abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2003 @ 16:27:25 #26
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_13025005
Net zoals bij meer "bevlogenheid" is het doel prima, de uitvoering is alleen drama!!

Helaas

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_13025047
quote:
De redactie van Bluf! loofde toen een beloning van 15.000 gulden uit voor de persoon die de paus een kogel door het hoofd zou schieten.
ik bedoel, het geloof enzo vind ik zelf behoorlijk gebaseerd op hypocriete uitspraken/feiten etc, maar dit vind ik wel heeeel erg ver gaan.

Hoe kan die gozer IN GODSNAAM in de 2e kamer zitten ?!

| Foto's |
pi_13025148
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:25 schreef QOnline het volgende:

[..]

Dat is toch die vieze MilieuDefensie wereldverbeteraar?

GroenLinks/MilieuDefensie/VMO/GroenFront/Greenpeace/enz vormen een groot gesubsidieerd netwerk waar iedereen elkaar kent en samenwerkt en waar links extremisten als Volkert heerlijk in kunnen gedijen. Moet je EcoNostra van Peter Siebelt maar eens lezen. Je wordt gewoon misselijk tijdens het lezen...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13025244
Kill 'Em All! Die zieke activisten ej.
misschien ook nog zo een:
That's The Way Things Go
  maandag 8 september 2003 @ 16:40:28 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_13025321
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:47 schreef Tikorev het volgende:
Dit zijn citaten van Groenfront:

Citaat uit "Groene Vrede":
Een woordvoerder van Groenfront gaf toe aan de plaatselijke media: "Volkert van der Graaf is inderdaad onze held. Hij komt op voor dier en millieu en schrikt er niet van terug om een persoon het leven te ontnemen die in staat is om het gehele ecologische beleid te ontwrichten. Bovendien was Fortuyn een racist. Die kun je alleen stoppen door de dood. Volkert is een held die onmiddelijk moet worden vrijgesproken".

Citaat Groenfront-lid uit "Kern-weg" :
"Ik dacht zo'n beetje dat ik niet meer bijkwam toen ik hoorde dat Fortuyn was neergeschoten. Jammer dat hij nog leefde. Fortuyn was als een kankergezwel in het multi-culturele lichaam gekropen van Nederland. Bovendien was hij voor afschaffing voor subsidies van natuurbeschermers en linkse groeperingen. Zulke mensen moet je hard aanpakken. Liever een mens doodknuppelen dan een zeehond zeg ik dan altijd maar. Hahaha!!"

Frits (milieubeschermer):
"De link tussen ons en Groen Links is geen geheime link. Deze politieke tak is de uitvalsbasis voor vele groeperingen die zich inzetten voor mens en milieu. De reden van de bezetting van het Entenwoud is meer dan alleen een protest tegen het kapitalisme. Het is ook een signaal dat de oppositie ons niet mag onderschatten. Wij deinzen niet terug voor geweld en terreur tegen hen die anders denken dan wij."

Marleen J.v.Z. (redactie EcoFront):
"Je moet soms boven de wet staan om je idealen te verdedigen. Geweld is niet per definitie taboe. Moord kan in uitzonderlijke gevallen rechtvaardig zijn om dieren en planten te beschermen. Ik hoop dat de LPF nu geleerd heeft om met respect met ons om te gaan."

antigroenfront

Types met dergelijke visies mogen wat mij betreft onmiddellijk worden opgepakt.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 8 september 2003 @ 16:41:49 #31
136 V.
pi_13025355
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:32 schreef Tikorev het volgende:

Je wordt gewoon misselijk tijdens het lezen...

Maar dat ligt dan waarschijnlijk aan Peter Siebelt.

Ik heb die man nog nooit gefundeerde beweringen zien doen.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_13025462
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dan heb jij zijn boek waarschijnlijk niet gelezen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13025579
en dan rennen die nertsen met 100.000 te gelijk het bos in om daar vervolgens de boel letterlijk kort en klein te knagen.....

dag konijntjes, haasjes, eekhoorntjes, jonge hertjes, hamsters, mooie bomen en ander natuurschoon......

maandag 8 september 2003 @ 16:50:56 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13025597
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

lees zijn boek eens
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13025702
Er zijn verschillende soorten dieren-activisten hoor... in dit topic lijkt het alsof ze allemaal geweld gebruiken in hun activisme, terwijl de overgrote meerderheid dat natuurlijk niet doet.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  maandag 8 september 2003 @ 16:55:24 #36
136 V.
pi_13025722
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:45 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dan heb jij zijn boek waarschijnlijk niet gelezen.

O, die staat zeker op mijn to do-list.

Ik ben erg benieuwd naar de fantasie van een man die alles ter rechterzijde van wijlen Janmaat extreem-links noemt.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_13025775
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:54 schreef sweek het volgende:
Er zijn verschillende soorten dieren-activisten hoor... in dit topic lijkt het alsof ze allemaal geweld gebruiken in hun activisme, terwijl de overgrote meerderheid dat natuurlijk niet doet.
weetik.

Bijv. die Anti-groendinges zijn tegen geweld enzo...zeggen ze. Alleen jammer dat dan op hun site dingen staan als 'moord is niet altijd taboe' enzo

| Foto's |
pi_13025851
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar de fantasie van een man die alles ter rechterzijde van wijlen Janmaat extreem-links noemt.

Wat een dooddoener

Je hebt zijn boek niet eens gelezen en je hebt toch al een oordeel over hem klaar.....

maandag 8 september 2003 @ 17:01:01 #39
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_13025866
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:47 schreef Tikorev het volgende:
Dit zijn citaten van Groenfront:

Citaat uit "Groene Vrede":
Een woordvoerder van Groenfront gaf toe aan de plaatselijke media: "Volkert van der Graaf is inderdaad onze held. Hij komt op voor dier en millieu en schrikt er niet van terug om een persoon het leven te ontnemen die in staat is om het gehele ecologische beleid te ontwrichten. Bovendien was Fortuyn een racist. Die kun je alleen stoppen door de dood. Volkert is een held die onmiddelijk moet worden vrijgesproken".

Citaat Groenfront-lid uit "Kern-weg" :
"Ik dacht zo'n beetje dat ik niet meer bijkwam toen ik hoorde dat Fortuyn was neergeschoten. Jammer dat hij nog leefde. Fortuyn was als een kankergezwel in het multi-culturele lichaam gekropen van Nederland. Bovendien was hij voor afschaffing voor subsidies van natuurbeschermers en linkse groeperingen. Zulke mensen moet je hard aanpakken. Liever een mens doodknuppelen dan een zeehond zeg ik dan altijd maar. Hahaha!!"

Frits (milieubeschermer):
"De link tussen ons en Groen Links is geen geheime link. Deze politieke tak is de uitvalsbasis voor vele groeperingen die zich inzetten voor mens en milieu. De reden van de bezetting van het Entenwoud is meer dan alleen een protest tegen het kapitalisme. Het is ook een signaal dat de oppositie ons niet mag onderschatten. Wij deinzen niet terug voor geweld en terreur tegen hen die anders denken dan wij."

Marleen J.v.Z. (redactie EcoFront):
"Je moet soms boven de wet staan om je idealen te verdedigen. Geweld is niet per definitie taboe. Moord kan in uitzonderlijke gevallen rechtvaardig zijn om dieren en planten te beschermen. Ik hoop dat de LPF nu geleerd heeft om met respect met ons om te gaan."

antigroenfront

jezus, ik wist dat ze een beetje gestoord waren maar dit slaat echt alles, ze knuppelen dus liever een mens dood dan een zeehond??
ik vraaag me af, moesten er op een weg een mens en een hond staan, en ze kunnen 1 vd 2 niet ontwijken, zouden ze dan tegen de politie zeggen dat ze de man omver reden om het milieu te redden
gek zijn ze gewoon
Dit zijn wel zulke gevaarlijke lui. Maar helaas zijn ze links dus worden ze getolereerd...

biggest revolution since the microchip
  maandag 8 september 2003 @ 17:02:41 #40
136 V.
pi_13025914
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat een dooddoener

Je hebt zijn boek niet eens gelezen en je hebt toch al een oordeel over hem klaar.....

Och, dat boek is het enige waarop je de mens Siebelt mag beoordelen

Ik zeg toch dat ik nieuwsgierig ben

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 8 september 2003 @ 17:03:46 #41
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_13025944
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:50 schreef mcDavid het volgende:
en dan rennen die nertsen met 100.000 te gelijk het bos in om daar vervolgens de boel letterlijk kort en klein te knagen.....

dag konijntjes, haasjes, eekhoorntjes, jonge hertjes, hamsters, mooie bomen en ander natuurschoon......

dan zit er maar één ding op...
de woonwijken platbranden om een leefruimte te scheppen voor die nertsen
en zo blijven we bezig natuurlijk
biggest revolution since the microchip
pi_13025995
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dit is zijn eerste boek en zijn eerste serieuze wapenfeit. Waarop wil je hem anders beoordelen?
quote:
Dat ontkent toch ook niemand?
  maandag 8 september 2003 @ 17:08:45 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13026068
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

weet je wat,
laat maar, dat boek hoef je niet te lezen
jij weet namelijk nu al wat je gaat vinden van dat boek.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13026216
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

weet je wat,

Kijk, eindelijk eens een gelijkgestemde Heb je het boek "Leve de globalisering" toevallig gelezen? Zoniet, past mooi in dit straatje
pi_13026278
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:50 schreef mcDavid het volgende:

Daar dacht ik dus meteen ook al aan toen ik t in de krant zag staan.. Dit is toch een actie die zeker aan hun kant geen nut heeft?! Nertsen hebben voedsel nodig anders gaan ze dood.. Dat voedsel halen ze niet ff bij een Mac Drive.. Als ze nou in de buurt een bioachtige kippenfokkerij zochten dan had t nog een beetje nut.. K snap ook niet dat ze nog steeds de "maker" aanpakken.. Als je de mensen overtuigd om die producten niet te kopen ben je toch ook klaar?!
pi_13026325
Pleeg dan zelfmoord als je het niet eens bent met dit systeem.
Echt kansloos dit soort actie's.
Niets.
pi_13026354
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Net zoals bij meer "bevlogenheid" is het doel prima, de uitvoering is alleen drama!!

Helaas

*mee eens is*

Nertsenfokkers gaan ook heel ver, dus ze houden elkaar wel in evenwicht.

maandag 8 september 2003 @ 17:22:34 #48
136 V.
pi_13026425
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

weet je wat,

Weet je wat? Dat bepaal ik zelf wel.
quote:
Ik heb een bepaalde verwachting. En eerlijk gezegd betwijfel ik of Siebelt de kwaliteiten heeft om mij te verrassen.
Maar dat merk ik vanzelf. Ik word graag verrast.

Maar ik haal het wel uit de bieb, want Siebelt krijgt van mij geen cent.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_13026487
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Nertsenfokkers gaan ook heel ver, dus ze houden elkaar wel in evenwicht.

Nertsenfokkers houden zich normaal aan de Nederlandse wet zoals die democratisch is vastgesteld. Zoiets staat dus niet in evenwicht met het slopen van een boerderij, vernielen van persoonlijke bezittingen, levensbedreigend geweld en terreur van wetsovertredende links-extremisten

Echt ziek dat jij er zulke gedachten op na houdt

pi_13026499
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:22 schreef Verbal het volgende:
Maar ik haal het wel uit de bieb, want Siebelt krijgt van mij geen cent.
Poepoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')