week nog niet beter is terugkomen.
En nog een ander probleempje: Sven wil de laatste dagen niet meer op bed ook al is hij bekaf. Waarschijnlijk ook weer zo'n fase. Meneer is echt in de peuterpubertijd maar houden in ons achterhoofd dat dit ook weer eens overgaat.
Vorige week dus met eten en heeft 2 dagen dus geen eten gehad maar ook geen toetje.
Bordje staat voor hem en nog geen hap gehad: hoef niet meer , TOETJE
Dit duurde gelukkig maar 2 dagen want zonder toetje kan Sven niet
Maar wat kan je in vredesnaam voor slapen bedenken?
Tips zijn welkom
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:14:04 #116
13151 crew  Rewimo
pi_14039637
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:14 schreef phileine het volgende:
Morgen is de laatste dag vóór de ballorig meet dat de BdB-vent op de Albert Cuyp staat. Heb ik nou van iedereen de definitieve bestellingen binnen?
Mag ik 2 maal 110? Iets blauws en iets roods ofzo
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:14:42 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_14039649
Als ze maatje 62 of anders 68 hebben dan graag 1 voor Cas Zoek maar een mooie uit

Van Stout heb ik verder niks gehoord....

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:17:36 #118
13151 crew  Rewimo
pi_14039719
Beertje, gewoon in bed leggen en zeggen dat ie niet hoeft te slapen, maar dat hij wel in bed moet blijven. Hij mag boekjes "lezen" of spelen, maar wel in bed. Zo doe ik het met Christan ook. Die valt dan met boekjes of auto's of knuffels of wat dan ook uiteindelijk (meestal) in slaap. 's Middags slaapt hij niet altijd, maar hij rust in elk geval wel uit dan. 's Avonds lukt het altijd, vooral omdat het al lekker donker is nu
pi_14041260
Dat is ook een goed idee Rewimo
Overdag is helemaal geen probleem, liggen, toedekken, kusje, welterusten, tot straks Sven.
Het is echt alleen 's avonds, misschien is de nieuwe kamer in het donker nog te eng
Vanavond wou Sven weer niet en hebben hem vanaf zijn kamer maar gelijk in ons bed gelegd en lag bijna gelijk te slapen.
Dus als wij op bed gaan gaat Sven weer naar z'n eigen totdat hij wakker wordt.
*onthoudt* boekjes in bed
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:26:00 #120
13151 crew  Rewimo
pi_14041289
Heeft hij wel een nachtlampje? Zo'n klein lichtje is misschien net genoeg om hem gerust te stellen.

Edit: zie net dat hij dat heeft. Misschien is een klein lampje met een timer iets? Laat je dat een kwartiertje branden en zeg je dat hij pas hoeft te gaan slapen als het lampje uitgaat.

pi_14041891
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Heeft hij wel een nachtlampje? Zo'n klein lichtje is misschien net genoeg om hem gerust te stellen.

Edit: zie net dat hij dat heeft. Misschien is een klein lampje met een timer iets? Laat je dat een kwartiertje branden en zeg je dat hij pas hoeft te gaan slapen als het lampje uitgaat.

Ik zat net te denken om een timer tussen z'n dolfijnlamp te zetten(geeft zacht licht)
Maar ook een goed idee rewimo

Meneer ligt nu dus op ons bed en daar staat dus ook een telefoon, wordt er op dit tijdstip nog gebeld

pi_14044934
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:14 schreef phileine het volgende:
mousy wil ze voor me mee nemen de schat, dus graag een 110 en een 128.

Nogmaals : jullie zijn schatten !!!

pi_14079960
Verjaardags-, sint- of kersttip:

Nijntje schommelstoel, bij de blokker van € 79,95, nu voor € 47,95.

Jillian krijgt er een van opa en oma voor haar verjaardag. Leuk voor op haar nieuwe kamertje, beneden breek ik m'n nek onderhand over de stoeltjes

pi_14080831
Nou Damien heeft het voor elkaar hoor....

Meneer is door zijn bed gezakt!!!
En niet zo'n klein beetje ook... Hij had een ijzer bed en daarvan zijn twee dingen afgebroken die de zijkanten van het bed op zijn plaats houden...

Tis ws gisterochtend al gebeurd omdat ie toen als een idioot op zijn bed had gesprongen, ik had al een aantal keer gezegd dat ie dat niet mocht en toch doen he...

Dus nu slaapt ie voorlopig op de grond op twee matrassen op elkaar tot we een nieuw bed gaan kopen een deze dagen...

pi_14085271
Angel22

sorry

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')