De vraag is nu, welke bioscopen kennen dit systeem ook of hebben andere toffe eigenschappen om deze marathon te bekijken?
(Let op, we zitten wel in oost nederland.. op zich zou vervoer niet uitmaken ivm met OV. ! )
quote:in Wijchen dus ... cinema Roma...
Op maandag 8 september 2003 14:32 schreef calvobbes het volgende:
In de buurt van Nijmegen zit ook zo'n bios waar ze eten en drinken komen brengen... Weet alleen niet meer precies waar en of die nog bestaat
ze hebben sinds kort nog een bioscoop erbij, in Malden (bij Nijmegen) cine Twins...
kun je eten en drinken bestellen EN zit je lekker ruim
Dan nog iets iets .. ik heb is in Heerlen een filmnacht bijgewoond .. daar mocht je gewoon met kratten pils en chips en koelboxen de zaal in .. je kreeg een vuilniszak mee bij de ingang.
ik vind dat de bios meest smerige prijzen durft te vragen voor de rommel die ze verkopen .. op het strand is het al goedkoper.
Nee zoek een knappe bios uit een neem zelf eten & drinken mee dat is mijn visie.
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:32 schreef Rolex het volgende:
Metropolis in antwerpen??Dat zijn iig. de mooiste zalen in Europa.
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:35 schreef strandbal het volgende:in Wijchen dus ... cinema Roma...
ze hebben sinds kort nog een bioscoop erbij, in Malden (bij Nijmegen) cine Twins...
kun je eten en drinken bestellen EN zit je lekker ruim
quote:da issie inderdaad... ik ga bijna altijd naar cinema Roma of cine Twins... lekker ruim (ben 2.00 m) en geen pauze EN gewoon bestellen tijdens de film.
Op maandag 8 september 2003 14:38 schreef calvobbes het volgende:[..]
Enige nadeel is dat het scherm niet zo heel groot is.... sterker nog, vrij klein vergeleken met die Megabioscopen van tegenwoordig..
maar het is wel altijd gezellig.... !! En je hebt er love seats
Hebben paar jaar achter elkaar de goude mickey gewonnen (beste bioscoop), lekker modern allemaal.
Ga naar http://www.kinepolis.be/index.cfm?KSID=23
( www.kinepolis.be )
quote:Weet ik veel .. die bios die direct bij de ingang van het station staat.
Op maandag 8 september 2003 14:40 schreef dark_crystal het volgende:
hoe heet die bioscoop in heerlen??
Ik was vorig jaar voor de joy helemaal naar Heerlen afgereisd vanaf Alkmaar
quote:Oke Antwerpen is iets te ver..
Op maandag 8 september 2003 14:38 schreef calvobbes het volgende:[..]
quote:Ach joh, in Zevenaar bijvoorbeeld, merk je er helemaal niks van
Op maandag 8 september 2003 14:45 schreef Phenomenom het volgende:
Ik snap trouwens niet, dat je wilt kunnen bestellen tijdens de film. Dat vind ik wel zo irritant he.
quote:Wat een mini-scherm zeg
Op maandag 8 september 2003 14:47 schreef frankthetank het volgende:[..]
Oke Antwerpen is iets te ver..
Maar thanks... cinetwins ziet er op zich sfeervol uit... Is dus een potentiele keuze.
Die Cinetwins lijkt van de buitenkant wel een beetje op de LUX in Nijmegen
quote:Metropilis is zeeeker een aanrader!!! Echt beste bioscoop geluid van europa zou ik bijna durven zeggen. Mega groot. Top!
Maar helaas moet je wel zelf voor je eten en drinken lopen.
Hofplein in veenendaal heeft ook LOTR marathon in 1 nacht. En ook bestel systeem. Wel kleine zaaltjes.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |