Voorbeeld: ik luister een radio stream via Mediaplayer, als je dan een B&H topic opent of een applicatie als Kazaa is flink bezig, is zo af en toe de buffer leeg en valt de stream dus ff weg.
Is zoiets mogelijk?
Bedoel dus geen vaste bandbreedte als in "reserveer altijd 100KB/sec voor Kazaa" ofzo, maar meer zo van "als er een stream draait, geef die dan genoeg bandbreedte, geef de rest aan IE" bijvoorbeeld.
quote:Uhhuh, IE neemt dus met bijv. een B&H topic teveel, waardoor de stream stilvalt. Waarom niet een ingebouwde loadbalancing in de XP netwerkstack?
Op maandag 8 september 2003 14:08 schreef giMoz het volgende:
volgens mij niet, iedereen trekt het maximum wat ie kan krijgen.
*mee lurkt*
quote:Dat is me bekend, maar ik heb er eigenlijk meer last van met andere apps (FTP, IE, ....). Kazaa was ff een voorbeeldje.
Op maandag 8 september 2003 14:18 schreef Excile het volgende:
Je kunt volgens mij in kazaa wel een maximum aangeven van bandbreedte up en down....
quote:oeww kijk dat ziet er nou handig uit, thnx
Op maandag 8 september 2003 14:17 schreef NietGroen het volgende:
www.netlimiter.com
*downloadt*
quote:Dat helpt geen ruk want als de andere apps maar lang genoeg bezig zijn, is die buffer vanzelf weer leeg.
Op maandag 8 september 2003 14:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Geef je stream een groter buffer...
Heb net ff NetLimiter bekeken maar op 't eerste gezicht kun je daar alleen vaste maxima instellen per programma, ik bedoel meer een on-demand limiter in feite, die gewoon kijkt naar alles wat op een bepaald moment qua netwerkapplicaties draait.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 08-09-2003 16:10]
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 08-09-2003 16:10]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |